abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208093002
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:03:45 #127
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_208093018
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zou die man niet gewoon beetje amfetamine krijgen? Denk haast zeker van wel.
Wat dacht je? Laat ik de amfetamine "grap" gewoon eens voor een tweede keer posten vandaag?
pi_208093156
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Wat dacht je? Laat ik de amfetamine "grap" gewoon eens voor een tweede keer posten vandaag?
Is geen grap. Weet je hoe vaak Adderal wordt voorgeschreven in de VS? Is gewoon speed hoor. Denk jij echt dat die oude man dat allemaal volhoud zo? Volgens mij heb jij geen idee hoe het achter de schermen werkt zonder medeweten van de normale burger. Het is gewoon een molecuul. Wat is daar grappig aan? Jij hebt allemaal associaties erbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:16:24 #129
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208093250
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Is geen grap. Weet je hoe vaak Adderal wordt voorgeschreven in de VS? Is gewoon speed hoor. Denk jij echt dat die oude man dat allemaal volhoud zo? Volgens mij heb jij geen idee hoe het achter de schermen werkt zonder medeweten van de normale burger. Het is gewoon een molecuul. Wat is daar grappig aan? Jij hebt allemaal associaties erbij.
Er is niets mis met goede drugs. Putin is een lul.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208093289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
enig bewijs voor je eerdere bewering?
pi_208093302
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er is niets mis met goede drugs. Putin is een lul.
Ik snap niet waarom het een grap moet zijn dat Biden mogelijkerwijs een (lage) dosering van een amfetamine zou kunnen krijgen zodat die arme man een beetje wakker kan blijven en z'n vak kan uitoefenen. Vliegen, jetlag, 8 uur met de trein, gelijk naar Polen, etc. En dan ook nog weer terug. Mijn opa is even oud en die heeft al veel moeite met dingen. Biden is echt geen superheld. Die man is ook gewoon op leeftijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208093324
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:02 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Als je de blikken van 2 andere ziet, dan zie je alleen maar paniek in de ogen.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:34:07 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_208093547
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom het een grap moet zijn dat Biden mogelijkerwijs een (lage) dosering van een amfetamine zou kunnen krijgen zodat die arme man een beetje wakker kan blijven en z'n vak kan uitoefenen. Vliegen, jetlag, 8 uur met de trein, gelijk naar Polen, etc. En dan ook nog weer terug. Mijn opa is even oud en die heeft al veel moeite met dingen. Biden is echt geen superheld. Die man is ook gewoon op leeftijd.
Jouw opa is ook niet president van de VS natuurlijk. Survivorship bias.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_208093575
quote:
80s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:02 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Tsja, we zijn hier bijna door onze ammunitie. Begrijpelijk dat de paniek uitbreekt. De rol van Wagner is daarmee uitgespeeld. Het was kanonnenvoer teneinde de ammunitie en Oekrainse manschappen uit te putten. Operatie geslaagd maar wellicht is de patient ondertussen overleden?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  dinsdag 21 februari 2023 @ 21:36:48 #135
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_208093581
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nadat Putin zijn mislukte moordcampagne heeft verloren zullen we het uitgebreid over de drugs gewoonten van Biden hebben, deal?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_208093676
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Idd. Hij heeft zijn werk gedaan. Mobilisatie op gang gekomen. Nu mag die uit raam worden gekieperd. Dacht dat Poetin voor hem ging kiezen ipv militaire leiders hehe.
Lijkt me wel apart, misschien niet zoveel te zoeken in een oorlog maar Wagner is actief in enorm veel landen.

pi_208093686
Edit
pi_208093723
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Nadat Putin zijn mislukte moordcampagne heeft verloren zullen we het uitgebreid over de drugs gewoonten van Biden hebben, deal?
Misschien moeten we het dan over zijn opa's druggebruik gaan hebben :)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208093901
Vlad geeft weer een diepgaande uitleg van de speech van putin.

pi_208093911
in Amerika vreten ze medicijnen als snoepjes. Uppers , downers, antidepressant’s kan allemaal daar.
pi_208093949
twitter

Ben benieuwd, want Oekraïne heeft nog geen wapens die Mariupol kunnen bereiken dacht ik.
pi_208094037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Idd. Hij heeft zijn werk gedaan. Mobilisatie op gang gekomen. Nu mag die uit raam worden gekieperd. Dacht dat Poetin voor hem ging kiezen ipv militaire leiders hehe.
Dan is hij wel erg naïef, in dergelijke regimes telt maar één ding: loyaliteit. Zowel Gerasimov als Shoigu hebben er een bende van gemaakt maar zitten stabiel op hun positie omdat ze 100% loyaal aan Poetin zijn. Dit in tegenstelling tot Prigozjin, wiens behaalde resultaten niet zo dramatisch zijn als van de voorgaande twee flapdrollen maar nu desondanks voor z'n leven moet vrezen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2023 22:11:27 ]
pi_208094085
twitter

Blijkbaar heeft Poetin vandaag een decreet vernietigd waarin de soevereiniteit, neutraliteit en territoriale integriteit van Moldavië wordt erkend.

twitter

Volgens de Oost-Europese media heeft Oekraïne versterkingen naar de grens bij Transnistrië gestuurd.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 22:18:52 #144
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_208094164
Kunnen we onderhand al spreken van een nieuwe Koude Oorlog?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 22:26:39 #145
236264 crew  capricia
pi_208094255
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 22:09 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dan is hij wel erg naïef, in dergelijke regimes telt maar één ding: loyaliteit. Zowel Gerasimov als Shoigu hebben er een bende van gemaakt maar zitten stabiel op hun positie omdat ze 100% loyaal aan Poetin zijn. Dit in tegenstelling tot Prigozjin, wiens behaalde resultaten niet zo dramatisch zijn als van de voorgaande twee flapdrollen maar nu desondanks voor z'n leven moet vrezen.
Dit geeft ook meteen de zwakte aan.
Niet de beste maar de loyaalste mag de operatie leiden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_208094290
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:54 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Ja maar win je niet zoveel mee. Transnistrie is letterlijk niks, geen energie waard.
Transnistrie, is alleen maar geruzzificeerd, met oog op veroveren van Oekraine, dat Rusland dan de hele zwarte zee beheerd aan die kant, dus geen concurrentie.

dit toont aan hoe zeer onwaarschijnlijk een conflict met rusland te vermeijden is.

VS wie de atoomwapens beveiligd heeft en netjes overgedragen, dus alle macht wie rusland heeft is dankzij de VS,.....
  dinsdag 21 februari 2023 @ 22:30:23 #147
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208094330
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 22:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Transnistrie, is alleen maar geruzzificeerd, met oog op veroveren van Oekraine, dat Rusland dan de hele zwarte zee beheerd aan die kant, dus geen concurrentie.
En Oekraine dan landlocked, dat gaan we dus niet doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208094337
quote:
Russisch ministerie van Defensie ontkent beperking levering munitie aan 'vrijwilligers'

Het Russische ministerie van Defensie ontkent dat het ministerie de levering van munitie aan "vrijwilligers" aan het front beperkt.

Eerder vandaag beschuldigde Jevgeni Prigozjin, de eigenaar van huurlingengroep Wagner, de Russische minister van Defensie en de chef van de generale staf ervan zijn strijders te beroven van munitie en te proberen Wagner te vernietigen. Prigozjin sprak van "hoogverraad."

Het ministerie noemt Wagner niet specifiek, maar zei dat het creëren van onderscheid "contraproductief en in het voordeel van de vijand" werkt.
NOS
pi_208094351
Iedereen krijgt even weinig dus |:)
pi_208094372
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')