Herm, de lente komt eraan. Dat gaat je lijf vast fijn vinden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren in de rust naar bed door zweten en niet lekker door bijwerkingen nieuwe medicatie. Schrikken van de uitslag. Wel legendarisch natuurlijk. Net "gehandicapten" Versis taxi besteld om m'n boodschappen te doen bij de Albert Heijn. Klinkt decadent. Is maar 1500 meter, maar gisteren bij moeke op visite hier een kilometer vandaag ging eigenlijk al niet. Prettige dag en veel FOK!-plezier.
Dat is een goede.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Herm, de lente komt eraan. Dat gaat je lijf vast fijn vinden.
Je wordt papa hoor ik net.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Met wat? Ik ben pas over twee maanden jarig.
Ik niet .quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met zulk nieuws condoleer je mensen normaal gesproken.
Gelukkig niet zeg. Thank god voor de implanon want anders schiet ik m'n vriendin 2x per dag zwangerquote:
Wanneer word jij vader @Scrummie ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Kinderen zijn de redding van de mensheid.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik niet .
Ik wens user @:Oriente veel geluk en moois toe met het vaderschap!
Er ligt nu veel druk bij user @Orientequote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Kinderen zijn de redding van de mensheid.
Ik denk nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer word jij vader @:Scrummie ?
Jij bent al peettante van je nichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk nooit.
Misschien wel voogd.
Wat is R?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef KingRoland het volgende:
Als iemand hier kennis heeft van R laat het mij weten
Gewoon R? Of Ruby?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Programmeertaal voor statistiek
Is voor een onderzoeksvak. Buiten de academische wereld werkt toch bijna niemand ermee. Dan heb je eerder python ( @Wereldgozer ) nodig. Maar goed even doorbijten.quote:
Scrummie doet leuke dingen met zijn nichtje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij bent al peettante van je nichtje.
Scrummie zou ook een goede vader zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Scrummie doet leuke dingen met zijn nichtje.
Een goede oom
Sowieso krijgt hij een plusje voor het erover nadenken voordat hij het is. Kan 40+45% van de vaders waarschijnlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie zou ook een goede vader zijn
Mee eens, zijn dochter zou elke week een rituals pakketje krijgen. Scrummie is een goed mens.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scrummie zou ook een goede vader zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |