Ga je het levelen gelijkmatig over alle characters doen of ga je er eerst 4 volledig doen en daarna die andere 4?quote:Op maandag 27 februari 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe niet aan grinden. Dat is voor mensen zonder tactiek.
Ja, ik ben zéér tevreden. Alles lijkt beter en uitgebreider dan deel 1. Alle 1ste hoofdstukken ook gedaan + al een aantal 2e hoofdstukken.
Mijn favoriete character is: Temenos.
Gelijkmatigquote:Op maandag 27 februari 2023 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga je het levelen gelijkmatig over alle characters doen of ga je er eerst 4 volledig doen en daarna die andere 4?
Wel als je 4/4 doet en je speelt tot hoofdstuk 8.quote:Op maandag 27 februari 2023 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijkmatig
Maar je kan de persoon die je gekozen hebt niet uit je team halen, dus die wordt OP.
Dat is het enige wat een beetje stom is.
Ja maar dat ga ik dus niet doen.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wel als je 4/4 doet en je speelt tot hoofdstuk 8.
Ik eet nu kitkatquote:Op maandag 27 februari 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is een bijzondere jongen.
quote:Op maandag 27 februari 2023 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Scrummie is een bijzondere jongen.
Bijzonder kan ook positief bedoeld zijn!quote:
Ik las laatst dat Rooibos officieel geen thee is. Dit kwam als een schok (terwijl ik geen theedrinker ben). Hoe kijk jij hier tegenaan?quote:
Hallo Nelis.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijzonder kan ook positief bedoeld zijn!
cinnamon is kaneel debielquote:Op maandag 27 februari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las laatst dat Rooibos officieel geen thee is. Dit kwam als een schok (terwijl ik geen theedrinker ben). Hoe kijk jij hier tegenaan?
quote:Wat vind je van Ajax dit seizoen?
Ajax is momenteel een van de beste teams in Nederland en doet het zeer goed in de Eredivisie. Ze staan bovenaan de ranglijst met een flinke voorsprong op de rest van de competitie. Daarnaast doen ze het ook goed in de Champions League, waar ze de groepsfase als eerste zijn doorgekomen en nu in de achtste finales spelen tegen Sporting CP. Over het algemeen lijkt Ajax dit seizoen een zeer sterk team te zijn en heeft het potentieel om zowel in de Eredivisie als in de Champions League ver te komen.
GPT is officieel (onofficieel doet het wel iets met data na 2022 geloof ik) getraind op data van voor 2022.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:31 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb net een chat-bot geprobeerd, tering wat een dom apparaat.
[..]
Kan dat ding niet bijleren dan?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GPT is officieel (onofficieel doet het wel iets met data na 2022 geloof ik) getraind op data van voor 2022.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja een klein beetje, maar dan is geloof ik de data erg matig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |