Iemand had het al eerder gezegd, maar het is vrij opvallend dat 'grote' landen (Zweden, Frankrijk en Australië) relatief bespaard blijven.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:45 schreef Momo het volgende:
Bam ineens dit, wie zal Australië sturen? Dami Im? Voyager? En waarom weet de kristallen bal dit niet?
Videoclip morgen 19:30
[ twitter ]
Volgens mij is de huidige head of delegation van Australië een vrouw dus ik weet niet over wie deze tweet gaatquote:
Ze hebben dan wel de hele dag om het nieuws uit te smeren, beginnend bij de ontbijtshows.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:11 schreef Nashipeer het volgende:
Wat een raar tijdstip ook om het uit te brengen. Een groot gedeelte van Australië ligt dan nog te slapen.
Dit is best wel heel raar jaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:11 schreef Nashipeer het volgende:
Wat een raar tijdstip ook om het uit te brengen. Een groot gedeelte van Australië ligt dan nog te slapen.
Toch zou ik het op prijs stellen als wij niet om half 6 de wekker moeten zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze hebben dan wel de hele dag om het nieuws uit te smeren, beginnend bij de ontbijtshows.
Oké dit zou echt vet zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:02 schreef molloot200 het volgende:
Crystal Ball zegt nu Voyager???? Damn that would be hype
Wanneer is Twitter niet negatief?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:19 schreef molloot200 het volgende:
Oh Twitter is vrij negatief over deze keuze
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:02 schreef molloot200 het volgende:
Crystal Ball zegt nu Voyager???? Damn that would be hype
Oh god dit gaat ook bij Nederland gebeuren hè? Dit voel je gewoon aankomen...en ook dat alleen de audio en dat het niet gezamelijk met de muziekvideo wordt gelektquote:
Typisch gejank dat sommige bij elk rock nummer zouden hebben. Ik vind het prima, al is denk ik Dreamer beter. Sowieso is dit niet het hele nummer en moet het nog op mij in laten werken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Em31 het volgende:
Ik kan niet luisteren nu, ben benieuwd wat jullie vinden want de gemiddelde reactie onder die tweet is weer typisch.
Klinkt wel lekker hoor, beetje Eurovisionized geluid met veel ohohohs. Maar wel een lekkere mosh break erin met een grunt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef Em31 het volgende:
Ik kan niet luisteren nu, ben benieuwd wat jullie vinden want de gemiddelde reactie onder die tweet is weer typisch.
Ach joh, laat gaan die twitter-idioten. Straks bij het Nederlandse nummer ga je dat ook krijgen, maakt eigenlijk niet eens uit hoe het klinkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef Momo het volgende:
Ook even gereageerd hoor van die reacties dat is het slechte nummer ooit is of net als de nummers die we al hebben van Slovenie/Letland/Ierland, dan ben je wel toondoof hoor.
De tweets over dat ons nummer vreselijk/saai etc. is staan al klaar ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach joh, laat gaan die twitter-idioten. Straks bij het Nederlandse nummer ga je dat ook krijgen, maakt eigenlijk niet eens uit hoe het klinkt.
Ja en Zwitserland gisteren was ook wel meteen een flop zonder het nummer te hebben gehoord en dan tweets als We dont want this. Beetje vermoeiend gedrag bij alles dat niet in je eigen straatje valt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
De tweets over dat ons nummer vreselijk/saai etc. is staan al klaar ja.
Dat is natuurlijk wel typisch iets van progressive metal dat je niet een standaard structuur couplet-refrein hebt. Al zijn de meeste progressieve metal nummers wel een stuk langer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik vind het weinig memorabel zo op het eerste gehoor. Ik mis een echte hook en een refrein
Dat begrijp ik niet helemaal, de hook is toch vrij duidelijk. Promise me it's gonna be alright - ohoh, ohoh, ohoh, ohohohoh. Het is niet het beste refrein ooit, maar toch wel memorabel. Ik heb het 1x geluisterd en kan dit een tijdje later nog zo reproduceren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:11 schreef TheVulture het volgende:
Tja, ik vind het weinig memorabel zo op het eerste gehoor. Ik mis een echte hook en een refrein
Ja misschien is dat het ook wel, dat ik het refrein en de hook niet goed genoeg vindquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet helemaal, de hook is toch vrij duidelijk. Promise me it's gonna be alright - ohoh, ohoh, ohoh, ohohohoh. Het is niet het beste refrein ooit, maar toch wel memorabel. Ik heb het 1x geluisterd en kan dit een tijdje later nog zo reproduceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |