Volgende keer maar je cloaking device aanslingeren dan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe ik over het algemeen ook, maar dat was hier niet echt mogelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Volgende keer maar je cloaking device aanslingeren dan.
Dat kun je lastig ontwijken inderdaad. Maar goed, daarom cloaking device, dan zien ze je nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam vanaf links en moest naar Hans Anders aan de overkant.
Is dat zoquote:
De hele top 5quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat zo
Niet lullig bedoeld maar vind Ajax bar slecht de laatste tijd
Ik heb net het lunch genot alvast geopend dus ik noem het vanaf nu middagquote:
Dan is het goed mijn bestequote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net het lunch genot alvast geopend dus ik noem het vanaf nu middag
Werkt dat serieus tegen keelpijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor met uitjesnam ze vaak als ik keelpijn had
Uiteraard met uitjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor met uitjesnam ze vaak als ik keelpijn had
Ook lekker.. zacht of hard. Ik vind beide wel lekker. Zacht om zo op te etenquote:
Beetje tusseninquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:50 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook lekker.. zacht of hard. Ik vind beide wel lekker. Zacht om zo op te eten
Hard op een broodje/bolletje of beschuit
Die zijn het lekkerst, eigeel dat nog net een beetje zacht is maar toch net nog bij elkaar blijftquote:
Zou kunnen. Heb ik zelf geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat minder zacht voor de darmen helaas
Ik wel helaas... Prei veroorzaakt het ook en dat vind ik nou juist zo lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb ik zelf geen last van
Eerste klas. Dat klopt.quote:
quote:
Prei is zeker lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wel helaas... Prei veroorzaakt het ook en dat vind ik nou juist zo lekker.
Stil zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |