Bovendien zullen er ook wel wat fake accounts tussen zitten om te trollen. Als je een account ziet van een persoon die niet zijn echte naam gebruikt, en 0 vrienden op zijn lijst heeft, dan weet je al meteen dat je daar niet op hoeft te reageren.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet iedereen die een Nexit wel wat lijkt zit uiteraard in een zichtbare social media groep dus om daar conclusies uit te trekken... Alsnog zal het wel relatief niet enorm zijn daar niet van.
Super geloofwaardig idd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:45 schreef Wantie het volgende:
Ik krijg dit filmpje toegestuurd door een Russofoon genaamd Igor, dit zou recrutering door Oekraďne zijn
Veel vragen. Wat is hier exact gaande, waarom praat die man op de achtergrond alsof hij recent is klaargekomen, na een maand onthouding.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:45 schreef Wantie het volgende:
Ik krijg dit filmpje toegestuurd door een Russofoon genaamd Igor, dit zou recrutering door Oekraďne zijn
Je weet waar het conflict begonnen is? Met de Krim... Je weet dat, dat gebied nogal etnisch gezuiverd is meerdere keren in hun geschiedenis...quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat heeft dit met dit conflict te maken?
Nou en. We dienen Rusland te bestrijden, omdat ze teveel in onze achtertuin zitten. Niet omdat ze gemeen waren tegen de Tartaren. Want dat werkt als een boomerang. Wij (het westen) zijn immers ook niet altijd lief geweest voor allerlei minderheden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je weet waar het conflict begonnen is? Met de Krim... Je weet dat, dat gebied nogal etnisch gezuiverd is meerdere keren in hun geschiedenis...
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:48 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je weet waar het conflict begonnen is? Met de Krim... Je weet dat, dat gebied nogal etnisch gezuiverd is meerdere keren in hun geschiedenis...
Nee, want dan zal Poetin zeggen dat het Westen in Ruslands achtertuin zat. Het gaat hier om het binnenvallen van een soevereine staat en daarmee een schending van artikel 2 van het VN-handvest.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou en. We dienen Rusland te bestrijden, omdat ze teveel in onze achtertuin zitten. Niet omdat ze gemeen waren tegen de Tartaren. Want dat werkt als een boomerang. Wij (het westen) zijn immers ook niet altijd lief geweest voor allerlei minderheden.
Gerecycled filmpje volgens mij die 1.5 maand geleden veel gedeeld werd door Russische trollen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:45 schreef Wantie het volgende:
Welnee. Genoeg voorbeelden van landen die VN resoluties aan hun laars lappen, waar wij (het westen) niets tegen doen. Omdat dat niet in ons belang is. En groot gelijk hebben wij.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, want dan zal Poetin zeggen dat het Westen in Ruslands achtertuin zat. Het gaat hier om het binnenvallen van een soevereine staat en daarmee een schending van artikel 5 van het VN-handvest.
Artikel 5 is een beetje de basis van heel de VN, als we dat niet handhaven kun je de VN gewoon beter opheffen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee. Genoeg voorbeelden van landen die VN resoluties aan hun laars lappen, waar wij (het westen) niets tegen doen. Omdat dat niet in ons belang is. En groot gelijk hebben wij.
We dienen vanuit realpolitiek te denken. Rusland zit in onze achtertuin en wil het liefst ook Polen bezetten. Daarom dienen wij Rusland te bestrijden. Als Oekraine ergens in het Midden-Oosten had gelegen, hadden we wat mij betreft niets moeten doen.
De VN is dan ook slechts een werkelijkheid op papier. Irak interventie, Israel dat resolutie na resolutie aan hun aars lapt. En nogmaals: gelijk hebben die landen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Artikel 5 is een beetje de basis van heel de VN, als we dat niet handhaven kun je de VN gewoon beter opheffen.
De Irak-invasie deugde dan ook voor geen meter. Dat Israel VN-resoluties aan zijn laars lapt is ook niet goed maar deze inval en schending van VN-handvest Artikel 2 is echt van een andere orde.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VN is dan ook slechts een werkelijkheid op papier. Irak interventie, Israel dat resolutie na resolutie aan hun aars lapt. En nogmaals: gelijk hebben die landen.
Het heeft allemaal 0 betekenis.
Amnestyquote:
Jij en ik analyseren de boel duidelijk anders. Jij vindt het belangrijk dat we ons houden aan VN voorschriften. Ik een stuk minder. Als we ons allemaal houden aan wat de VN voorschrijft, is er vrede. Een ideaalbeeld, maar niet realistisch.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Irak deugde dan ook voor geen meter. Dat Israel VN-resoluties aan zijn laars lapt is ook niet goed maar deze inval en schending van VN-handvest Artikel 2 is echt van een andere orde.
Overigens ben ik niet geheel tegen een realpolitische lezing en aanpak, maar dat zal ook betekenen dat je Oekraiense neutraliteit moet voorstaan, dus geen NAVO-lidmaatschap voor Oekraine.
Ik zie de VN juist als een organisatie die gekaapt is door moslimlanden die samenspannen om Israel resolutie na resolutie aan te smeren wat je makkelijk terug kan zien in dat er meer resoluties tegen hun zijn aangenomen dat de rest van de wereld bij elkaar opgeteld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:01 schreef theunderdog het volgende:
De VN is dan ook slechts een werkelijkheid op papier. Irak interventie, Israel dat resolutie na resolutie aan hun aars lapt. En nogmaals: gelijk hebben die landen.
Het heeft allemaal 0 betekenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watn gek ook die trumpquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Chinees pakt de Trump tactiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
trump is The Penquin (uit Batman Returns)quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef 3rr0r het volgende:
Chinees pakt de Trump tactiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:[ afbeelding ]
Ik ben een idealist, maar niet ten koste van alles, zoals hier al wel eens vaker heb geschreven. Ik vond het bezoek van Pelosi aan Taiwan en de Amerikaanse beloftes dom, en ik vind achteraf uiteindelijk ook dat een voorsorteren op een Oekraiens NAVO-lidmaatschap niet handig was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij en ik analyseren de boel duidelijk anders. Jij vindt het belangrijk dat we ons houden aan VN voorschriften. Ik een stuk minder. Als we ons allemaal houden aan wat de VN voorschrijft, is er vrede. Een ideaalbeeld, maar niet realistisch.
We dienen de boel te bekijken vanuit eigen belang. Westerse eigenbelang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |