Effectief 3 genotquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:12 schreef Coco het volgende:
NWS / Studie: bedrijf en personeel profiteren van vierdaagse werkweek
@:Caland
SPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:48 schreef Coco het volgende:
NSFWSPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:48 schreef Coco het volgende:
NSFWBedankt voor deze repost.SPOILER: AI gegenereerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe rustig aan. Sterkte.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren in de rust naar bed door zweten en niet lekker door bijwerkingen nieuwe medicatie. Schrikken van de uitslag. Wel legendarisch natuurlijk. Net "gehandicapten" Versis taxi besteld om m'n boodschappen te doen bij de Albert Heijn. Klinkt decadent. Is maar 1500 meter, maar gisteren bij moeke op visite hier een kilometer vandaag ging eigenlijk al niet. Prettige dag en veel FOK!-plezier.
Doe ik. Dank je.quote:
Kalm aan kerel, sterkte.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Gisteren in de rust naar bed door zweten en niet lekker door bijwerkingen nieuwe medicatie. Schrikken van de uitslag. Wel legendarisch natuurlijk. Net "gehandicapten" Versis taxi besteld om m'n boodschappen te doen bij de Albert Heijn. Klinkt decadent. Is maar 1500 meter, maar gisteren bij moeke op visite hier een kilometer vandaag ging eigenlijk al niet. Prettige dag en veel FOK!-plezier.
Doe ik. Bedankt.quote:
Dan moet je haar keihard aanpakken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je toch vriendelijk als altijd
Behalve die ene keer dat je me op m'n inhammen pakte
Neuh.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet je haar keihard aanpakken.
SADquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je toch vriendelijk als altijd
Behalve die ene keer dat je me op m'n inhammen pakte
Dat schijnt soms te gebeuren bij mannen die vader zijn geworden 🧐quote:
Dat gebeurde al. Moet je daarna ook kunnen incasseren, hè.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan moet je haar keihard aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |