Yep. Bij de eerste beelden wist ik niet echt wat ik moest denken, maar na die 45 minuten aan presentatie was ik wel om. Normaal gesproken ben ik niet zo van de game specifieke controllers / headsets / consoles, maar deze controller vond ik wel top. Starfield headset hoef ik dan weer niet, want ik gebruik m'n huidige headset eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat, Starfield? Ja ik ben ook wel enigszins hyped geraakt sinds de laatste beelden. Het is me in ieder geval niet tegengevallen. Toffe controller wel![]()
Kabelgenotquote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat een geklooi om het wifi weer werkend te krijgen op xbox serie s
Best een mooie controller, alleen echt geen fan van die regenboogvlag om het xbox logoquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef OMG het volgende:
Nou maar hopen dat 't niet tegen gaat vallen, maar heb er zin in.
[ afbeelding ]
Omdat het een regenboog is?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Best een mooie controller, alleen echt geen fan van die regenboogvlag om het xbox logo
Ja, want het kleurenschema is rood wit grijs en dan heb je opeens blauw geel en oranje erbij. vind dat minder strakquote:Op zondag 2 juli 2023 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat het een regenboog is?
Dat past helemaal bij de retro futuristische aanpak.
quote:Op maandag 3 juli 2023 11:09 schreef Houniet het volgende:
https://nl.pepper.com/aan(...)key-pre-order-281100
36 euro.
Dan moeten ze maar GP fixenquote:
Doobieters komt hier ook echt nooit meer hequote:
Let er wel op dat als je een Series console hebt dan moet je de GTA Online variant downloaden. In de game moet je dan omschakelen naar Single Player.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:14 schreef streamjohan het volgende:
Gta v staat op gamepass.
Ga deze zsm installeren en de single player weer eens uitspelen na 10 jaar ofzo
Alleen de x360 versie gespeeld.
Dankje!! Ik had al de verkeerde aanstaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 12:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Let er wel op dat als je een Series console hebt dan moet je de GTA Online variant downloaden. In de game moet je dan omschakelen naar Single Player.
De standalone GTA V app is de Xbox One versie.
Waarom moet het op de expansion card?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
GTA V moet ik nog downloaden op de console. Als ik via mobiel download dan wil hij op de interne schijf zetten, terwijl dat spel op de expansion card moet
Interne schijf is aardig vol. 512gbquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:37 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Waarom moet het op de expansion card?
Main game suspended? Dan download hij sneller.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:36 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Dankje!! Ik had al de verkeerde aanstaanIn Gamepass staan beiden versies. eentje 80, en de series x 102GB
Gaat wel woedend langzaam, haal op mijn X max 55 mb/s, terwijl ik op de one makkelijk 300 haal. Ik zie ook nergens een instelling of iet dergelijks staan.
Yep, heb alle games uitgezet. Heb dit sinds het begin al, downloadverschil is echt enorm.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Main game suspended? Dan download hij sneller.
Ook de GTA V fout gemaakt met de versies, je kan gelukkig save games overzetten. Al haal je dan ook gelijk alle achievements van de One versie op de Series S/X versie, ook al had je die niet in je save game die je overzet maar in een andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |