quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heel rechts en Christelijk Nederland verenigd om Johan Vollenbroek uit te schakelen.
Als je een hekel hebt aan de rechtstaat is het alleen maar een voordeel om niet gehinderd te worden door juridische kennisquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat de rechter gedwongen wordt om in te grijpen omdat de politiek het laat afweten is ook een volgorde die men zoals altijd weer over het hoofd lijkt te zien.
En inderdaad, het gebrek aan enige juridische kennis, godsallemachtig.
Rechtsstaat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan de rechtstaat is het alleen maar een voordeel om niet gehinderd te worden door juridische kennis
SGP is dan ook gewoon de Christelijke taliban.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Rechtsstaat.
Maar inderdaad, daar heeft bruinrechts een hekel aan, en de SGP vindt dat we alleen maar aan de bijbel moeten toetsen.
Erg mooi.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:56 schreef Szura het volgende:
Staan de stukken weer klaar voor een nieuwe Pep-sjook @:deebee?
https://tickets.paris2024(...)24/ticket-prices.pdfquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:13 schreef Aguero het volgende:
Ik heb straks ook een tijdslot voor Parijs 2024 tickets maar die tickets zijn belachelijk duur dus?
Ik heb 30 tickets voor ¤2.300. Geen atletiek, zwemmen of judo helaas. Beachvolleybal was ook nog maar net gelukt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:13 schreef Aguero het volgende:
Ik heb straks ook een tijdslot voor Parijs 2024 tickets maar die tickets zijn belachelijk duur dus?
Kan je niet zelf kiezen welke sporten? Ook geen losse tickets (als in verplicht heel pakket afnemen?)quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 30 tickets voor ¤2.300. Geen atletiek, zwemmen of judo helaas. Beachvolleybal was ook nog maar net gelukt.
Sommige finales staan er niet eens bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://tickets.paris2024(...)24/ticket-prices.pdf
Wel grote verschillen per sport.
Je kan wel kiezen welke sporten, maar sommige sporten komen gewoon niet in het lijstje voor. Of alleen als je meer dan 200 euro per ticket wil betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan je niet zelf kiezen welke sporten? Ook geen losse tickets (als in verplicht heel pakket afnemen?)
Wat een geldquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 30 tickets voor ¤2.300. Geen atletiek, zwemmen of judo helaas. Beachvolleybal was ook nog maar net gelukt.
Die 30 tickets delen we met een groep van 7, dus het valt best mee. Maar het zijn wel alleen maar voorrondesquote:
Iedereen dus 4,286 tickets?quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 30 tickets delen we met een groep van 7, dus het valt best mee. Maar het zijn wel alleen maar voorrondes
We zijn er wel in het weekend van de tijdritten, dus daar ga ik zeker ook even kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |