abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208094769
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:04 schreef fietsie het volgende:

Ze wist het ook pas sinds kerst.

oh dear :X

Het is ook geen leuke opdracht _O- Ik snap de procrastinatie wel O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208094774
quote:

[..]
Video's met filmen van eigen gezicht en dan in het Frans vertellen wat er in de kamer is in het huis.
Dus eigen slaapkamer, werkkamer, woonkamer, keuken. En dan een verhaal vertellen in het Frans zonder voorlezen.

En datzelfde verhaal ook schriftelijk meeleveren met het aan elkaar geplakte filmpje.

Oplezen mag dus niet.

Ik heb de tekst vereenvoudigd, er was een beetje een poging tot Rolls-Royce taalgebruik gedaan; niet raar dat het niet lukte dat daarna spontaan in de camera na te doen..

En de school is ont-zet-tend trots op de resultaten van hun planningscursus die ze in het najaar hebben gegeven.
Ja wow.

Sarcasme much. Sterkte.
Uk kan blij zijn met haar pa!
pi_208094777
quote:

[..]
Video's met filmen van eigen gezicht en dan in het Frans vertellen wat er in de kamer is in het huis.
Dus eigen slaapkamer, werkkamer, woonkamer, keuken. En dan een verhaal vertellen in het Frans zonder voorlezen.

En datzelfde verhaal ook schriftelijk meeleveren met het aan elkaar geplakte filmpje.

Oplezen mag dus niet.

Ik heb de tekst vereenvoudigd, er was een beetje een poging tot Rolls-Royce taalgebruik gedaan; niet raar dat het niet lukte dat daarna spontaan in de camera na te doen..

En de school is ont-zet-tend trots op de resultaten van hun planningscursus die ze in het najaar hebben gegeven.
Ja wow.

Cursus vs puberbrein.
Gemiddeld wint het puberbrein dan best vaak ja.

Gemiste deadline is niet het eind van de wereld maar zo zal het nu vast wel voelen, mocht ze het niet redden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208094801
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Cursus vs puberbrein.
Gemiddeld wint het puberbrein dan best vaak ja.

Gemiste deadline is niet het eind van de wereld maar zo zal het nu vast wel voelen, mocht ze het niet redden.
Ja, het kost haar misschien punten als ze de deadline niet haalt, maar dan nog niet het einde van de wereld. Al denk ik dat dat puberbrein wat je aanhaalt daar echt anders over denkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:11:59 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208094825
Ze had 75% af zonder oplezen.
Dus ik suggereerde de printjes op te hangen aan de muur, zodat ze kon oplezen.

En dan komen er van die nifty details als "ik weet niet waar ik het document heb opgeslagen" enzo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 februari 2023 @ 23:14:21 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208094856
Tijd voor een ouderwetsch Boriszje

12-urige werkdag gehad vandaag. Ter ontspanning en ook ivm de quiz duik je dan in de krochten van het internet. Je begint met Bots en wat zullen we de hele week drinken? Al kwam Scooter ook even om de hoek met z'n vis en wat die moet kosten. :+

Via kom je dan bij het originele deuntje uit eind jaren 20 :+.

Trusten :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208094875
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:11 schreef fietsie het volgende:
Ze had 75% af zonder oplezen.
Dus ik suggereerde de printjes op te hangen aan de muur, zodat ze kon oplezen.

En dan komen er van die nifty details als "ik weet niet waar ik het document heb opgeslagen" enzo.
Ah, en dat is JOUW SCHULD :(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:17:31 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208094886
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ah, en dat is JOUW SCHULD :(
Ja want cloudstorage enzo :P Met een combi van Apple en Windows devices en thuis en school accounts en meer van die niet te ontwarren kluwen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:23:31 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208094968
Ik legde dus uit dat als ze eea lettergrootte 16 zou printen en op de muur zou plakken, ze het als hulp kon gebruiken, zonder echt op te lezen.

"Ja maar dat is niet de opdracht!"
pi_208095054
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:17 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja want cloudstorage enzo :P Met een combi van Apple en Windows devices en thuis en school accounts en meer van die niet te ontwarren kluwen :P
Ah ja. Ligt niet alleen aan puberbrein maar ook aan devices met een eigen leven.

Vanmorgen teams meeting. Werkt prima met de collega’s, met externen altijd gedoe.
Dus vanmorgen… zat ik met de externen erin te wachten terwijl de collega’s die ook moesten aanschuiven zich via diverse omwegen een weg moesten banen :')
‘Want mijn andere device verbindt ook en nu heb ik geen beeld en geluid’.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:33:59 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208095102
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ah ja. Ligt niet alleen aan puberbrein maar ook aan devices met een eigen leven.

Vanmorgen teams meeting. Werkt prima met de collega’s, met externen altijd gedoe.
Dus vanmorgen… zat ik met de externen erin te wachten terwijl de collega’s die ook moesten aanschuiven zich via diverse omwegen een weg moesten banen :')
Ja dat is echt best nog vaak gedoe. Vooral met accounts die door zakelijke configuraties worden ingesteld met het idee dat ze het enige account in het universum zijn waarmee gewerkt wordt :P
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:35:30 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208095124
The Email Has Been Sent!
pi_208095204
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:35 schreef fietsie het volgende:
The Email Has Been Sent!
Oooh, nog zat tijd over!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 23:43:16 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208095212
Ze moet grinniken :)
pi_208095239
Kan ze nu lekker slapen O+ Hopelijk een mooie beoordeling *O*
pi_208095282
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:35 schreef fietsie het volgende:
The Email Has Been Sent!
En nu in het Frans :P
pi_208095459
@Barreltje het is je vast gelukt met dozen inpakken.
Succes met de nieuwe start 🇾🇪
  woensdag 22 februari 2023 @ 01:32:32 #68
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208095503
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 00:57 schreef AnneX het volgende:
@:Barreltje het is je vast gelukt met dozen inpakken.
Succes met de nieuwe start 🇾🇪
Ja! Nu net :+

Nu even slapen en dan staan morgen de verhuizers om 8 uur voor de deur.. *O*

Ik heb wel net iets te weinig frozen em het verhuisbedrijf was vandaag gesloten ivm de carnaval,dus ik hoop maar dat verhuizers nog wat reserve dozen mee hebben..

Trust!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Redactie Frontpage woensdag 22 februari 2023 @ 06:47:34 #69
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208095966
En toen was het weer ochtend :O
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208095997
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 01:32 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ja! Nu net :+

Nu even slapen en dan staan morgen de verhuizers om 8 uur voor de deur.. *O*

Ik heb wel net iets te weinig frozen em het verhuisbedrijf was vandaag gesloten ivm de carnaval,dus ik hoop maar dat verhuizers nog wat reserve dozen mee hebben..

Trust!
Extra Frozen :P

Succes met de verhuizing! ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208096029
quote:

[..]

Oplezen mag dus niet.

Ja wow.

Papa coach ^O^
pi_208096038
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Toen ik maandag (voor niks) klaarzat had ik ook geen beeld en geluid via link van werk.
Kon het ook niet aanpassen want uitklappen was leeg?
pi_208096061
Verbetering van onrijpe executieve functies betekent niet dat die functies ook goed worden natuurlijk :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208096097
Mogge!

Vandaag maar weer hard werken om de deadline te halen van dat ding dat nog tweemaal over de kop ging. Programmeur & ik zaten gisteravond allebei thuis nog vanalles te knutselen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208096334
Succes met verhuizen @Barreltje!
Hoe was het etentje uiteindelijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')