Fijn dat je af en toe komt buurten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik mis toch af en toe een warm bad
Ja? Zou niet welke stad ik als antroposofenstad zou moeten bestempelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is zo'n antroposofenstad, past wel bij ze
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je af en toe komt buurten.
Baas boven baas. Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
37 jaar single ?!komt ik met mijn 3jaar aan
Sinds de komst van een antroposofische huisarts in 1953 is de stad Zutphen steeds meer een centrum van de antroposofische beweging in Oost-Nederland geworden. Circa 10 tot 15 procent van de inwoners is antroposoof of voelt zich tot de antroposofische beweging aangetrokken.[bron?] Zutphen heeft zich ontwikkeld tot een Steinerstad met drie vrije scholen voor basisonderwijs en een voor voortgezet onderwijs met vwo, havo, en vmbo-t. Ook is er een beroepsopleiding op antroposofische basis. Verder zijn er antroposofische winkels, tehuizen, een groot aantal alternatieve genezers en een antroposofische uitvaartonderneming gevestigd. Zutphen heeft een antroposofische woonwijk met naar bekende antroposofen genoemde straten. Ook het stadhuis is door een antroposofische architect verbouwd. In 2003 kwam burgemeester Arnold Gerritsen met het idee de stad te voorzien van het label antroposofische stad, als een aanvulling op het oude Zutphen justitiestad.[4][5]quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? Zou niet welke stad ik als antroposofenstad zou moeten bestempelen.
Uiterlijk maakt niet uit blablablaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
“Wat zoek je?”
“Een leuk iemand.”
“Die hebben we niet.”
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sinds de komst van een antroposofische huisarts in 1953 is de stad Zutphen steeds meer een centrum van de antroposofische beweging in Oost-Nederland geworden. Circa 10 tot 15 procent van de inwoners is antroposoof of voelt zich tot de antroposofische beweging aangetrokken.[bron?] Zutphen heeft zich ontwikkeld tot een Steinerstad met drie vrije scholen voor basisonderwijs en een voor voortgezet onderwijs met vwo, havo, en vmbo-t. Ook is er een beroepsopleiding op antroposofische basis. Verder zijn er antroposofische winkels, tehuizen, een groot aantal alternatieve genezers en een antroposofische uitvaartonderneming gevestigd. Zutphen heeft een antroposofische woonwijk met naar bekende antroposofen genoemde straten. Ook het stadhuis is door een antroposofische architect verbouwd. In 2003 kwam burgemeester Arnold Gerritsen met het idee de stad te voorzien van het label antroposofische stad, als een aanvulling op het oude Zutphen justitiestad.[4][5]
bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Zutphen_(stad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |