quote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Idem hier. en ik kan zijn antwoorden eigenlijk al wel dromen. Maar soms verspreekt hij zich. Zoals hier. En komen de ware plannen naar buiten.
[ twitter ]
Als ze hem publiekelijk executeren kijk ik wel.quote:
Of een eenheid oprichten die die Russische hackers de kelen gaat doorsnijden.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:48 schreef HSG het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-drones-oekraine-uit
Eeeuh....oeps. De Turken mogen ook wel eens op cursus IT-beveiliging gaan.
Fake wil ik niet zeggen. Maar het is wel een beetje vreemd als je ziet wat er doorgaans met politieke tegenstanders gebeurt, niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Doema zit daar vol met gecontroleerde oppositie.
Dat is bij Navalny wel anders. Of denk je dat de vergiftiging en gevangenschap van Navalny fake zijn?
Die had David Letterman ook genomen.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Die nachttrein waar ze allemaal mee gaan, neem ik aan.
Deze (er zijn meer fotos van):
[ twitter ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Die nachttrein waar ze allemaal mee gaan, neem ik aan.
Deze (er zijn meer fotos van):
[ twitter ]
In meer dan 22 jaar Poetin is er eigenlijk maar vrij weinig westers gedachtengoed uit Poetin gekomen. Maar goed, hier op het forum zie je wel meer idioten die positieve dingen over Poetin roepen.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:42 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom snap je er dan vrij weinig van? Het gaat niet om 'westerse ideeën', maar 'westers-minded' zijn. Oftewel: meer toenadering tot het westen zoeken, gericht op samenwerking in plaats van strijd. In zijn eerste jaren zijn er legio 'summits' met Amerikaanse presidenten geweest, verdragen getekend, is er meer economische samenwerking bewerkstelligd, is er meer handel gerealiseerd.
quote:Op maandag 20 februari 2023 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Is gewoon een façade die man, gecontroleerde oppositie.
Ah, je begon met roepen dat Navalny gecontroleerde oppositie is. En nu stel je vooral vragen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fake wil ik niet zeggen. Maar het is wel een beetje vreemd als je ziet wat er doorgaans met politieke tegenstanders gebeurt, niet?
Navalny zit gevangen en mag alles roepen en vinden.
Dat is wel het mooie van die ouderwetse spoorwegen. Daar kun je nog wel een superdeluxe privéwagon aanhangenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje binnenkant
[ afbeelding ]
US President Joe Biden walks down a train corridor to his cabin after a surprise visit with Ukrainian President Volodymyr Zelensky in Kyiv on February 20. (Evan Vucci/Pool/Getty Images)
Ki)k en daar drinken ze een lekkere whiskey 🥃quote:Op maandag 20 februari 2023 23:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat is wel het mooie van die ouderwetse spoorwegen. Daar kun je nog wel een superdeluxe privéwagon aanhangen. Dat kan bij al die nieuwe NS en HSL treinen niet meer
![]()
[ afbeelding ]
Morgen gaat de nuke afgeschoten worden?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eindelijk een officiele oorlogsverklaring? Gelijk 1 miljoen man oproepen?
Nogmaals: het gaat niet om westers gedachtengoed hebben, maar 'westers-minded' zijn. Dus: toenadering tot het westen zoeken.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In meer dan 22 jaar Poetin is er eigenlijk maar vrij weinig westers gedachtengoed uit Poetin gekomen. Maar goed, hier op het forum zie je wel meer idioten die positieve dingen over Poetin roepen.
O, en kan je dikgedrukte met bronnen onderbouwen?
https://www.degruyter.com(...)22-0004/html?lang=enquote:From 2001 to 2004, Russia was committed to the foreign policy of Great Power Pragmatism, the core of which was to create a favorable external environment for its economic and social development and to restore its great power status. The September 11 attacks provided an opportunity for the Putin government to end the cold relations with the West since the Kosovo War and to pursue the foreign policy of Great Power Pragmatism.
Forming a counter-terrorism partnership with the U.S. and cooperating with it in the fields of counter-terrorism, nuclear disarmament, economics and trade, while maintaining opposition on issues such as NATO’s eastward expansion and anti-missile defense. By allowing U.S. troops to be stationed in Central Asia and providing counter-terrorism intelligence, Russia played a major role in helping the U.S. win the war against terrorism in Afghanistan.
Strengthening cooperation with NATO. In May 2002, the two sides announced the establishment of the NATO-Russia Council, which transformed the dialog between the two from a “19 to 1” to a “20-nation” approach.
Enhancing relations with the European Union and its key member states. In May 2003, the Russia-European Union (EU) St. Petersburg Summit set long-term goals for creating four common spaces in economics, domestic security and justice, external security, and science, education, and culture. Nevertheless, the two were still divided on issues including Russian democracy, the Chechnya situation and the EU’s New Neighborhood Policy.
quote:Op maandag 20 februari 2023 23:34 schreef quirina het volgende:
Welterusten morgen worden we wakker in een heel andere wereld denk ik.
Die heeft volgens mij lekker beetje amfetamine gekregen om wakker te blijven.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stukje binnenkant
[ afbeelding ]
US President Joe Biden walks down a train corridor to his cabin after a surprise visit with Ukrainian President Volodymyr Zelensky in Kyiv on February 20. (Evan Vucci/Pool/Getty Images)
Volgens mij is dat bij Poetin altijd een verrassing.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:40 schreef Starhopper het volgende:
Hoelaat gaat de prednisonklant spreken morgen?
Omdat al heel snel bleek, na de ramp met de Koersk, dat Poetin heel weinig op had met de westerse manier van denken.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat niet om westers gedachtengoed hebben, maar 'westers-minded' zijn. Dus: toenadering tot het westen zoeken.
Waarom moet je mensen die gewoon feiten aangeven over de beginperiode van Putin als "idioten die positieve dingen over Poetin roepen' kwalificeren?
Dat kan je dus niet. Want ik vroeg specifiek om de bronnen over meer economische samenwerking en meer gerealiseerde handel.quote:
Dezelfde als waar eerdere hoogwaardigheidsbekleders mee gereisd hebben:quote:Op maandag 20 februari 2023 22:35 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor trein. Zal geen gewone intercity zijn.
quote:Op een halfuurtje rijden van de luchthaven ligt Przemyl, een Pools dorpje net over de grens met Oekraïne. Van daaruit reist Biden met de trein naar de hoofdstad, dezelfde trein die onze premier Alexander De Croo nam tijdens zijn bezoek aan Oekraïne. De trein die hij neemt, is geen gewone trein.
Hij wordt vooral gebruikt voor overheidsdoeleinden en bevat ook een vergaderzaal, restaurant, etc. De trein rijdt ook niet rechtstreeks van de grens naar Kiev, maar slaat af en toe af of neemt telkens een andere route. Op die manier is het voor de vijand moeilijker om de treinrit te saboteren.
1 vol vrede?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:34 schreef quirina het volgende:
Welterusten morgen worden we wakker in een heel andere wereld denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |