Let éven niet op en dan slaat @-Shii- ge-na-de-loos toe.quote:
Even gunnen.quote:
Niemand te vertrouwen hequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Let éven niet op en dan slaat @:-Shii- ge-na-de-loos toe.
Ja, ik denk ook ff lekker ontslag nemen, maandje DTS'en.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd dat je gaat winnen volgende ronde
IK gun niemand net als jijquote:
Zolang FF hier is weinig kansquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tijd dat je gaat winnen volgende ronde
Ik gun best veel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK gun niemand net als jij![]()
Werken voor de punten moeten ze
Er zitten er genoeg onder het werk te bolkuh hoor moet te doen zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook ff lekker ontslag nemen, maandje DTS'en.
Hahaha strijders zijn het!quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg onder het werk te bolkuh hoor moet te doen zijn
Even maandje WW betaald bolkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook ff lekker ontslag nemen, maandje DTS'en.
Ja ze ontslaan mij maar niet. %#^@#&!@quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Even maandje WW betaald bolken
Weer een speedfight brommertje nemen en dan donuts draaien op kantoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja ze ontslaan mij maar niet. %#^@#&!@
Dat mens van een @-Shii- is genadeloos. Keihard.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Let éven niet op en dan slaat @:-Shii- ge-na-de-loos toe.
Tijdens thee zettenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er genoeg onder het werk te bolkuh hoor moet te doen zijn
Ook dat, sommige zelfs tijdens het poepenquote:
👏quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook dat, sommige zelfs tijdens het poepen
Weet ik nietquote:
Heerlijk jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 15:22 schreef DJMO het volgende:
Ik kan best wel wennen aan dat eerste klas reizen.
Anders had ik via Utrecht the long way home gekozen. Maar ik heb er voor vandaag wel genoeg van.quote:
Hoe lang je daarover?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Anders had ik via Utrecht the long way home gekozen. Maar ik heb er voor vandaag wel genoeg van.
Castricum - zaandam - Utrecht - Eindhoven - Rotterdam en nu via Amsterdam terug naar castricumi
Ben om 5 voor tien ingestapt op castricum. Maar ben in zaandam eerst nog naar de opticien geweest, op Utrecht naar manneken pis en op Eindhoven naar de ah tegenover het station :pquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat mens van een @:-shii- is genadeloos. Keihard.
Wereldreiziger 😇quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben om 5 voor tien ingestapt op castricum. Maar ben in zaandam eerst nog naar de opticien geweest, op Utrecht naar manneken pis en op Eindhoven naar de ah tegenover het station :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |