abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:26:46 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208091142
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef Slayage het volgende:

[..]
based

A word used when you agree with something; or when you want to recognize someone for being themselves, i.e. courageous and unique or not caring what others think. Especially common in online political slang.
tx
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208091156
Dus vava z'n gebral was weer een lekkere nothing burger? Geen nucleaire holocaust? Geen (officiële) oorlog? Geen massa mobilisatie?

Tsssssss.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208091158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nog wat informatie.

twitter

Er is ondertussen ook meer informatie over de voetbalsupporters die het land niet in mochten. Moldavië had goede redenen om ze tegen te houden.

twitter
pi_208091177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:15 schreef Maanvis het volgende:

[..]
wat betekent based
Oorspronkelijk betekende dat dat je stevig aan de coke zat, tegenwoordig dat je gewoon jezelf bent en overal schijt aan hebt.
Voor sommigen komt dat op hetzelfde neer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:30:16 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_208091204
De speech:

twitter
twitter
twitter
twitter

De Polen lopen nu met hem weg, de speech scoort heel goed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:43:50 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_208091547
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
En uiteindelijk blijkt Poetin een stabiele militaire kliek om zich heen te hebben. Shoigu, Gerasimov, ze zijn er allemaal nog.
Prigozhin is een gevaar voor Poetin en de stabiele militaire kliek. Hij heeft een eigen leger + heeft laatst kenbaar gemaakt politieke ambities te hebben.

Was er laatst ook niet iets gelekt dat er plannen zijn om hem om te leggen en de schuld aan Oekraïne te geven? Ff terugzoeken, moment.

Edit: Gevonden!

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:45:44 #97
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208091593
Tijd voor No-fly zone boven Moldavië incl. Transnistrië?
Kan je handhaven vanuit Roemenië.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_208091638
Fantastische speech. Gelukkig is die oranje downie niet herkozen.
pi_208091754
Laten we hopen dat Biden het licht heeft gezien. En nu Abrams uit voorraad gaat leveren. En F16s. En lange afstands wapens.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_208091773
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou het sterk vinden om, als Moldavië dat wil, een paar duizend navo militairen te sturen naar Moldavië (niet naar Transnistrie, dat geeft ellende). Het is tijd om in dit soort sluimerende dreigende situaties initiatief te pakken.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:04:57 #101
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_208092063
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waar zit Rob eigenlijk? Want Nederland lijkt me geen veilig land als de bommen vallen. Rob zit dus te tweeten vanuit Congo? Of misschien de Fiji eilanden?
Woont volgens mij een groot deel van het jaar in Frankrijk.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_208092074
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
Officieel is het tegen hun grondwet dat Moldavië buitenlandse troepen toelaat, maar het luchtruim lijkt mij al meer een grijs gebied. Dus dat zou een mooie oplossing zijn. Bovendien lijkt de president en de nieuwe regering af te willen van de neutraliteit en de Russen in hun achtertuin.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:07:49 #103
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_208092147
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]
Ik zou het sterk vinden om, als Moldavië dat wil, een paar duizend navo militairen te sturen naar Moldavië (niet naar Transnistrie, dat geeft ellende). Het is tijd om in dit soort sluimerende dreigende situaties initiatief te pakken.
Dit, precies dit. Hop - QRF erin. Geen gezeik. Afgrendelen die zaak.

Dat deden we toch ook met die Russische 'vredesmacht' in Sarajevo destijds? Stonden ze daar stom te kijken terwijl de Engelsen en Fransen al geland waren. "U kunt weer gaan, we zijn er al. Merci."
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:11:20 #104
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:16:39 #105
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208092360
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:27 schreef ExTec het volgende:
Dus vava z'n gebral was weer een lekkere nothing burger? Geen nucleaire holocaust? Geen (officiële) oorlog? Geen massa mobilisatie?

Tsssssss.
Laten we voordat we dat concluderen eerst even wachten op de broodnodige duiding van De Wijk die waaruit we gaan leren dat de oorlog nu een héél gevaarlijke fase ingaat.
Huilen dan.
pi_208092463
Een Black Hawk. Heb ik nog niet eerder gezien in oekraine.

twitter
pi_208092469
Netkachev verduidelijkt dat de informatie van het hoofd van de Russische Federatie over het inzetten van nieuwe strategische complexen op de grond in gevechtsdienst aangeeft dat 's werelds krachtigste intercontinentale ballistische raketten (ICBM's) "Sarmat" hoogstwaarschijnlijk in gevechtsoperatie worden gebracht. “Poetin zei niet rechtstreeks over de Sarmaten. Maar, zoals eerder gemeld, waren de inspanningen van onze defensie-industrie gewijd aan de ontwikkeling van deze wapens. "Sarmatians" zijn het meest effectieve afschrikmiddel voor vijanden: deze ICBM's zijn in staat om de Verenigde Staten of elke andere vijand 20 keer in één enkele lancering te vernietigen", aldus de algemene notities.

Begint op een Cuba crisis te lijken.
pi_208092558
twitter

twitter
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:31:07 #109
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_208092604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]
quote:
Transnistria, officially the Pridnestrovian Moldavian Republic (PMR),[c] is an unrecognised breakaway state that is internationally recognised as a part of Moldova
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transnistria

Daar valt vast wel een waterdicht juridisch lulverhaaltje voor te bedenken, like Russians like :') .
Maar ik ben geen jurist, gelukkig. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:40:04 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_208092723
quote:
84s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Prigozhin is een gevaar voor Poetin en de stabiele militaire kliek. Hij heeft een eigen leger + heeft laatst kenbaar gemaakt politieke ambities te hebben.

Was er laatst ook niet iets gelekt dat er plannen zijn om hem om te leggen en de schuld aan Oekraïne te geven? Ff terugzoeken, moment.

Edit: Gevonden!

[ twitter ]
Het lijkt serieus te gaan rommelen bij de Russen, intern.
pi_208092741
Russia summons US ambassador to protest against military aid to Ukraine
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20230222_03/

Japanese analyst: Possibility of Putin using nuclear weapons is not so high
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20230222_04/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:41:21 #112
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_208092770
Ik zag net weer een stukje over die ontvoerde kinderen, niet te verdragen.
pi_208092789
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:44 schreef Slayage het volgende:
Toch wel bijzonder dat Heineken blijft investeren in Rusland en zelfs nieuwe producten lanceert en in het gat springt van het vertrek van Pepsi en Coca Cola 'Heineken investeert nog steeds in Rusland' - https://nos.nl/l/2464718
Dat rattenbedrijf bleef tijdens de Rwandese genocide ook gewoon doorbrouwen:

https://www.ftm.nl/artikelen/heineken-genocide-rwanda
Incelfrikandel
pi_208092791
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef etuiedelapiel het volgende:
Netkachev verduidelijkt dat de informatie van het hoofd van de Russische Federatie over het inzetten van nieuwe strategische complexen op de grond in gevechtsdienst aangeeft dat 's werelds krachtigste intercontinentale ballistische raketten (ICBM's) "Sarmat" hoogstwaarschijnlijk in gevechtsoperatie worden gebracht. “Poetin zei niet rechtstreeks over de Sarmaten. Maar, zoals eerder gemeld, waren de inspanningen van onze defensie-industrie gewijd aan de ontwikkeling van deze wapens. "Sarmatians" zijn het meest effectieve afschrikmiddel voor vijanden: deze ICBM's zijn in staat om de Verenigde Staten of elke andere vijand 20 keer in één enkele lancering te vernietigen", aldus de algemene notities.

Begint op een Cuba crisis te lijken.
"deze ICBM's zijn in staat om de Verenigde Staten of elke andere vijand 20 keer in één enkele lancering te vernietigen"

Oh, net zo'n wunderwaffe als die kernbom die ze onder water af kunnen laten gaan waardoor de hele UK zal zinken? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208092812
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"deze ICBM's zijn in staat om de Verenigde Staten of elke andere vijand 20 keer in één enkele lancering te vernietigen"

Oh, net zo'n wunderwaffe als die kernbom die ze onder water af kunnen laten gaan waardoor de hele UK zal zinken? :')
De folder klinkt vaak beter dan de werkelijkheid.
pi_208092837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:48 schreef ipa84 het volgende:

[..]
De folder klinkt vaak beter dan de werkelijkheid.
Tis een beetje alsof je een vakantie hebt geboekt in een luxe resort en bij aankomst merk je dat je hebt geboekt bij Landal.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_208092858
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tis een beetje alsof je een vakantie hebt geboekt in een luxe resort en bij aankomst merk je dat je hebt geboekt bij Landal.... :{
Of een kaartje gekocht hebben voor het Fyre-festival .
pi_208092870
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:31 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Transnistria

Daar valt vast wel een waterdicht juridisch lulverhaaltje voor te bedenken, like Russians like :') .
Maar ik ben geen jurist, gelukkig. ;)
Ja maar win je niet zoveel mee. Transnistrie is letterlijk niks, geen energie waard.
pi_208092875
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:40 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Het lijkt serieus te gaan rommelen bij de Russen, intern.
Punt is dat de Russische militaire leiding kotst op die vent, medewerking voor een coup zal die niet krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')