Ook jij en ik lopen daar geen 4 dagen rond met een gebroken pols hoorquote:Op maandag 20 februari 2023 18:12 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig is ze buiten de wachtlijsten snel geopereerd. Je moet er toch niet aan denken dat ze een paar dagen geen handen meer had kunnen schudden.
Nou, dat denk ik wel. Je wordt tegenwoordig niet direct meer geopereerd. Collega van mij is al weken aan het wachten op een oproep om te geopereerd te worden aan een gebroken sleutelbeen. Zal bij een pols niet anders zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ook jij en ik lopen daar geen 4 dagen rond met een gebroken pols hoor
Die woont ook in Oostenrijk?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik wel. Je wordt tegenwoordig niet direct meer geopereerd. Collega van mij is al weken aan het wachten op een oproep om te geopereerd te worden aan een gebroken sleutelbeen. Zal bij een pols niet anders zijn.
Waarom zou je niet liever hebben dat de vorst gewoon fit is en midden in het leven staat? In plaats van dat ze in de UK iemand die maar door blijft gaan ook al is die persoon al lang te ver afgetakeld.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Confetti het volgende:
Hoogst onsympathieke vrouw dit. Als het om dienstbaarheid gaat kan ze een voorbeeld nemen aan Elizabeth. Onze 'koningin' gaat gewoon met pensioen als ze er geen zin meer in heeft.
Een gebroken pols is niettemin toch vervelend.
W-A is niet altijd even handig, en het draagvlak is al flink gedaald.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:15 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is jammer dat Beatrix technisch gezien een prima staatshoofd was (en minder goede skiër).
Ik wacht met smart op een echte stuntelaar of oplichter (a la Bernard), zodat het draagvlak flink keldert.
Wellicht kan iemand haar polsen voor zo'n bijbaantjequote:Op maandag 20 februari 2023 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Met dat jasje kan ze zo achter de kassa bij de AH
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |