Ben om 5 voor tien ingestapt op castricum. Maar ben in zaandam eerst nog naar de opticien geweest, op Utrecht naar manneken pis en op Eindhoven naar de ah tegenover het station :pquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat mens van een @:-shii- is genadeloos. Keihard.
Wereldreiziger 😇quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben om 5 voor tien ingestapt op castricum. Maar ben in zaandam eerst nog naar de opticien geweest, op Utrecht naar manneken pis en op Eindhoven naar de ah tegenover het station :p
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben om 5 voor tien ingestapt op castricum. Maar ben in zaandam eerst nog naar de opticien geweest, op Utrecht naar manneken pis en op Eindhoven naar de ah tegenover het station :p
Proostquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nog 3 kwartier en dan vrijheid blijheid.... JUICHEN
Life is a bitchquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sorry maar deze moet ik helaas afkeuren.
Nog leuke dingen gedaan in je vakantiequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Sorry maar deze moet ik helaas afkeuren.
Ja maar daar ga ik hier geen uitleg aan geven om zinloze reacties te voorkomen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gedaan in je vakantie
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja maar daar ga ik hier geen uitleg aan geven om zinloze reacties te voorkomen.
Gisteren gewerkt en dat ging een beetje mis dus vandaag de puinhoop maar opgeruimd.
en nu weerniet te vergeten
Nee ik heb een week vakantie maar alleen gisteren zou ik 1 dag werken. Aan het einde van de dag ging er een Switch kapot dus die heb ik vandaag nog vervangen zodat alles weer werkt maar verder heb ik gewoon vakantie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]Eigenlijk best wel erg dat het zo is
O je vakantie zit er al weer op, dacht dat je een hele week vakantie had .
O lekker nog een langweekend dus voor de boegquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee ik heb een week vakantie maar alleen gisteren zou ik 1 dag werken. Aan het einde van de dag ging er een Switch kapot dus die heb ik vandaag nog vervangen zodat alles weer werkt maar verder heb ik gewoon vakantie.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker nog een langweekend dus voor de boeg
[ afbeelding ] Proost
ZIt je nog in de kerstsferenquote:
Zou je wel denken hequote:
quote:
Valt wel meequote:
Is daar een vaste tijd voor?quote:
Ja, altijdquote:
Welke tijden dan?quote:
De tijd is altijd.quote: