abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210116123
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
Nu in de aanbieding grote vriend @:Pheno
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Series X met Diablo IV 489 euro
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geīnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_210117104
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geīnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten :P
Dat is lame. Een code van de digitale versie had ik nog wel willen kopen van je.
pi_210117143
Ik zie ook wat used consoles bij Gamemania, scheelt ook weer wat. Toch 100% garantie en anders staat Gerda weer op om een jurist richting Gamemania te sturen :7
pi_210118155
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
SOONY
pi_210118193
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maar :)

Bij Starfield krijg ik een No Man Sky gevoel, dus of niet of veel later pas spelen als ze veel gefixed hebben.
  Eindredactie Games dinsdag 1 augustus 2023 @ 13:48:29 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_210118470
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broer O+ Verder vooral als er vrienden over de vloer zijn en ik heb 'm toevallig laatst weer even gebruikt voor wat tijd te killen met Skyrim en Elden Ring omdat m'n PC was overleden :P

Blijft wel een briljante console hoor, daar niet van. Zo tyfussnel en alles draait goddelijk. Twijfel bij Starfield ook nog steeds of ik 'm op de Xbox wil doen of op PC. Wel overweeg ik regelmatig om Game Pass op te zeggen. Ik heb de ultimate variant maar er zijn perioden dat ik maandenlang niks doe met/van GP.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_210118490
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:30 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maar :)

Bij Starfield krijg ik een No Man Sky gevoel, dus of niet of veel later pas spelen als ze veel gefixed hebben.
Snap ook niet dat Activision wat doet met al die IP’s behalve COD en al die Blizzard IP’s waar ik niks mee heb :P
SOONY
pi_210118507
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef 2dope het volgende:

[..]
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broer O+ Verder vooral als er vrienden over de vloer zijn en ik heb 'm toevallig laatst weer even gebruikt voor wat tijd te killen met Skyrim en Elden Ring omdat m'n PC was overleden :P

Blijft wel een briljante console hoor, daar niet van. Zo tyfussnel en alles draait goddelijk. Twijfel bij Starfield ook nog steeds of ik 'm op de Xbox wil doen of op PC. Wel overweeg ik regelmatig om Game Pass op te zeggen. Ik heb de ultimate variant maar er zijn perioden dat ik maandenlang niks doe met/van GP.
Mis wel de grote games, die kant gaan ze nu wel op.
SOONY
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:00:13 #289
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210118604
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.

Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_210118648
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.

Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
Xbox moet Activision-games nog toevoegen aan Game Pass. Zal wel later dit jaar of volgend jaar gebeuren :P
SOONY
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:08:40 #291
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_210118688
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:

Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberen :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_210119078
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:13:02 #293
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210119484
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Sowieso wel aanradertje als je van eldenring/bloodborne e.d. houdt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:13:46 #294
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_210119492
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:

[..]
lies, dat staat aan je account gelinkt :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 1 augustus 2023 @ 15:14:18 #295
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_210119502
Lies of Pheno 8-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_210279546
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.

Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
  maandag 14 augustus 2023 @ 10:39:14 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210279662
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.

Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
Dat grote paard, als je net buiten de grot komt in het startgebied? Die moet je nog niet doen op dat moment.

In Elden Ring moet je slim omgaan met de vijanden. Dat betekent (zeker in het begin) omlopen bij alles dat groter is dan jezelf.

@StateOfMind wil jij die startvideo weer posten?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210281227
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:

Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.
pi_210281770
Op Elden Ring na een verschrikkelijk genre. Demo van Lies of P gespeeld, om te huilen zo slecht. Dodge is helemaal kapot, en de game heeft niks te bieden op sfeer na. Dat hele genre mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_210281889
quote:
2s.gif Op maandag 14 augustus 2023 13:38 schreef Drankster het volgende:

[..]
Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.
Afschuwelijk, nee.
  maandag 14 augustus 2023 @ 14:51:41 #301
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210281963
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 14:34 schreef OMG het volgende:
Op Elden Ring na een verschrikkelijk genre. Demo van Lies of P gespeeld, om te huilen zo slecht. Dodge is helemaal kapot, en de game heeft niks te bieden op sfeer na. Dat hele genre mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen.
Ikzelf trek ook alleen ER ja. Demon/Dark Souls echt verschrikkelijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')