abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208167475
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Oi! }:|
Waarom fixen jullie die quote hekjes niet? :?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:35:59 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167476
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Als ik zou jatten ik zou een paar klappen krijgen van de winkeleigenaar, dan zou ik die winkel niet meer ingaan en mn lesje geleerd hebben.

Zelfs al zou de dief hardlees zijn en doorgaan met proletatisch winkelen. Die winkelier heeft in ieder geval een stukje genoegdoening gehad. Alleen daarom zou ie van mij al een paar tikken mogen uitdelen :Y

Gewoon, bedrijfsrisico voor boefjes.
En dan ging je naar een andere supermarkt om te jatten, want je had van die klappen echt niet ineens wél een geweten gekregen.

Meppen om de genoegdoening. Hoe treurig.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:37:01 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167483
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Waarom fixen jullie die quote hekjes niet? :?
Weet ik veel hoe dat moet.

Niet zo simpel als ergens een [ of ] toevoegen.
pi_208167509
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En dan ging je naar een andere supermarkt om te jatten, want je had van die klappen echt niet ineens wél een geweten gekregen.

Komt het boefje niet meer in jouw supermarkt. Winst dus.
Als het boefje elke keer klappen krijgt, is ie er snel klaar mee denk ik persoonlijk. Staat denk ik los van zn geweten.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:40:36 #155
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167520
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Snap het ergens wel.. Als iemand van mij jat en ik betrap diegene dan kan ie ook een paar tikken krijgen. Doe je het goed dan denkt ie wellicht 2x na de volgende keer.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:40:47 #156
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167523
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:39 schreef Inbox het volgende:

[..]
Komt het boefje niet meer in jouw supermarkt. Winst dus.
Als het boefje elke keer klappen krijgt, is ie er snel klaar mee denk ik persoonlijk.
Naast de
En hij is een boel klanten kwijt.

Wat is dit voor waanzin, man?
  maandag 27 februari 2023 @ 16:42:41 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167545
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:40 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Snap het ergens wel.. Als iemand van mij jat en ik betrap diegene dan kan ie ook een paar tikken krijgen. Doe je het goed dan denkt ie wellicht 2x na de volgende keer.
Je weet dat je instemt met de user die een knuppel greep en daardoor zijn huis uit werd gezet en zelfs nu zijn les niet heeft geleerd want hij zegt nu ‘had ik er maar op ingeslagen’.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:44:27 #158
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167571
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je weet dat je instemt met de user die een knuppel greep en daardoor zijn huis uit werd gezet en zelfs nu zijn les niet heeft geleerd want hij zegt nu ‘had ik er maar op ingeslagen’.
Nee dat weet ik niet, maar ik sta wel achter mijn eigen opmerking hierboven ;) Zij het zonder knuppel.
pi_208167579
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:21 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Heel goed.
Ik weet niet of je nou een geintje maakte, of dat je echt steelt uit supermarkten. Als het het laatste is dan hoop ik dat je snel gepakt wordt. Kan ik echt niet bij. 8)7
Hopen is gratis.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  maandag 27 februari 2023 @ 16:51:49 #160
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167662
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:45 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Hopen is gratis.
Maar boodschappen niet.
pi_208167706
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En hij is een boel klanten kwijt.

Wat is dit voor waanzin, man?
Daarom het boefje mee naar achter nemen en daar wat tikken verkopen.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:56:08 #162
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167722
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Daarom het boefje mee naar achter nemen en daar wat tikken verkopen.
En dan gaat het boefje aangifte doen van mishandeling.
pi_208167819
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:51 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Maar boodschappen niet.
Voor jou blijkbaar niet, nee.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
pi_208167918
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Je weet dat je nu een conclusie trekt die niet overeenkomt met mijn visie?

Had ik op dat moment geweten dat ik mijn huis uitgezet zou worden en dat dat me minimaal 3k zou kosten. Ja, dan had ik klappen uitgedeeld. Die paar klappen rechtvaardigen een huisuitzetting door een verhuurder wel. De enkele aanwezigheid van een knuppel in iemands hand niet.

Nu ik daadwerkelijk mn huis uitgezet ben en terug kijk dan betreur ik het dat ik niet een paar flinke tikken heb uitgedeeld toen. De reden daarvoor: omdat ik mn huis uit ben gezet en dat is niet niks kan ik je vertellen.

Let wel: ik heb nimmer met de knuppel lopen zwaaien. Geen dreigende houding ermee aangenomen. Ik had m enkel in mn hand. Dat had beter een zwaar fietsslot kunnen zijn, had ook harder aangekomen ook waarschijnlijk. MAar helaas, dat was het niet.

De rechter schreef echter in haar vonnis wel dat ik daarmee heb lopen zwaaien. Pure leugen!

[ Bericht 9% gewijzigd door Inbox op 27-02-2023 17:23:40 ]
  maandag 27 februari 2023 @ 17:38:45 #165
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208168228
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:05 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Voor jou blijkbaar niet, nee.
Voor het overgrote deel fatsoenlijke mensen niet. ;)
pi_208168382
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 17:38 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Voor het overgrote deel fatsoenlijke mensen niet. ;)
Ik neem het direct van je aan.
#freeWillemM
pi_208211734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:25 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Hoe meer producten je pikt, hoe groter de kans dat je gepakt wordt. Beter slechts 1 duur product per keer.

Zelf koop ik een losse komkommer. Maar ik weeg het 2 keer, zo dat ik 2 streepjescode plakkertjes krijg van de weegschaal machine.
1 plakkertje op de komkommer, de andere op de streepjescode van de lamsrack van de AH.
Alles netjes scannen, en de lamsrack kost mij slechts een euro. Dat is pas fijn eten. Als je meerdere producten hebt en alles scant, weet niemand dat je je vlees voor een prikkie krijgt.
Komkommers hebben toch gewoon een vaste prijs. Die hoef je toch niet te wegen :?
pi_208211757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Komkommers hebben toch gewoon een vaste prijs. Die hoef je toch niet te wegen :?
Je kan het met elke soort groente/fruit doen dat je moet wegen. Het doel is om een plakkertje te krijgen dat je over de streepjescode van een duur product zoals vlees kan plakken. Iets niet scannen in de tas doen? Dat valt er op.
Een vlees product scannen en daarna meteen de pindakaas scannen zodat niets op het scherm opvalt? Niemand zal het weten. Daarna even snel de korte bon uitprinten om het hekje open te doen en smullen maar!
pi_208211800
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Je kan het met elke soort groente/fruit doen dat je moet wegen. Het doel is om een plakkertje te krijgen dat je over de streepjescode van een duur product zoals vlees kan plakken. Iets niet scannen in de tas doen? Dat valt er op.
Een vlees product scannen en daarna meteen de pindakaas scannen zodat niets op het scherm valt? Niemand zal het weten.
Je hoeft mij echt geen tips oid te geven hoor.

Ik vraag me af wat er dan door jouw hoofd om gaat wanneer je met een gejat item door de poortjes loopt? Moet ik het als een soort van euforisch gevoel zien?
pi_208211955
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:02 schreef Staaf het volgende:
Buit van vandaag
Kilopak kipfilet
Doos Kelloggs Honeyloops
2 zakken m&m’

Bij iedere keer boodschappen probeer ik wel wat te stelen.
Die lui van de supermarkt verdienen al genoeg, dus ze kunnen best wat missen
wil je mij een zak m&m's geven? :)
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_208212285
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:25 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Hoe meer producten je pikt, hoe groter de kans dat je gepakt wordt. Beter slechts 1 duur product per keer.

Zelf koop ik een losse komkommer. Maar ik weeg het 2 keer, zo dat ik 2 streepjescode plakkertjes krijg van de weegschaal machine.
1 plakkertje op de komkommer, de andere op de streepjescode van de lamsrack van de AH.
Alles netjes scannen, en de lamsrack kost mij slechts een euro. Dat is pas fijn eten. Als je meerdere producten hebt en alles scant, weet niemand dat je je vlees voor een prikkie krijgt.
Laten we het hopen dat ie een keer gepakt wordt.

Geldt voor jou ook trouwens. Dat verdien je gewoon, net als elke andere dief. En dan boete, winkelverbod en vervolging.
pi_208212463
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:58 schreef Inbox het volgende:

Laten we het hopen dat ie een keer gepakt wordt.

Geldt voor jou ook trouwens. Dat verdien je gewoon, net als elke andere dief. En dan boete, winkelverbod en vervolging.
De echte diefstal is van de AH zelf, die de prijzen kunstmatig omhoog gooit. Sommige producten zijn wel 50% tot 100% duurder geworden. Letterlijk het dubbele! Dat er een energie crisis is, dat begrijp ik prima. Maar als de natuurlijke inflatie 15% is, dan moeten ze er geen 50-100% inflatie van maken.

En het bewijs? Simpel. AH en alle grote voedsel bedrijven maken record winsten. Waarom zou dat zo zijn? Het is niet zo dat mensen opeens extra veel gaan kopen omdat alles duurder is geworden.
Nee, de record winsten zijn omdat ze de prijzen extra omhoog hebben gegooid. En wij, als trouwe klant zijn de dupe.

Maar zolang de aandeelhouders maar nog rijker worden, en er miljarden gestolen wordt van de bevolking, dat is allemaal prima. Maar als iemand iets pikt van 10 euro, dan moet die persoon gepakt worden en de gevangenis in! /s

quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat er dan door jouw hoofd om gaat wanneer je met een gejat item door de poortjes loopt? Moet ik het als een soort van euforisch gevoel zien?
Nee voorheen pikte ik nooit iets. Maar nu met die kunstmatig hoge inflatie is het ieder voor zich. Ik heb er geen goed gevoel bij, maar ook geen slecht gevoel bij. Het enige wat wel goed voelt, is mijn buik nadat ik heerlijk vlees elke dag eet.
  donderdag 2 maart 2023 @ 22:15:21 #173
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208212517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef noobie123 het volgende:

[..]
De echte diefstal is van de AH zelf, die de prijzen kunstmatig omhoog gooit. Sommige producten zijn wel 50% tot 100% duurder geworden. Letterlijk het dubbele! Dat er een energie crisis is, dat begrijp ik prima. Maar als de natuurlijke inflatie 15% is, dan moeten ze er geen 50-100% inflatie van maken.

En het bewijs? Simpel. AH en alle grote voedsel bedrijven maken record winsten. Waarom zou dat zo zijn? Het is niet zo dat mensen opeens extra veel gaan kopen omdat alles duurder is geworden.
Nee, de record winsten zijn omdat ze de prijzen extra omhoog hebben gegooid. En wij, als trouwe klant zijn de dupe.

Maar zolang de aandeelhouders maar nog rijker worden, en er miljarden gestolen wordt van de bevolking, dat is allemaal prima. Maar als iemand iets pikt van 10 euro, dan moet die persoon gepakt worden en de gevangenis in! /s
Dan ga je toch elders heen voor je boodschappen? Koop direct bij de boer, of op een boerenmarkt, bij een etnische kleine zelfstandige super, maar lul diefstal niet goed met "maar hullie doen het ook"
pi_208212557
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef noobie123 het volgende:

[..]
Een vlees product scannen en daarna meteen de pindakaas scannen zodat niets op het scherm opvalt? Niemand zal het weten.
Bij een controle zal een medewerker gewoon je lamsrack scannen en zien dat het plakkertje van een komkommer komt, en als de medewerker het niet ziet, ziet hij gewoon op zijn schermpje 'komkommer' staan.

En je smoes dat je het vergeten bent te scannen werkt ook niet.
pi_208212566
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2023 22:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dan ga je toch elders heen voor je boodschappen? Koop direct bij de boer, of op een boerenmarkt, bij een etnische kleine zelfstandige super, maar lul diefstal niet goed met "maar hullie doen het ook"
Ik vind het alleen grappig dat men hier graag de kleine dief gestraft ziet worden, en de aandeelhouders en beleid van de grote supermarkten die de prijzen extra omhoog gooien, compleet negeren terwijl dat letterlijk diefstal is in de miljarden. Of beter gezegd chantage. Een mens moet immers eten om te overleven dus men heeft niet veel keus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')