Niet gekeken.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 12:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Waren jullie onder de indruk van het verhaal van de heer Phillip Spencer? Het komt erop neer dat het kansloos is voor Xbox om rechtstreeks de strijd aan te gaan met Nintendo en PlayStation en dat ze hun eigen ding moeten doen. Dat 'eigen ding doen' houdt kennelijk cloud gaming in en het op abonnementsbasis voorschotelen van matige games.
Leuke games tegengehouden door technische limitaties.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind beide enorm tegenvallende games leveren. Een enkele highlight daargelaten. Switch is de shizzle momenteel.
Forza games maken is het enige dat Microsoft nog kan dus zal wel meevallen vermoed ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2023 23:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik ben een Xbox speler sinds 2002 maar als ze met Forza Motorsport de plank misslaan dan heb ik er genoeg van en stap ik over naar Nintendo! Zo, dat zal ze leren.
Ik heb trouwens weinig hoop voor Forza Motorsport. Er is nog steeds geen release date, er is nog met geen woord gerept over de features in de game, in de trailers staan voornamelijk dwarrelende blaadjes en stromende beekjes centraal en bij Turn 10 Studios lijken tegenwoordig voornamelijk paarsharige lesbiennes te werken. Het lijkt er niet op dat ze hun prioriteiten op orde hebben.
Eigenlijk is er weinig veranderd sinds de 360quote:Op zondag 7 mei 2023 13:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Forza games maken is het enige dat Microsoft nog kan dus zal wel meevallen vermoed ik.
Dat is bepaald geen zekerheidje. FM5 was bijvoorbeeld een behoorlijke stap terug in vergelijking met FM4. Er zit geen stijgende lijn in de serie ondanks de krachtigere hardware. Om nog maar te zwijgen over de vergelijking met Gran Turismo.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Forza games maken is het enige dat Microsoft nog kan dus zal wel meevallen vermoed ik.
De One generatie heb ik overgeslagen. Ik dacht met de Series X die generatie effe snel in te halen en tot nu toe beide Ori’s (fantastische games, beide 10/10) gespeeld. Verder is er niks meer waarvan ik denk ja dat moet ik nog spelen.quote:Op zondag 7 mei 2023 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eigenlijk is er weinig veranderd sinds de 360
Als Starfield tegenvalt dan euh.... ga ik wel PS5 exclusives spelen op mn PS5.quote:Op zondag 7 mei 2023 14:30 schreef DKUp het volgende:
Buiten Forza is er helemaal niks. De andere franchises draaien ze zelf wel de nek om of kopen/nemen ze over.
We wachten al jaren op Phils mooie woorden en beloften.
410 euro voor de 2 TB versie, geen geld.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, mijn eerste TB zit vol met wat ik geregeld speel, zijn die insteekkaarten al een beetje betaalbaar?
Een M.2 NVME SSD voor een PS5 heb je vanaf 170 euro zie ik. Ja, gaat lekker met Xbox.quote:
Was de exclusiviteit niet net vervallen?quote:
Meer dat de PS de keuze heeft gemaakt om er gewoon een M.2 in te kunnen steken, die welliswaar minstens even rap moest zijn als de standaard variant, maar toch.quote:
512Gb is net geen ¤100 bij Amazon.quote:Op maandag 8 mei 2023 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, mijn eerste TB zit vol met wat ik geregeld speel, zijn die insteekkaarten al een beetje betaalbaar?
40 zelfs bij mediamarkt in diverse kleuren, heb er gelijk 3 besteld.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 05:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Xbox controllers nu 45 euro bij Amazon DE. Voorraad + goeie prijs dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |