Dominante Kaag. Bah.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
“IK HEB OOK EEN MENING!”![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig mevrouw, het is hier first dates.
Tukkers!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zijn meer nuchter. Tukkers of Groningers?
Fair enough. Toxic cocktail die twee, zou er geen minuut bij uithouden.quote:
Ik denk dat deze bril eerder gepakt wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland zou hem met een knuppel te grazen nemen
Om eerlijk te zijn vind ik tot nu toe alleen Anne niet engquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Fair enough. Toxic cocktail die twee, zou er geen minuut bij uithouden.
Morgen 13:00 Utje centraal, KOM DANquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland zou hem met een knuppel te grazen nemen
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminstequote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik tot nu toe alleen Anne niet eng
Wel een leuke.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminste
Dat droop van der gezicht afquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Haags het volgende:
Anne denkt; dit is ver beneden mijn niveau
De herdersquote:
Goede smaak Gibson.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminste
Ja, denk eens. Maar wel een type dat een sterke voorkeur heeft en ergens best hard kan zijn, als in direct en heel helder wat ze wil / zoekt.quote:
We zien dat je present bentquote:
Dat zie ik juist niet, lijkt me heel lief.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, denk eens. Maar wel een type dat een sterke voorkeur heeft en ergens best hard kan zijn, als in direct en heel helder wat ze wil / zoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |