Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geīnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:18 schreef DKUp het volgende:
Nu in de aanbieding grote vriend @:Pheno
https://www.bol.com/nl/nl(...)=CPS&utm_content=txl
Series X met Diablo IV 489 euro
Dat is lame. Een code van de digitale versie had ik nog wel willen kopen van je.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geīnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten![]()
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broerquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:27 schreef DKUp het volgende:
Ik start de Xbox wel weer op als Starfield beschikbaar is. Voor de rest zie ik het nut niet meer in van een Xbox. COD op de Game Pass pleuren zou een goede zet zijn.
Snap ook niet dat Activision wat doet met al die IP’s behalve COD en al die Blizzard IP’s waar ik niks mee hebquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik speel er zo veel meer op dan een ps5. PS5 maakt meer herrie, en heeft voor mij op dit moment alleen Final Fantasy (XIV en XVI die ik pas ga spelen als ik weer een fatsoenlijke tv heb). Op Xbox: Gamepass games downloaden en proberen maar![]()
Bij Starfield krijg ik een No Man Sky gevoel, dus of niet of veel later pas spelen als ze veel gefixed hebben.
Mis wel de grote games, die kant gaan ze nu wel op.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mijn Xbox heeft ook echt langggg uitgestaan. Af en toe nog in het weekend Streets of Rage 4 met m'n broerVerder vooral als er vrienden over de vloer zijn en ik heb 'm toevallig laatst weer even gebruikt voor wat tijd te killen met Skyrim en Elden Ring omdat m'n PC was overleden
Blijft wel een briljante console hoor, daar niet van. Zo tyfussnel en alles draait goddelijk. Twijfel bij Starfield ook nog steeds of ik 'm op de Xbox wil doen of op PC. Wel overweeg ik regelmatig om Game Pass op te zeggen. Ik heb de ultimate variant maar er zijn perioden dat ik maandenlang niks doe met/van GP.
Xbox moet Activision-games nog toevoegen aan Game Pass. Zal wel later dit jaar of volgend jaar gebeurenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.
Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberenquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:00 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn X staat hier ook al maanden stof te happen, maar met Starfield en Lies of P gaat ie weer uren maken.
En volgend jaar komen er eindelijk wat grote games aan die ook naar Game Pass komen.
Er waren toch ook geruchten dat Diablo 4 later dit jaar naar Game Pass zou komen?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberen
Sowieso wel aanradertje als je van eldenring/bloodborne e.d. houdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, Lies of P. Moet die demo nog proberen
lies, dat staat aan je account gelinktquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Double dipping d4 en toch goedkoper, so desu ne! Wel meh: "Let op: De game staat standaard op je console geīnstalleerd. Je hoeft dus niks te doen!" jawel, ik moet het uninstallen zodat ik de betere editie die ik al heb er op kan zetten![]()
Dat grote paard, als je net buiten de grot komt in het startgebied? Die moet je nog niet doen op dat moment.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.
Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Waarom worden we kapotgegooid met die kut souls games? Heb die demo van Lies of P gedaan, maar kom niet verder dan een mob of 10 killen.
Elden Ring ook gekocht, en heb daar na 550 pogingen die eerste boss neer, dat grote paard, en verder lukt niks.
Afschuwelijk, nee.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Fantastisch genre. Beste ontwikkeling in de game industrie sinds de draadloze controller.
Ikzelf trek ook alleen ER ja. Demon/Dark Souls echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 14:34 schreef OMG het volgende:
Op Elden Ring na een verschrikkelijk genre. Demo van Lies of P gespeeld, om te huilen zo slecht. Dodge is helemaal kapot, en de game heeft niks te bieden op sfeer na. Dat hele genre mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |