Mooi man!quote:Op maandag 20 februari 2023 03:01 schreef KillemWieft het volgende:
M’n (achter)nichtje in deze clip.
Hoezo origineel. Zelfs Samson en Gert hebben een versie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:17 schreef borisz het volgende:
Ik was verdwaald in de wereld van originele deuntjes. Dus kom je hier uit
Het zou vast nog ouder kunnen. Ik kwam nu tot 1928 en toen was het bedtijdquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:19 schreef heracles het volgende:
[..]
Hoezo origineel. Zelfs Samson en Gert hebben een versie.
Geen fantasie games muziek of pagan gebrul. Daadwerkelijke middeleeuwse muziek
Wat is deze voor gedrocht.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Snoop Dogg, Eminem, Dr. Dre - Back In The Game ft. DMX, Eve, Jadakiss, Ice Cube, Method Man, The Lox
Nondeju wat een lekkere beats
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 22:06 schreef puzziepie het volgende:
Deze TT kan maar van één iemand zijn @:BasEnAad
quote:
Sjee als ik die beelden bekijk denk ik dat ik "Lost in Translation" nog nooit heb gezien...quote:
Ik ook niet. Maar wat een geweldige muziek. Trouble.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:20 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Sjee als ik die beelden bekijk denk ik dat ik "Lost in Translation" nog nooit heb gezien...
Ik kom er net achter dat jouw naam in het nummer Creep genoemd wordtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar wat een geweldige muziek. Trouble.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat jouw naam in het nummer Creep genoemd wordt[ link | afbeelding ]
Bohhh das wel echt de beste die ze heeft uitgebracht!quote:
Ja eens van wat ik heb gehoord dan tenminste en dat Robert Smith meedoet is wel een bonus vind ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:52 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Bohhh das wel echt de beste die ze heeft uitgebracht!
Ik hou net iets meer van haar live optredens, wat vaak wel uitzonderlijk is voor artiesten...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja eens van wat ik heb gehoord dan tenminste en dat Robert Smith meedoet is wel een bonus vind ik.
Jaren 80, denk dat ik als rare punker verlegen tegen je aan zou schuifelen bij erg slecht licht.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef -Shii- het volgende:
Ik verlang best wel een beetje terug naar de jaren 80.![]()
Echt he, alhoewel ik elk decenium wel kan waarderen komt uit de jaren 80 toch zo veel meer muziek wat lekker blijft!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef -Shii- het volgende:
Niet alleen in de jaren 80 waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren 80, denk dat ik als rare punker verlegen tegen je aan zou schuifelen bij erg slecht licht.
Ik werd pas in 1984 geboren, maar ik snap wel waarom je naar de jaren '80 terugverlangdquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:03 schreef -Shii- het volgende:
Schuifelt een beetje mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaren 80, denk dat ik als rare punker verlegen tegen je aan zou schuifelen bij erg slecht licht.
Waarschijnlijk heb je 9 maanden lang 80er jaren dijenkletsers door die buikwand ervaren...Het zit in je DNA als je in de 80er jaren geboren bent.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik werd pas in 1984 geboren, maar ik wel waarom je naar de jaren '80 terugverlangd![]()
Niet voor deze jongens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik werd pas in 1984 geboren, maar ik snap wel waarom je naar de jaren '80 terugverlangd![]()
Ik moet zeggen het klinkt inderdaad gewoon lekker vrolijk.quote:
Ik weet het wel gezellig te maken altijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik moet zeggen het klinkt inderdaad gewoon lekker vrolijk.
a-ha was ik wel fan van vroeger hoorquote:
Ik vond deze altijd zo komisch. Die twee lange blonde gitaristen kaapten natuurlijk alle mooie vrouwelijke fans weg voor die kleine zanger.quote:
HEERLIJK!!!quote:
Dat kleine zangertje is pas gestorven he?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:25 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond deze altijd zo komisch. Die twee lange blonde gitaristen kaapten natuurlijk alle mooie vrouwelijke fans weg voor die kleine zanger.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kleine zangertje is pas gestorven he?
Een van die gitaristen ook al een tijd terug lees ik. John Spinks.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kleine zangertje is pas gestorven he?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Een van die gitaristen ook al een tijd terug lees ik. John Spinks.
Die van mij: (weliswaar uit de jaren 90)quote:
Ja soms zie je wel mensen van je eigen leeftijd of zelfs jonger ineens wegvallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan jij en ik ook, misschien moeten we haast maken?
Deze ga ik eens traag en bewust luisteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja soms zie je wel mensen van je eigen leeftijd of zelfs jonger ineens wegvallen.![]()
WTF Ik moet eerst het nummer even gaan bekijken voordat ik een oordeel vel op de screenshot lolquote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van mij: (weliswaar uit de jaren 90)
De beelden zullen je vast bevallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
WTF Ik moet eerst het nummer even gaan bekijken voordat ik een oordeel vel op de screenshot lol
Luister deze eens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja soms zie je wel mensen van je eigen leeftijd of zelfs jonger ineens wegvallen.![]()
Ach...Ik zie helaas steeds vaker mijn ouderlijke generatie stap voor stap eindigen, wat resuleert in het steeds dichterbij komen dat je je moet schikken in de nieuwe laatste generatie. Het is wat het is, leef bij de dag en denk aan wat je wilt doen in plaats van leeftijd!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die van mij: (weliswaar uit de jaren 90)
Haha ik wist daadwerkelijk niet dat het dit bekende nummer was! Wel heerlijk! Toen muziek nog om muziek ging...Negerend om de mogelijk politieke inhoud...quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
De beelden zullen je vast bevallen.
Ja mee eens hoor. Juist doordat ik het in mijn omgeving zie en meemaak, ben ik me er wel bewust van om te genieten van het nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ach...Ik zie helaas steeds vaker mijn ouderlijke generatie stap voor stap eindigen, wat resuleert in het steeds dichterbij komen dat je je moet schikken in de nieuwe laatste generatie. Het is wat het is, leef bij de dag en denk aan wat je wilt doen in plaats van leeftijd!
Dit nummer is een beetje besmet nadat de lelijke oude Zweedse koning de zangeres als hoer heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
[..]
Haha ik wist daadwerkelijk niet dat het dit bekende nummer was! Wel heerlijk! Toen muziek nog om muziek ging...Negerend om de mogelijk politieke inhoud...
Wat zeg jij nu.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit nummer is een beetje besmet nadat de lelijke oude Zweedse koning de zangeres als hoer heeft gebuikt.
Just Google.quote:
Googlen op Lelijke oude Zweedse hoer sja ik weet niet...quote:
Abba! Vooral die blonde met een gat aan de voorkant! Wat een generatie was dat.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Abba! Vooral die blonde met een gat aan de voorkant! Wat een generatie was dat.
Nou niet negatief bedoeld wat een schoonheid, maar wel een spleetje natuurlijk.quote:
Groot gelijk! Niets te maken met enige gebreken, gewoon een goede feeling voor innerlijke beauty!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou best een leven lang verliefd op Shii kunnen zijn ergens omdat ik dit ben![]()
Waar was je al die tijd.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou best een leven lang verliefd op Shii kunnen zijn ergens omdat ik dit ben![]()
Jij bllijft ook een leuke vent hé.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Groot gelijk! Niets te maken met enige gebreken, gewoon een goede feeling voor innerlijke beauty!
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Station Den Bosch in belachelijke kleding maar je bleef zitten in de trein.
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat één groep, nou ja Bjorn en Bennie, het voor elkaar kreeg zo ontzettend veel hits uit te poepen die stuk voor stuk zo ontiegelijk goed in elkaar zitten. Het kan je smaak niet zijn natuurlijk, maar zo makkelijk 30 wereldhits schrijven is echt een Godswonder. Wel tragisch dat een creatief kneusje als Dancing Queen dan hun grootste hit wordt, dat is ronduit een saai nummer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:50 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Abba! Vooral die blonde met een gat aan de voorkant! Wat een generatie was dat.
Ze waren die tijd wel heel progressive, maar elk nummer is gewoon extreem catchy en tijdsloos...Daarnaast gewoon hele goeie stem, en inderdaad consistent meerdere nummers uitpoepen..Dan doen er maar enkele na over een langere tijd (MJ/Prince/U2/Queen)quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet te geloven dat één groep, nou ja Bjorn en Bennie, het voor elkaar kreeg zo ontzettend veel hits uit te poepen die stuk voor stuk zo ontiegelijk goed in elkaar zitten. Het kan je smaak niet zijn natuurlijk, maar zo makkelijk 30 wereldhits schrijven is echt een Godswonder. Wel tragisch dat een creatief kneusje als Dancing Queen dan hun grootste hit wordt, dat is ronduit een saai nummer.
Rawrrrr echt wat een pareltjes!quote:
Dit soort plaatjes gaan wel dwars door mijn hartje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:15 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Rawrrrr echt wat een pareltjes!
Nou zeg je harkt wel heel erg door de tere zieltjes heen...quote:
Mooi he?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:18 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou zeg je harkt wel heel erg door de tere zieltjes heen...
Altijd respect voor jouw vocubalaire op muziek gebied, elke artiest is nieuw voor mijquote:
Ik heb zelfs nog elpees van ze, want was vroeger fan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:20 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik een hele avond met Shii samen Abba luisteren.
Vroeger??quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog elpees van ze, want was vroeger fan.
Dat hoor ik vakerquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:21 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Altijd respect voor jouw vocubalaire op muziek gebied, elke artiest is nieuw voor mij
Ik heb nog wel een oude pick-up ergens.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog elpees van ze, want was vroeger fan.
Zeker!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:10 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ze waren die tijd wel heel progressive, maar elk nummer is gewoon extreem catchy en tijdsloos...Daarnaast gewoon hele goeie stem, en inderdaad consistent meerdere nummers uitpoepen..Dan doen er maar enkele na over een langere tijd (MJ/Prince/U2/Queen)
Ik kan mij voorstellen dat het niet Amerikaanse karakter ook mee heeft geholpen, hoeveel uit die jaren 80 komt niet uit de US.
Gofferquote:
Ow echt? Dat is misschien de reden dat Britney Spears zo'n succes is geworden, vanwege de catchy songwriter? Want ze is echt een slechte live zangeres....quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker!
Aan de andere kant is er ook niet veel veranderd, behalve dat de zangers/zangeressen ergens anders van de straat geplukt werden, maar de producers nog steeds Zweeds zijn. De hits van Britney Spears zijn ook door Zweden geschreven bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:32 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga proberen Shii verliefd te maken op mij en gelukkig te maken
[..]
Goffer
Pomplamoose, iets wat je uitspreekt als je ladderzat bent, maar heerlijke band!quote:
Joh, ik lig al gewoon kansloos op mijn rug te spartelen hoor, dit is overkill.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joh, ik lig al gewoon kansloos op mijn rug te spartelen hoor, dit is overkill.
Ja! Maare, wat ik wilde zeggen; bij ABBA zaten de schrijvers van de muziek in de band. Nu zit er achter elke hit van een een zanger of zangeres een team van producers en dat zijn relatief vaak Zwedenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:34 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow echt? Dat is misschien de reden dat Britney Spears zo'n succes is geworden, vanwege de catchy songwriter? Want ze is echt een slechte live zangeres....
Mooiste plaat ooit in dat ene momentquote:
Ja zeker eentje die erbij hoort.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:50 schreef cosmosis het volgende:
Dan aan jullie oudjes, wat is de beste jaren 2000+ band/song? Best wel schaars, denk toch deze..
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 01:53 schreef UitStraling het volgende:
Ben op mijn weg maar het hart van Shii maar ik weet er eigenlijk niks van
Haha wat een icoon, was die alweer vergetenquote:
Dit is een van de eerste nummers van ze.quote:
Sweet dreams. Het was weer gezellig.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:09 schreef cosmosis het volgende:
NN, hiermee ga ik in slaap vallen! Sweet dreams darlings!
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:09 schreef cosmosis het volgende:
NN, hiermee ga ik in slaap vallen! Sweet dreams darlings!
Ik ken hem ook hoor maar viel dit op voor jou destijds?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:08 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit is een van de eerste nummers van ze.![]()
Ja het viel me wel op. Ik kan het niet goed uitleggen, maar door de soundquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken hem ook hoor maar viel dit op voor jou destijds?
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:19 schreef BasEnAad het volgende:
Soms geloof ik dat er nooit iets is gebeurt... tussen ons tweeën...
Als je gaat slapen, weltrusten!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:27 schreef -Shii- het volgende:
Zo maar eens gaan.Om mee af te sluiten een nieuwe favoriet die ik nu pas heb ontdekt.
![]()
Nee johquote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Allemaal dansen in nette jasjes en blousjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |