quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan sta ik nog meer achter mijn uitspraak.
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:36 schreef onlogisch het volgende:
Dit wordt een lang en pijnlijk kwartier voor Liverpool
Mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die stonden wel vaker 3 goals achter in een cruciale wedstrijd anders!
Middenveld plus een matige TAA.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
Verdedigend staat het voor geen meter, al het hele seizoen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met Liverpool? In eerste helft ging het behoorlijk gelijk op en 2de helft begon niet slecht. Zaten paar gelukkige goals van Real bij. Het was niet dat Real veel beter was (tot de 2-4)
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:41 schreef NLGooner het volgende:
Die kan ik je vertellen!quote:
Geen zin inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
Inter - Porto, dat zal me een attractieve wedstrijd worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:53 schreef Coco het volgende:
Morgen:
RB Leipzig - Manchester City
Inter Milan - F.C. Porto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |