quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dan moet je wel haar telefoonnummer hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou achteraf wel een tikkie sturen
Is ook sociale druk he. Als je als man niet split wordt je daarop aangekeken. Dus er hoort gewoon een prestatie tegenover te staan of later een tikkie sturenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan moet je wel haar telefoonnummer hebben
Ik zou sowieso aanbieden te splitten of zelf te betalen, maar meestal zie je de man dat weigeren. Hoop toch niet dat ze later alsnog een rekening indienen als de vrouw nee heeft gezegd.
quote:Op maandag 20 februari 2023 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ook sociale druk he. Als je als man niet split wordt je daarop aangekeken. Dus er hoort gewoon een prestatie tegenover te staan of later een tikkie sturen
naar fd kijkenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:18 schreef Centenbak het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja zeggen is al een prestatie? Als in ja op de vervolgdate? En dan afhaken. Nou wat een prestatiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]een prestatie?
Als de vrouw ja zegt is dat al prestatie genoeg, of had je nog wat anders in gedachten?
Misschien dat er daarom vaak veel dates zijn die allebei ja gezegd hebben, maar waar een vervolgdate toch uitblijft
Nou nou nou. Waarom altijd zo negatief? Heb je soms een laag zelfbeeld?quote:Op maandag 20 februari 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn klote wijven
@:onlogisch
Kom je morgen ook kijken?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou nou nou. Waarom altijd zo negatief? Heb je soms een laag zelfbeeld?
Bij sommige mannen vind ik dat al een hele prestatiequote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja zeggen is al een prestatie? Als in ja op de vervolgdate? En dan afhaken. Nou wat een prestatie
Ik doe nooit aan blind dates.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Afgesproken. Kunnen we dat dan onze date noemen?
@:Sked
Bel je nog een keer na afloop.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bij sommige mannen vind ik dat al een hele prestatie
Maar daarom betaal ik ook liever zelf, om te voorkomen dat ik me verplicht voel tot een tegenprestatie.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan blind dates.
[..]
Dit wist ik al.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Sked heel pijnlijk dit
Misschien kun je in het Userfototopic je foto posten, dan ben je geen onbekende meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Sked heel pijnlijk dit
Haai haai!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef MizzezAmy het volgende:
benieuwd welke inclusieve dates er vandaag weer te zien zijn!
Waarom?quote:
Zomergasten? Heb ik een ander programma voor me?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volendamse aids en al die nep zangers
Sorry ik bedoel Strandgasten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zomergasten? Heb ik een ander programma voor me?
Oh ja, ik ben een pretentieuze kakker. TEDquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel Strandgasten.
Zomergasten ook niet mijn ding, die elitaire ellende
Legt de lat niet te hoog.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Trots op Brabant.
Dan heb je veel afslagen gemist.
Anne valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
Gematcht op allebei er veel ouder uit zien dan ze daadwerkelijk zijn.
Ja heb dezelfde indruk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Type jongen dat in de bar te lang blijft plakken en niet ziet dat er geen wederzijdse klik is
Beetje nasaal inderdaad.quote:
Valt inderdaad wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zeker, het pakje vind ik een beetje ouwelijk, maar ziet er niet slecht uit.
Leuke vrouw maar ouwelijk. Alles.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zeker, het pakje vind ik een beetje ouwelijk, maar ziet er niet slecht uit.
Zometeen blijkt ze in haar vrije tijd te punniken ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke vrouw maar ouwelijk. Alles.
Dat zegt niet meteen wat maar dit pakje met 31. Kom nou toch zeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zometeen blijkt ze in haar vrije tijd te punniken ofzo.
Nee, ben geen tokkie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:35 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Sta je al klaar met een fakkel ja?
Ketting losgelatenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
@:poefbank tijd voor GIF’jes
Pinot Grigio, 2019 was calling.
Heel erg jammerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ketting losgelaten
Hij is weer weg@:poefbank
Elitaire wijnklant gespotquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:36 schreef DKUp het volgende:
@:poefbank tijd voor GIF’jes
Pinot Grigio, 2019 was calling.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Ze zei raadslid geweest, ben benieuwd of het voor D66 was.
100%quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. Ze zei raadslid geweest, ben benieuwd of het voor D66 was.
BRABANTEDquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom praat hij als een mongooltje?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:38 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Beroepsduiker, hij praat alsof hij beetje zuurstof tekort heeft.
Van het stap-budget kun je ook een cursus wijnproeven doenquote:
Joop, we gaan op pad.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Kitesurfing liefhebber, al jaren!
Nou, 1.5 jaar en een paar keer vorige zomer![]()
![]()
Misschien zijn z'n ouders mongolenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:38 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom praat hij als een mongooltje?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Van het stap-budget kun je ook een cursus wijnproeven doenom je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten
Het klonk niet overtuigend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Ze moest nog net niet kotsen met haar klinkt zo mooi
Nou Pisces, ik kan mijn balans al niet houden op een barkrukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joop, we gaan op pad.
Al ben ik van de gewone surf.
Als je minder drinkt, dan gaat het beterquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nou Pisces, ik kan mijn balans al niet houden op een barkruk.
Dat is toch de hoeksteen van deze show?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:42 schreef DKUp het volgende:
Tot nu toe geen Social Work
Heel erg mooi
Sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is toch de hoeksteen van deze show?
Trend lijkt voorbijquote:
Zo kom je de dure winter wel doorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Joep wilde eerst een net overhemd aandoen.
Zag toen deze deken bij de stort liggen en dacht “och, what the hell”
Dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Tussenjaar, ik lach dan altijd heel erg.
Is iets vrij normaals toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef DKUp het volgende:
Tussenjaar, ik lach dan altijd heel erg.
Scheelt weer een kind aan het werk in Bangladeshquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Hankster het volgende:
Joep wilde eerst een net overhemd aandoen.
Zag toen deze deken bij de stort liggen en dacht “och, what the hell”
Welke geeft je aura door?quote:
Dominante Kaag. Bah.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
“IK HEB OOK EEN MENING!”![]()
![]()
![]()
![]()
Rustig mevrouw, het is hier first dates.
Tukkers!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Welke zijn meer nuchter. Tukkers of Groningers?
Fair enough. Toxic cocktail die twee, zou er geen minuut bij uithouden.quote:
Ik denk dat deze bril eerder gepakt wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland zou hem met een knuppel te grazen nemen
Om eerlijk te zijn vind ik tot nu toe alleen Anne niet engquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Fair enough. Toxic cocktail die twee, zou er geen minuut bij uithouden.
Morgen 13:00 Utje centraal, KOM DANquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Caland zou hem met een knuppel te grazen nemen
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminstequote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik tot nu toe alleen Anne niet eng
Wel een leuke.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminste
Dat droop van der gezicht afquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Haags het volgende:
Anne denkt; dit is ver beneden mijn niveau
De herdersquote:
Goede smaak Gibson.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Anne zou ik ook wel mee willen daten. Knappe, slimme dame lijkt mij tenminste
Ja, denk eens. Maar wel een type dat een sterke voorkeur heeft en ergens best hard kan zijn, als in direct en heel helder wat ze wil / zoekt.quote:
We zien dat je present bentquote:
Dat zie ik juist niet, lijkt me heel lief.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:50 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, denk eens. Maar wel een type dat een sterke voorkeur heeft en ergens best hard kan zijn, als in direct en heel helder wat ze wil / zoekt.
Fijn dat je af en toe komt buurten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik mis toch af en toe een warm bad
Ja? Zou niet welke stad ik als antroposofenstad zou moeten bestempelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is zo'n antroposofenstad, past wel bij ze
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je af en toe komt buurten.
Baas boven baas. Duidelijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Gibson88 het volgende:
37 jaar single ?!komt ik met mijn 3jaar aan
Sinds de komst van een antroposofische huisarts in 1953 is de stad Zutphen steeds meer een centrum van de antroposofische beweging in Oost-Nederland geworden. Circa 10 tot 15 procent van de inwoners is antroposoof of voelt zich tot de antroposofische beweging aangetrokken.[bron?] Zutphen heeft zich ontwikkeld tot een Steinerstad met drie vrije scholen voor basisonderwijs en een voor voortgezet onderwijs met vwo, havo, en vmbo-t. Ook is er een beroepsopleiding op antroposofische basis. Verder zijn er antroposofische winkels, tehuizen, een groot aantal alternatieve genezers en een antroposofische uitvaartonderneming gevestigd. Zutphen heeft een antroposofische woonwijk met naar bekende antroposofen genoemde straten. Ook het stadhuis is door een antroposofische architect verbouwd. In 2003 kwam burgemeester Arnold Gerritsen met het idee de stad te voorzien van het label antroposofische stad, als een aanvulling op het oude Zutphen justitiestad.[4][5]quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja? Zou niet welke stad ik als antroposofenstad zou moeten bestempelen.
Uiterlijk maakt niet uit blablablaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef Joop_W het volgende:
“Wat zoek je?”
“Een leuk iemand.”
“Die hebben we niet.”
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sinds de komst van een antroposofische huisarts in 1953 is de stad Zutphen steeds meer een centrum van de antroposofische beweging in Oost-Nederland geworden. Circa 10 tot 15 procent van de inwoners is antroposoof of voelt zich tot de antroposofische beweging aangetrokken.[bron?] Zutphen heeft zich ontwikkeld tot een Steinerstad met drie vrije scholen voor basisonderwijs en een voor voortgezet onderwijs met vwo, havo, en vmbo-t. Ook is er een beroepsopleiding op antroposofische basis. Verder zijn er antroposofische winkels, tehuizen, een groot aantal alternatieve genezers en een antroposofische uitvaartonderneming gevestigd. Zutphen heeft een antroposofische woonwijk met naar bekende antroposofen genoemde straten. Ook het stadhuis is door een antroposofische architect verbouwd. In 2003 kwam burgemeester Arnold Gerritsen met het idee de stad te voorzien van het label antroposofische stad, als een aanvulling op het oude Zutphen justitiestad.[4][5]
bron:https://nl.wikipedia.org/wiki/Zutphen_(stad)
Als je lief bentquote:
En thiccquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Maartje is zo'n echte Maartje, vrolijk figuur, vind ik positief
Havermout is life.quote:
Moet ze zelf dat malle moeke pakje ook weglatenquote:
Zonder pakje, zo’n show is het niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet ze zelf dat malle moeke pakje ook weglaten
Verder hele leuke vrouw
Anne wil een man, geen leerlingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nou Anne, je bent ook gewoon juf he.
Wat een heftige directe vraagquote:
Ziet er best leuk uit, mag wel een keertje langskomen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
Mariska heeft sowieso nachtkast vol met seksspeeltjes.
Kwam ook best oprecht overquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vrachtwagenchauffeur
- Oh NICE
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Kwam ook best oprecht over
Ja, lekker meerijden in de truck!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Kwam ook best oprecht over
Oude pekelaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef Gibson88 het volgende:
Waar komt Mariska nou vandaan, Groningen ?!
Lijkt me wel leuk om zelf met zo’n mega ding op de weg te rijden. Eenmalig.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lekker meerijden in de truck!
Niets mis met vrachtwagen chauffeurs!
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef 3rr0r het volgende:
Hij lijkt wat op Sharon Dijksma, burgemeester van Utrecht
Die make-up er denk ik niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef Haags het volgende:
Deze twee staan 11 maart de A12 te blokkeren in Den Haag
Min min min min minquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Vergelijkingen maken over je exen
Genot
Zo dan. De week is nog niet eens doormidden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |