Wat dacht je? Laat ik de amfetamine "grap" gewoon eens voor een tweede keer posten vandaag?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zou die man niet gewoon beetje amfetamine krijgen? Denk haast zeker van wel.
Is geen grap. Weet je hoe vaak Adderal wordt voorgeschreven in de VS? Is gewoon speed hoor. Denk jij echt dat die oude man dat allemaal volhoud zo? Volgens mij heb jij geen idee hoe het achter de schermen werkt zonder medeweten van de normale burger. Het is gewoon een molecuul. Wat is daar grappig aan? Jij hebt allemaal associaties erbij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat dacht je? Laat ik de amfetamine "grap" gewoon eens voor een tweede keer posten vandaag?
Er is niets mis met goede drugs. Putin is een lul.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is geen grap. Weet je hoe vaak Adderal wordt voorgeschreven in de VS? Is gewoon speed hoor. Denk jij echt dat die oude man dat allemaal volhoud zo? Volgens mij heb jij geen idee hoe het achter de schermen werkt zonder medeweten van de normale burger. Het is gewoon een molecuul. Wat is daar grappig aan? Jij hebt allemaal associaties erbij.
enig bewijs voor je eerdere bewering?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is geen grap. Weet je hoe vaak Adderal wordt voorgeschreven in de VS? Is gewoon speed hoor. Denk jij echt dat die oude man dat allemaal volhoud zo? Volgens mij heb jij geen idee hoe het achter de schermen werkt zonder medeweten van de normale burger. Het is gewoon een molecuul. Wat is daar grappig aan? Jij hebt allemaal associaties erbij.
Ik snap niet waarom het een grap moet zijn dat Biden mogelijkerwijs een (lage) dosering van een amfetamine zou kunnen krijgen zodat die arme man een beetje wakker kan blijven en z'n vak kan uitoefenen. Vliegen, jetlag, 8 uur met de trein, gelijk naar Polen, etc. En dan ook nog weer terug. Mijn opa is even oud en die heeft al veel moeite met dingen. Biden is echt geen superheld. Die man is ook gewoon op leeftijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is niets mis met goede drugs. Putin is een lul.
Jouw opa is ook niet president van de VS natuurlijk. Survivorship bias.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het een grap moet zijn dat Biden mogelijkerwijs een (lage) dosering van een amfetamine zou kunnen krijgen zodat die arme man een beetje wakker kan blijven en z'n vak kan uitoefenen. Vliegen, jetlag, 8 uur met de trein, gelijk naar Polen, etc. En dan ook nog weer terug. Mijn opa is even oud en die heeft al veel moeite met dingen. Biden is echt geen superheld. Die man is ook gewoon op leeftijd.
Tsja, we zijn hier bijna door onze ammunitie. Begrijpelijk dat de paniek uitbreekt. De rol van Wagner is daarmee uitgespeeld. Het was kanonnenvoer teneinde de ammunitie en Oekrainse manschappen uit te putten. Operatie geslaagd maar wellicht is de patient ondertussen overleden?quote:
Nadat Putin zijn mislukte moordcampagne heeft verloren zullen we het uitgebreid over de drugs gewoonten van Biden hebben, deal?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het een grap moet zijn dat Biden mogelijkerwijs een (lage) dosering van een amfetamine zou kunnen krijgen zodat die arme man een beetje wakker kan blijven en z'n vak kan uitoefenen. Vliegen, jetlag, 8 uur met de trein, gelijk naar Polen, etc. En dan ook nog weer terug. Mijn opa is even oud en die heeft al veel moeite met dingen. Biden is echt geen superheld. Die man is ook gewoon op leeftijd.
Lijkt me wel apart, misschien niet zoveel te zoeken in een oorlog maar Wagner is actief in enorm veel landen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft zijn werk gedaan. Mobilisatie op gang gekomen. Nu mag die uit raam worden gekieperd. Dacht dat Poetin voor hem ging kiezen ipv militaire leiders hehe.
Misschien moeten we het dan over zijn opa's druggebruik gaan hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nadat Putin zijn mislukte moordcampagne heeft verloren zullen we het uitgebreid over de drugs gewoonten van Biden hebben, deal?
Dan is hij wel erg naïef, in dergelijke regimes telt maar één ding: loyaliteit. Zowel Gerasimov als Shoigu hebben er een bende van gemaakt maar zitten stabiel op hun positie omdat ze 100% loyaal aan Poetin zijn. Dit in tegenstelling tot Prigozjin, wiens behaalde resultaten niet zo dramatisch zijn als van de voorgaande twee flapdrollen maar nu desondanks voor z'n leven moet vrezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft zijn werk gedaan. Mobilisatie op gang gekomen. Nu mag die uit raam worden gekieperd. Dacht dat Poetin voor hem ging kiezen ipv militaire leiders hehe.
Dit geeft ook meteen de zwakte aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:09 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dan is hij wel erg naïef, in dergelijke regimes telt maar één ding: loyaliteit. Zowel Gerasimov als Shoigu hebben er een bende van gemaakt maar zitten stabiel op hun positie omdat ze 100% loyaal aan Poetin zijn. Dit in tegenstelling tot Prigozjin, wiens behaalde resultaten niet zo dramatisch zijn als van de voorgaande twee flapdrollen maar nu desondanks voor z'n leven moet vrezen.
Transnistrie, is alleen maar geruzzificeerd, met oog op veroveren van Oekraine, dat Rusland dan de hele zwarte zee beheerd aan die kant, dus geen concurrentie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:54 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja maar win je niet zoveel mee. Transnistrie is letterlijk niks, geen energie waard.
En Oekraine dan landlocked, dat gaan we dus niet doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:28 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Transnistrie, is alleen maar geruzzificeerd, met oog op veroveren van Oekraine, dat Rusland dan de hele zwarte zee beheerd aan die kant, dus geen concurrentie.
NOSquote:Russisch ministerie van Defensie ontkent beperking levering munitie aan 'vrijwilligers'
Het Russische ministerie van Defensie ontkent dat het ministerie de levering van munitie aan "vrijwilligers" aan het front beperkt.
Eerder vandaag beschuldigde Jevgeni Prigozjin, de eigenaar van huurlingengroep Wagner, de Russische minister van Defensie en de chef van de generale staf ervan zijn strijders te beroven van munitie en te proberen Wagner te vernietigen. Prigozjin sprak van "hoogverraad."
Het ministerie noemt Wagner niet specifiek, maar zei dat het creëren van onderscheid "contraproductief en in het voordeel van de vijand" werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |