abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208232311
sommige mensen zijn echt niet aan te zien. Die doen pijn aan mijn ogen.

Ze hebben een mooi rariteitenkabinet uitgekozen voor dit programma. Voor het eerst zit er ook een heks in....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208233278
Ferri Somogy is ook al 50 jaar lang geen dag ouder geworden hè…
pi_208233533
Wat is Sander naïef. In dat gesprekje met Tijl geloofde Tijl er dan ook maar weinig van _O-
  Redactie Sport zaterdag 4 maart 2023 @ 13:09:22 #104
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208233846
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Die omgebouwde zat ook al bij Celebrity Apprentice wat vorig jaar op Videoland te zien was. Kaartenbak gehalte is weer hoog. Ferry, Herman den Blijker en Jan Slagter ondanks dat ik een vreselijke kerel vind, zijn wel originele keuzes vind ik. Dat zijn toch namen die je doorgaans niet zo snel ziet in TV programma's.
Katinka is ook wel een originele keuze, wel een walgelijke keuze maar ach
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 maart 2023 @ 14:11:08 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208234693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:50 schreef MevrouwCactus het volgende:
Wat is Sander naïef. In dat gesprekje met Tijl geloofde Tijl er dan ook maar weinig van _O-
Tijl had echt iets van "weet je het zeker?" :')

Zou me nog niets verbazen ook als heel die vraag in het leven is geroepen om hem een uitweg te bieden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208236192
Net de aflevering gezien.... echt van alle mensen die ik niet als Verrader wilde zien zitten er gewoon 2 tussen. Die Katinka is echt een gekkie (heeft toch ooit een kat gevild voor een tas? ) , en Sander met z'n kutmuziek die zichzelf al totaal ontmaskerde _O-

Ik hoop dat Maria het lang volhoudt O+

Programma heeft qua locatie trouwens wel een mooie upgrade gekregen, prachtig kasteel _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208237187
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Net de aflevering gezien.... echt van alle mensen die ik niet als Verrader wilde zien zitten er gewoon 2 tussen. Die Katinka is echt een gekkie (heeft toch ooit een kat gevild voor een tas? ) , en Sander met z'n kutmuziek die zichzelf al totaal ontmaskerde _O-

Ik hoop dat Maria het lang volhoudt O+

Programma heeft qua locatie trouwens wel een mooie upgrade gekregen, prachtig kasteel _O_
In 2004 verkreeg TINKEBELL landelijke bekendheid met een handtas die zij gefabriceerd had van het bont van haar eigen kat. Zij gaf daarbij aan het dier zelf gedood te hebben door het de nek te breken, waarna zij het vilde.[4] Doel van dit werk was de vraag op te roepen waarom het wel maatschappelijk geaccepteerd is productiedieren als koeien en varkens te doden voor consumptie, maar een huisdier niet. De twee jaar oude kat was volgens TINKEBELL gedeprimeerd.

Tijdens een eco-designmarkt in Platform 21 in Amsterdam kondigde TINKEBELL aan zestig kuikentjes door een versnipperaar te halen, als die onverkocht bleven, om te laten zien hoe in de veehoudende sector bijna altijd wordt omgegaan met mánnelijke kuikens.

Begin 2008 maakte TINKEBELL de tentoonstelling Save the pets, waarbij ze, in galerie Masters in Amsterdam, 95 hamsters tegelijk liet rondlopen in zogenaamde hamsterballen. Zij wilde hiermee laten zien hoe mensen omgaan met hun huisdieren. Ook hierbij was haar uitgangspunt de dubbele moraal die mensen ten aanzien van dieren erop nahouden, omdat niemand protesteert over één hamster in een bal. Op 24 januari nam de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming alle hamsters in beslag. De Partij voor de Dieren stelde Kamervragen en noemde het project "geen kunst, maar dierenmishandeling".

Voor het bevrijdingsfestival in Vlissingen in 2013 ontwierp TINKEBELL het kunstproject Home Sweet Home. In het tijdelijk Kunsthuis Tinkebell vertoefden twee illegale, uitgeprocedeerde asielzoekers. Ze wilde, samen met beide mannen, haar statement hieromtrent gedurende de hele maand mei exposeren, maar de burgemeester van Vlissingen maakte daar vroegtijdig een einde aan.

etc. etc. etc

https://nl.wikipedia.org/wiki/TINKEBELL
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_208237218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Tijdens een eco-designmarkt in Platform 21 in Amsterdam kondigde TINKEBELL aan zestig kuikentjes door een versnipperaar te halen, als die onverkocht bleven, om te laten zien hoe in de veehoudende sector bijna altijd wordt omgegaan met mánnelijke kuikens.

Begin 2008 maakte TINKEBELL de tentoonstelling Save the pets, waarbij ze, in galerie Masters in Amsterdam, 95 hamsters tegelijk liet rondlopen in zogenaamde hamsterballen. Zij wilde hiermee laten zien hoe mensen omgaan met hun huisdieren. Ook hierbij was haar uitgangspunt de dubbele moraal die mensen ten aanzien van dieren erop nahouden, omdat niemand protesteert over één hamster in een bal. Op 24 januari nam de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming alle hamsters in beslag. De Partij voor de Dieren stelde Kamervragen en noemde het project "geen kunst, maar dierenmishandeling".

Voor het bevrijdingsfestival in Vlissingen in 2013 ontwierp TINKEBELL het kunstproject Home Sweet Home. In het tijdelijk Kunsthuis Tinkebell vertoefden twee illegale, uitgeprocedeerde asielzoekers. Ze wilde, samen met beide mannen, haar statement hieromtrent gedurende de hele maand mei exposeren, maar de burgemeester van Vlissingen maakte daar vroegtijdig een einde aan.

etc. etc. etc

Een vermoeiend mokkel dus en zoals ze gisteren al op me over kwam, met haar als Verrader heb je een paard van Troje in huis als je een andere Verrader bent.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_208237241
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Een vermoeiend mokkel dus en zoals ze gisteren al op me over kwam, met haar als Verrader heb je een paard van Troje in huis als je een andere Verrader bent.
Het is dat niemand in het programma haar kent, anders zou iedereen haar direct verbannen.
  zaterdag 4 maart 2023 @ 17:48:27 #110
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_208238214
Ook wel wat kilootjes aangekomen zo te zien die Tinkebell. Zag wat oude foto's, waar ze er overigens wel goed uit zag :9 maar zo'n crazy gekkie wil je niet
pi_208239052
Hopelijk wordt Katinka snel verbannen. Echt zo type ik ben kunstenaar dus moet excentriek overkomen.
pi_208239395
Matige verraders, dit kan nooit een leuk seizoen worden
pi_208242977
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef Meke het volgende:

[..]
SPOILER: aflevering 8
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inmiddels heb ik het hele seizoen af _O-

SPOILER: finale
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Napraatfilmpje:
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_208243084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 14:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tijl had echt iets van "weet je het zeker?" :')

Zou me nog niets verbazen ook als heel die vraag in het leven is geroepen om hem een uitweg te bieden.
Dit dacht ik ook!
Zo'n officieel cape moment met nadrukkelijk de vraag of iemand de verrader wil zijn was eerst niet.

Vreemd dat hij antwoordde dat het allemaal top verliep, terwijl hij in die stukjes aangaf het meteen al te hebben onderschat.

Het was verstandig geweest als ie had geweigerd denk ik en beter voor het spel.....

Dit seizoen ben ik voor de getrouwe
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 4 maart 2023 @ 21:55:35 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208243143
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 21:53 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook!
Zo'n officieel cape moment met nadrukkelijk de vraag of iemand de verrader wil zijn was eerst niet.

Vreemd dat hij antwoordde dat het allemaal top verliep, terwijl hij in die stukjes aangaf het meteen al te hebben onderschat.

Het was verstandig geweest als ie had geweigerd denk ik en beter voor het spel.....

Dit seizoen ben ik voor de getrouwe
Ik hoop vooral dat die Katinka er zo snel mogelijk uit dondert. Hopelijk gewoon bijna meteen door pure pech. Dan kan ik toch wel voorzichtig zijn voor de verrader.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 5 maart 2023 @ 00:11:33 #116
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_208245693
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 12:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ferri Somogy is ook al 50 jaar lang geen dag ouder geworden hè…
Ik wil op mijn motor rijden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208246937
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik hoop vooral dat die Katinka er zo snel mogelijk uit dondert. Hopelijk gewoon bijna meteen door pure pech. Dan kan ik toch wel voorzichtig zijn voor de verrader.
Eens!.... wat is dat dan voor iets zeg die Katinka :{
pi_208256489
Net begonnen met de Verraders UK, maar dit is wel erg leuk zeg.

Hoger budget en de opdrachten zijn toch wel erg gaaf.
pi_208257566
Ik ben een enorm fan van dit programma, maar de verraders vind ik wel heel matig gekozen. Die Sander wordt er nu toch meteen uitgestemd, zou je denken?

Frankrijk is wel leuk als locatie, al kon ik dat kasteel in Limburg en die opdrachtjes daar ook wel heel erg waarderen. Het wordt steeds meer een grote productie.
pi_208257780
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben een enorm fan van dit programma, maar de verraders vind ik wel heel matig gekozen. Die Sander wordt er nu toch meteen uitgestemd, zou je denken?

Frankrijk is wel leuk als locatie, al kon ik dat kasteel in Limburg en die opdrachtjes daar ook wel heel erg waarderen. Het wordt steeds meer een grote productie.
Ja, de verraders zijn dom gekozen. Sander is u al aangeschoten wild en dat gekke wijf wordt vast ook snel gepakt. Typisch zo iemand die mensen snel irritant vinden en haar er daarom uit gooien.

Die Sunny (die documentaire muts) is ook echt te achterlijk. Meteen het complot van boze mannen die niet tegen een sterke vrouw kunnen...heg zou je leefwereld maar zijn. Nee kut, ze richten zich op haar omdat ze een sleutel pakte en dus tikkeltje onbetrouwbaar is.
  zondag 5 maart 2023 @ 20:58:24 #121
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_208257788
Alleen al de lichaamstaal van Sander als hij zegt: Ja ik weet het zeker! Hij knikt heel overdreven NEE met zijn hoofd hahahhhah
Don't call me Shirley
pi_208258070
Leuke groep, mooie locatie…maar beroerde verraders ;)
pi_208259228
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2023 23:02 schreef Meke het volgende:
SPOILER: Let op! Over finale Traitors UK 🇬🇧
SPOILER: Let op! Over finale Traitors UK 🇬🇧
Hotapnyc
pi_208259733
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 15:16 schreef freaky40 het volgende:
Heel benieuwd naar het nieuwe seizoen. Kijk bewust de edities uit andere landen niet want het moet wel speciaal blijven anders wordt het overkill. Hopelijk is Videoland een beetje snel met plaatsen van de uitzending na de lineaire aflevering.
Valt wel mee hoor. Een seizoen heb je zo in een paar dagen tot een week afgekeken. Erg fijn. Vooralsnog staan alleen België en het VK erop. :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:42 schreef svann het volgende:
Het mag dan wel een spel zijn, maar ik vind wel dat de verraders zo lang mogelijk samen moeten werken.
Onnodig je medeverrader voor de leeuwen gooien kan ik niet zo waarderen.
Inderdaad. De basisstrategie is heel simpel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 21:43 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Als er gelijk een verrader uitgaat wordt er waarschijnlijk toch weer 1 bijgekozen
Kost je wel alsnog een moordnacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2023 16:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
In 2004 verkreeg TINKEBELL landelijke bekendheid met een handtas die zij gefabriceerd had van het bont van haar eigen kat. Zij gaf daarbij aan het dier zelf gedood te hebben door het de nek te breken, waarna zij het vilde.

Tijdens een eco-designmarkt in Platform 21 in Amsterdam kondigde TINKEBELL aan zestig kuikentjes door een versnipperaar te halen, als die onverkocht bleven

In het tijdelijk Kunsthuis Tinkebell vertoefden twee illegale, uitgeprocedeerde asielzoekers.

etc. etc. etc

Wat een gestoorde vrouw zeg. :')
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Volgens mij was Frankrijk het originele idee, maar gooide corona roet in het eten waardoor het Limburg werd.
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2023 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Alleen al de lichaamstaal van Sander als hij zegt: Ja ik weet het zeker! Hij kniktschudt heel overdreven NEE met zijn hoofd hahahhhah
Ja, viel mij ook op. :D Is één van de kenmerken van een leugenaar. Net als het constant aan zijn neus (Pinokkio) of gezicht zitten.
Hotapnyc
pi_208259787
Sander: pipo. Rood en nerveus en onrustig vanaf moment één. Slechtste leugenaar die ik ooit ben tegengekomen.

Katinka: feeks. Naar, kwaadaardig en aandachtsgeil in het echte leven én in het spel...

Derde verrader (Maria?): dwaas. Totaal geen pokerface. Giechelde vanaf het eerste moment dat ze Tijls hand op jaar schouder voelde. Half uur lang staan grijnzen denk ik.

Dit wordt niks voor de verraders. :D
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')