Bedoel je dequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If so, dat wil je toch niet skippen man.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bedoel je deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If so, dat wil je toch niet skippen man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Gisteren op een gamenight met collega's had ik mijn Xbox Series X meegenomen, en daar had ik Killer Instinct op staan. Het leverde vermakelijke partijen opquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik kreeg ooit de xbox serie s gratis bij een kpn abo, anders was het PS5 geworden
Ik speel de laatste tijd vooral Hogwarts Legacy.
Iets met "spanningsopbouw" en dan nog iets met "subliem".quote:Op zaterdag 25 februari 2023 14:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Extreem lange, niet skipbare intro.
Snel afgehaakt.
Atomic Heart (afgelopen week).quote:
Redfall ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Atomic Heart (afgelopen week).
3 maart Wo Long Fallen Dynasty
Mei Redfall
Juni (gerucht) Starfield
Augustus Lies of P
Plus nog wat games die waarschijnlijk dit jaar nog maar Game Pass komen, maar nog geen datum hebben (oa Stalker, Hellblade 2).
Weet je of er nog een samenwerking met gpu en ubisoft komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 17:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Atomic Heart (afgelopen week).
3 maart Wo Long Fallen Dynasty
Mei Redfall
Juni (gerucht) Starfield
Augustus Lies of P
Plus nog wat games die waarschijnlijk dit jaar nog maar Game Pass komen, maar nog geen datum hebben (oa Stalker, Hellblade 2).
Lamentum schijnt ook best goed te zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 11:19 schreef Wouter2006 het volgende:
[ afbeelding ]
Gister Trüberbrook uitgespeeld in 3 uurtjes, wel grappig voor 1x.
Hoe laat gaat woo live?quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:59 schreef StateOfMind het volgende:
Vermakelijke tussendoor game wel, dat Atomic Heart (waar blijft de review @:2dope).
Al wordt vanaf morgen denk ik wel Wo Long Fallen Dynasty mijn main game, en op momenten dat ik vast zit/gefrustreerd ben (wat altijd wel voorkomt in Soulsborne/Nioh games![]()
, dan switch ik weer naar Atomic Heart.
Ff gekeken:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |