Ja absoluut, maar mn punt is meer dat het tactisch dus helemaal niet zo geniaal voorbereid was als het leek.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van te voren vooral niet precies wisten wat ze nog aan Roglic hadden aangezien die (zo bleek achteraf) toen al volledig in de kreukels lag.
Op zich best logisch toch dat ze zo'n onzekere factor vrij lieten in het tactische plan?
Dat zijn ongetwijfeld notoire vlagomdraaiers met een extreem laag IQquote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Aguero het volgende:
Grote auto's zijn kut. Ik vraag me altijd af wat voor persoon zo'n bakbeest koopt als ik ze hier zie rijden.
Ik word iedere keer spontaan heel agressief als ik zo'n bakbeest hier zie rijden.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Aguero het volgende:
Grote auto's zijn kut. Ik vraag me altijd af wat voor persoon zo'n bakbeest koopt als ik ze hier zie rijden.
Zul je zien dat types als Koerhuis binnenkort pleiten voor grotere parkeervakken en natuurlijk fietshelmen voor iedereen om deze monstertrucks te faciliterenquote:Op maandag 6 maart 2023 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word iedere keer spontaan heel agressief als ik zo'n bakbeest hier zie rijden.
Ze passen niet eens in een parkeervak, met je micropenis.
Mag ik daar een vette pens aan toevoegen?quote:Op maandag 6 maart 2023 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik word iedere keer spontaan heel agressief als ik zo'n bakbeest hier zie rijden.
Ze passen niet eens in een parkeervak, met je micropenis.
Mensen op een elektrische fiets, die vormen het echte probleem natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zul je zien dat types als Koerhuis binnenkort pleiten voor grotere parkeervakken en natuurlijk fietshelmen voor iedereen om deze monstertrucks te faciliteren
Dat mag.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:35 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mag ik daar een vette pens aan toevoegen?
Amsterdam is inderdaad afschuwelijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:00 schreef Hamlapjes het volgende:
Not Just Bikes
Altijd wel geinig dat hij Amsterdam als een walhalla ziet voor de fiets, terwijl wij allemaal weten dat het een AFSCHUWELIJKE stad is om je in te verplaatsen
Dit toontje ook, landje. Flikker op manquote:Is dat realistisch? Voor het WK beantwoordde de FIFA brieven over OneLove en over de situatie van arbeidsmigranten niet eens fatsoenlijk.
,,De wereld is soms complexer dan we in ons landje denken. De positie van Infantino was niet makkelijk. Hij moest rekening houden met wat Qatar wilde, met de grote sponsors. Dat neemt niet weg dat we niet verwacht hadden dat het met OneLove zo zou lopen. De signalen vooraf waren echt anders.”
Anderszins: ik rijd in een lullig klein autootje maar zou graag een grotere willen, ondanks dat ik op zich weinig geef om auto's. In deze voel ik me namelijk mijn leven niet zeker op de snelweg als het harder waait dan windkracht 3. Bovendien past er amper bagage in de achterbak, erg onhandig.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:09 schreef Aguero het volgende:
Zoiets?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Anderszins: ik rijd in een lullig klein autootje maar zou graag een grotere willen, ondanks dat ik op zich weinig geef om auto's. In deze voel ik me namelijk mijn leven niet zeker op de snelweg als het harder waait dan windkracht 3. Bovendien past er amper bagage in de achterbak, erg onhandig.
Ergens tussenin zou het beste zijn.
Over hoeveel bagage hebben we het dan? In een gemiddelde wagen kan er wel genoeg in denk ik. Niet bij een Peugeot 306 of een Ford Ka wellicht.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Anderszins: ik rijd in een lullig klein autootje maar zou graag een grotere willen, ondanks dat ik op zich weinig geef om auto's. In deze voel ik me namelijk mijn leven niet zeker op de snelweg als het harder waait dan windkracht 3. Bovendien past er amper bagage in de achterbak, erg onhandig.
Ergens tussenin zou het beste zijn.
Kabinetsleden treden alleen nog af als ze het niet eens zijn met het kabinetsbeleid of een burn out hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:41 schreef DeeBee het volgende:
Yesilgöz wil aanblijven als minister na kritisch rapport Onderzoeksraad - https://nos.nl/l/2466548
Mark Yesilgöz gaat ook al oneindig blijven zitten
Of als het kabinet al gevallen is.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kabinetsleden treden alleen nog af als ze het niet eens zijn met het kabinetsbeleid of een burn out hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |