Bagioli zet jou op voorsprong, maar ik heb Corbin Strong ook nog in de punten! Top 6 van Jakobsen nodig om voor je te komenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:franklop
Faun Drome Classic
Bagioli, Ferron
KBK
Grondin, Wright, F. Vermeersch, Renard
Samyn
Campenaerts, F. Vermeersch, Peak
Trofeo Laigueglia
Nog niemand
Altijd tegen mij, waarom kan Tiberi ineens fietsen?quote:Op zondag 26 februari 2023 13:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tiberi heeft vandaag net genoeg gedaan als ik goed geteld heb.
Die heeft in ieder geval een schop onder zijn kont gehad van deze vinnige opmerking. Moet ik vaker doen, we weten allemaal dat Jasper dan op zijn best is. Dan zou ik toch op 4 uit 10 kunnen komen en met alle pech die ik heb en het feit dat een aantal renners gewoon écht totaal niet presteren is dat nog helemaal zo slecht nog niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ronde 10 kan ook zomaar een nulscore worden. Ik weet het nog niet met Stuyven, misschien is ie toch wel uitgerangeerd.
Ik voel me genaaid door die opleving van Bouchard. Die had gewoon 6e moeten worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben niet meer te stoppen jongens. Het is voorbij voor jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk kunnen Asgreen, Groves en Hofstetter in Le Samyn en Ulissi en Consonni in Laigueglia me voor deze ronde nog redden.
Wie weet al snelquote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:16 schreef Sabata het volgende:
ik voel me net Union Berlin op dit moment: De waanzin gaat verder. ik vrees het moment dat er een Bayern München langskomt om de zaak in gruzelementen te schieten
Ikquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft er al eens iemand 10 overwinningen op rij geboekt @:wimderon ?
Verliezen zou ik sowieso maar ik mis de punten van Budyak in Rwanda.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:22 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |