De balHet wiel is rondquote:Op donderdag 2 maart 2023 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronde 11 tegen Wim met:
Strade:
Vendrame, Van Gils, Barguil, Zingle vs Costa, Van Avermaet
Criquelion:
Banaszek vs -
Wel meer man aan de start, maar Costa lijkt mij de favoriet voor een goede uitslag, dus ik reken me niet rijk. Maar als Costa geen geweldige dag heeft of een van mijn heren wel een goede dag, dan kan het zomaar wel mijn kant op vallen.
De vorm is wel goed, 5 van de laatste 6 gewonnen (al was de nederlaag wel écht een hele slechte ronde en 1 van de overwinningen ietwat fortuinlijk)quote:
Biermans kan hier wel wat gaan scoren jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 09:22 schreef franklop het volgende:
Speelronde 11 tegen @:knijn1985
4-3-2023 4-3-2023 Grand Prix Criquielion 1.1
4-3-2023 4-3-2023 Strade Bianche 1.UWT
5-3-2023 5-3-2023 Grote prijs Jean - Pierre Monseré 1.1
Ik
Sylvain Moniquet – Strade Bianche
Simone Velasco – Strade Bianche
Jenthe Biermans – GP Criquielion en GP JP Monseré
Hij
Andreas Kron – Strade Bianche
Carlos Rodriguez – Strade Bianche
Andrea Pasqualon – Strade Bianche
Stanisław Aniołkowski – GP Criquielion
Filippo Zana – Strade Bianche
Sébastien Reichenbach – Strade Bianche
Cedric Beullens – GP Criquielion
Stian Fredheim – GP Criquielion en GP JP Monseré
Kan alle kanten op. Ik wil in de minderheid
Ik had Zana vorig jaar in mijn team en die reed top 20 in de Strade, was voor mij een indicatie dat het geen pannenkoek was maar een best aardige renner.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:23 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Biermans kan hier wel wat gaan scoren ja
Geloof het of niet, maar nee. Als ik deze ronde weet te winnen geloof ik officieel in een hogere macht. Dat eerste verlies is in aantocht.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:46 schreef Felagund het volgende:
Ronde 11 tegen @:Mani89
Grand Prix Criquielion
Piet Allegaert
Strade
Vansevenant, Benoot, Vliegen, Zimmerman, Herregodts
Grote prijs Jean - Pierre Monseré
Piet Allegaert
Mani zal wel weer 10.000 Franse renners aan de start hebben staan.
Het is nu niet dat ik er een wereldploeg tegenover zet...quote:Op donderdag 2 maart 2023 12:28 schreef hhh38 het volgende:
Grand Prix Criquielion
Hofstetter
Strade
Fiorelli, Skujins, Ulissi
Covi, Brambilla
Grote prijs Jean - Pierre Monseré
Hofstetter
De Kleijn
Lage opkomst, het zal van eendagsgod Hofstetter en Ulissi moeten komen @:baggerbaas
Ik moet me er nog een beetje in verdiepen en zie dat de startlijsten nog niet compleet zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2023 09:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:chiappucci
Parijs tegen Nice
Renard
Tirreno
Madouas, Valter, Bagioli, Grondin
Ronde van Drenthe
Campenaerts, F. Vermeersch
Dit geeft de burger moed. Een overwinning is hard nodig na 4 nederlagen op rijquote:Op donderdag 2 maart 2023 12:56 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Het is nu niet dat ik er een wereldploeg tegenover zet...
Ik zet daar slechts één renner tegenover, maar dat is dan wel Vlasov in de Strade Bianche.quote:Op donderdag 2 maart 2023 10:00 schreef Pino112 het volgende:
Ronde 11 @:Bill_Hillie
Strade
Pinot
Ballerini
GP JPM
-
Criquielion
-
Dit klinkt als een kansloze ronde.
Noem het beestje maar bij zijn naam: je tegenstand is uitermate zwakquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Tegen @:steven184 in ronde 11:
Strade Bianche: Mohoric, Kämna, Sepulveda vs. Honore & Battistella
Monseré: Bonifazio vs. -
Criquelion: -
Ik ben positief over mijn kansen, Mohoric lijkt aardig in vorm nu en de tegenstand is op papier te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |