een keer op mileuonderzoek, en dan uitzwaaienquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke meid
Hij iets te dom voor haar (smaak)
In gesprek is ze net wat leuker en meer gevatquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij een hbo doet.
Meer dan sexquote:
Ik trapte er weer in.quote:
Maar het is donderdag. Gymdagquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
Ik meld mij vast af voor vanavond @:Pisces29, er moet gedronken worden
Wilde eerst ook afwezig zijn maar ben er vanavond toch bij. Als het kut is ben ik no-time weg.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:59 schreef Sked het volgende:
Ik meld mij vast af voor vanavond @:Pisces29, er moet gedronken worden
Ik ook niet. morgen maar even halen nu wel trek inquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik heb het al een poos niet op
Lekker klaarkomen op het feestjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze wilt al op het feesie komen
Die wil haar sowieso wel even op de keu zettenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:32 schreef Centenbak het volgende:
Zij vind die kale te lelijk, wordt hem niet.
Terwijl hij haar wel wil neuken uiteraard.
Met een drankprobleemquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Victor heeft ook autisme, wedden ?
Amy in the housequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Halloootjes!
Ruimte voor de liefde!
Houdt van kipquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Dame van kleur
Jongerenwerker
Alleenstaande moeder
Nog meer voor de bingokaart?
Beter vrolijk joker-mondhoeken dan van die omlaag hangende mondhoeken, zoals die van Cherylquote:
Ik wist ook niet dat het erg was, wat ik schreefquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Beter vrolijk joker-mondhoeken dan van die omlaag hangende mondhoeken, zoals die van Cheryl
Gaat wel veel over de studie. Ik weet leukere onderwerpen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:39 schreef DKUp het volgende:
Haai heeft autisme. Ach, haai komt over als een leuke en vrolijke jongen.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gaat wel veel over de studie. Ik weet leukere onderwerpen.
Oh ja da's dat paaaRrrrden meisjequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:40 schreef Poefbank het volgende:
De date achter gays komt dadelijk ook nog aan bod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |