abonnement Unibet Coolblue
pi_208107974
Je kan heel gehaaid stelen hoor. Zag een keer een filmpje van vier mensen die bijelkaar hoorden die even gingen shoppen in een AH xl.
Ze laden hun mandje en karretje vol, gaan zogezegd afrekenen en eentje leid de medewerker af met een vraag of whatever en de rest loopt de winkel uit. En je zag precies in de winkel hoe ze het deden.
Dus ze zien wel hoe mensen stelen.
Gewoon meteen aangeven, leren ze het wel af.
pi_208111032
De zelfscankassa doet de kleptomaan ontwaken in de supermarktklant

De opmars van zelfscankassa’s gaat hand in hand met een stijging van winkeldiefstallen. Supermarkten moeten alles uit de kast halen in de strijd tegen proletarisch winkelen, van software die gele uien herkent tot de oude vertrouwde steekproef.

quote:
Het was bijna de perfecte misdaad, op één foutje na. In een supermarkt in het Franse Montbéliard stal de 19-jarige Adel enkele jaren geleden een PlayStation 4 door de spelcomputer als fruit af te rekenen :D _O- _O- bij de zelfscankassa. Doodgemoedereerd legde hij de 2,8 kilo zware PlayStation eerst op de weegschaal van de groente- en fruitafdeling, plakte er een prijsetiket op en tikte daarna bij de zelfscankassa netjes 9,29 euro af voor het normaliter meer dan 300 euro kostende apparaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.volkskrant.nl(...)marktklant~baa05397/
  donderdag 23 februari 2023 @ 12:55:14 #103
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208111374
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
De zelfscankassa doet de kleptomaan ontwaken in de supermarktklant

De opmars van zelfscankassa’s gaat hand in hand met een stijging van winkeldiefstallen. Supermarkten moeten alles uit de kast halen in de strijd tegen proletarisch winkelen, van software die gele uien herkent tot de oude vertrouwde steekproef.
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.volkskrant.nl(...)marktklant~baa05397/
Ja dat is vervelend. Die supermarkten dachten mooi te kunnen bezuinigen op toch al goedkope kassamedewerkers, kost zo'n zelfscankassa ze straks veel meer. _O-
pi_208112947
Hier nu ook controlles van alles als je controlle krijgt. Net gehad.
pi_208114450
Man (32) steelt drie jaar lang boodschappen bij zelfscan Albert Heijn: 'Misschien twee of drie keer controle gehad'

Drachten - De 32-jarige verdachte schatte dat hij in drie jaar tijd wel zo’n dertig keer boodschappen had gestolen bij de Albert Heijn aan het Kyriat Onoplein in Drachten. Soms stal hij karren vol, bekende de man donderdag bij de politierechter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man werd veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur waarvan 30 uur voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar.


https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-controle-gehad

3 jaar lang alles gejat :o :') _O-

[ Bericht 71% gewijzigd door ikweethetookniet op 23-02-2023 19:28:54 ]
pi_208114574
quote:
Het was een echte kerel geweest als hij niet anoniem zijn verhaal had gedaan. Wel grootschalig jatten, maar niet de gevolgen willen dragen.
pi_208140227
quote:
Thanks.
Ik denk dat is dit soort praktijken (zelfscan medewerker afleiden) vaker gezien heb.

Ik word er gewoon een beetje boos om. Zo asociaal, dit gedrag.. }:|
Definitely not CIA
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 17:13:26 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208141939
quote:
Hey. Hij is nu opeens prive. En net nog niet. :')

Laat maar.
Definitely not CIA
pi_208142083
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Man (32) steelt drie jaar lang boodschappen bij zelfscan Albert Heijn: 'Misschien twee of drie keer controle gehad'

Drachten - De 32-jarige verdachte schatte dat hij in drie jaar tijd wel zo’n dertig keer boodschappen had gestolen bij de Albert Heijn aan het Kyriat Onoplein in Drachten. Soms stal hij karren vol, bekende de man donderdag bij de politierechter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man werd veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur waarvan 30 uur voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar.


https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-controle-gehad

3 jaar lang alles gejat :o :') _O-
Wat een baas. Op dit level zit ik nog lang niet, ik neem hooguit voor een euro of 20 per keer mee.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208142537
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Wat een baas. Op dit level zit ik nog lang niet, ik neem hooguit voor een euro of 20 per keer mee.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Wat een baas. Op dit level zit ik nog lang niet, ik neem hooguit voor een euro of 20 per keer mee.
Wat een baas? Damn, hoe rot zit jij wel niet in elkaar?

Tijd dat jij een keer gepakt en flink vernederd wordt in de winkel. Inclusief boete,vervolging en winkelverbod.
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 19:58:52 #114
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208143624
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:44 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
Wat een baas? Damn, hoe rot zit jij wel niet in elkaar?

Tijd dat jij een keer gepakt en flink vernederd wordt in de winkel. Inclusief boete,vervolging en winkelverbod.
Zoiets?

pi_208143766
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:44 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
Wat een baas? Damn, hoe rot zit jij wel niet in elkaar?

Tijd dat jij een keer gepakt en flink vernederd wordt in de winkel. Inclusief boete,vervolging en winkelverbod.
Op sadomasogistisch wijze? :o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_208143866
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:44 schreef Inbox het volgende:

[..]
[..]
Wat een baas? Damn, hoe rot zit jij wel niet in elkaar?

Tijd dat jij een keer gepakt en flink vernederd wordt in de winkel. Inclusief boete,vervolging en winkelverbod.
Behoorlijk rot blijkbaar. Verder mag je natuurlijk hopen tot je een ons weegt. Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat ik "vernederd" word in de winkel?
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  Spellchecker zaterdag 25 februari 2023 @ 20:15:56 #117
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_208144021
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Behoorlijk rot blijkbaar. Verder mag je natuurlijk hopen tot je een ons weegt. Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat ik "vernederd" word in de winkel?
Taart en applaus. Zie mijn filmpje.
pi_208147343
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:15 schreef maily het volgende:

[..]
Taart en applaus. Zie mijn filmpje.
En dat zou indruk moeten maken? :') ze loopt alsnog met haar gestolen waar de deur uit. Prima dagje zo, al had ze best een hapje taart kunnen pakken aangezien het haar toch aangeboden werd.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208147941
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Behoorlijk rot blijkbaar. Verder mag je natuurlijk hopen tot je een ons weegt. Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat ik "vernederd" word in de winkel?
Goede vraag wel.

Gezien je trots bent op je winkeldiefstallen, zal het je denk ik weinig boeien als je gepakt wordt. De schaamte die een normaal persoon heeft als ie echt per ongeluk wat vergeet te scannen ken jij denk ik niet.

Maar, gewoon voor de deur van de winkel met een bord 'winkeldief' erbij lijkt me wel mooi. Helemaal als het druk is en de kans aanwezig is dat buren en wijkgenoten je herkennen.

Serieus.. als je schrijfsels op waarheid berusten, kan ik alleen maar kotsen op jou en hoop ik dat je onvruchtbaar bent.

Nu ik zit te denken: eigenlijk moet de winkeleigenaar een dief die je pakt alles van hem of haar afnemen. Zn kleding, zn sleutels, telefoon. De hele mikmak en hem of haar dan gewoon in ondergoed en met winkelverbod de winkel uitzetten.
pi_208147996
ik had v/d week dat ik mijn botercake vergeten ben bij de zelfscan.
omdat die plankjes zo klein zet zet ik overal mijn producten neer en blijkbaar heb ik bij het inpakken een paar plekken over het hoofd gezien -O-
pi_208148048
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:18 schreef Inbox het volgende:

[..]

Nu ik zit te denken: eigenlijk moet de winkeleigenaar een dief die je pakt alles van hem of haar afnemen. Zn kleding, zn sleutels, telefoon. De hele mikmak en hem of haar dan gewoon in ondergoed en met winkelverbod de winkel uitzetten.
of voor ze gaan staan met een knuppel _O_
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_208148093
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
of voor ze gaan staan met een knuppel _O_
Gebruik van een knuppel om een poging tot diefstal te verijdelen is wat mij betreft gerechtvaardigd ja, als het doel is om je spullen terug te halen :Y

En in geval van diefstal door medewerkers van een sociale verhuurder moet je gewoon direct erop inslaan, want de kans is groot dat je je woning uitgezet wordt. Dan heb je in ieder geval nog een beetje genoegdoening ervan.

Een paar corrigerende tikken aan winkeldieven is prima. Hoeft van mij niet vervolgd te worden. Het zijn de corrigerende tikken die deze boefjes nooit hebben gekregen van dr ouders.

[ Bericht 7% gewijzigd door Inbox op 25-02-2023 23:48:57 ]
  zondag 26 februari 2023 @ 10:57:45 #123
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_208150906
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Behoorlijk rot blijkbaar. Verder mag je natuurlijk hopen tot je een ons weegt. Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat ik "vernederd" word in de winkel?
Ik heb weleens een documentaire gezien die goed weergeeft wat er met winkeldieven moet gebeuren: https://m.imdb.com/title/tt11382490/?ref_=m_ttfc_tt
  zondag 26 februari 2023 @ 20:25:19 #124
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208158691
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 20:09 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Behoorlijk rot blijkbaar. Verder mag je natuurlijk hopen tot je een ons weegt. Hoe zie jij het eigenlijk voor je dat ik "vernederd" word in de winkel?
Maar jij steelt serieus van supermarkten? Heb je geen geld of waarom?
pi_208158749
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2023 17:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Man (32) steelt drie jaar lang boodschappen bij zelfscan Albert Heijn: 'Misschien twee of drie keer controle gehad'

Drachten - De 32-jarige verdachte schatte dat hij in drie jaar tijd wel zo’n dertig keer boodschappen had gestolen bij de Albert Heijn aan het Kyriat Onoplein in Drachten. Soms stal hij karren vol, bekende de man donderdag bij de politierechter.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De man werd veroordeeld tot een werkstraf van 80 uur waarvan 30 uur voorwaardelijk met een proeftijd van twee jaar.


https://www.telegraaf.nl/(...)-keer-controle-gehad

3 jaar lang alles gejat :o :') _O-
Ik heb godverdomme 1 vd 2 keer controle :(
Vakman pur sang
  zondag 26 februari 2023 @ 20:39:45 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208158874
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:30 schreef Inbox het volgende:

[..]
Gebruik van een knuppel om een poging tot diefstal te verijdelen is wat mij betreft gerechtvaardigd ja, als het doel is om je spullen terug te halen :Y

En in geval van diefstal door medewerkers van een sociale verhuurder moet je gewoon direct erop inslaan, want de kans is groot dat je je woning uitgezet wordt. Dan heb je in ieder geval nog een beetje genoegdoening ervan.

Een paar corrigerende tikken aan winkeldieven is prima. Hoeft van mij niet vervolgd te worden. Het zijn de corrigerende tikken die deze boefjes nooit hebben gekregen van dr ouders.
Als ik dit zo lees dan vrees ik dat ook je eigen moreel kompas hoognodig aan een calibratie toe is.
Huilen dan.
pi_208160086
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als ik dit zo lees dan vrees ik dat ook je eigen moreel kompas hoognodig aan een calibratie toe is.
Valt reuze mee. Je hoeft niet(s) te vrezen.

Tenzij je denkt dat je klakkeloos voor 7k aan fietsen in een aanhanger kan laden om mee te nemen. Dan wel misschien. Verder niks mis met wat corrigerende tikken. Heb ik genoeg gehad vroeger van mn moeder en zelfs van de schooldirecteur op de basisschool. Toen mocht dat nog. De tere kindjes van nu noemen dat mishandeling, terwijl men vroeger sprak van 'wie niet horen wilt, moet maar voelen".
pi_208160989
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 20:25 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Maar jij steelt serieus van supermarkten? Heb je geen geld of waarom?
Niet echt nee. Nadat mijn auto en motor verbeurd zijn verklaard, gaat elke euro apart om die weer te kunnen vervangen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_208161112
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Wat een baas. Op dit level zit ik nog lang niet, ik neem hooguit voor een euro of 20 per keer mee.
Jarenlang jatten.
Geen spijt hebben.
Aangeven dat je door zou zijn gegaan als je niet was gepakt.

En dan krijg je een taakstraf van 80 (deels voorwaardelijk).
Dit zijn toch veel te lage straffen?
Eerst denken, dan typen
pi_208161451
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 07:42 schreef Piger het volgende:

[..]
Jarenlang jatten.
Geen spijt hebben.
Aangeven dat je door zou zijn gegaan als je niet was gepakt.

En dan krijg je een taakstraf van 80 (deels voorwaardelijk).
Dit zijn toch veel te lage straffen?
Dit gaat niet zozeer om de spullen denk ik, meer voor de kick.

Mensen die voor de kick spullen stelen zouden wat mij betreft wel een sessie bij een psycholoog kunnen gebruiken.
  maandag 27 februari 2023 @ 08:39:09 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208161582
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Valt reuze mee. Je hoeft niet(s) te vrezen.

Tenzij je denkt dat je klakkeloos voor 7k aan fietsen in een aanhanger kan laden om mee te nemen. Dan wel misschien. Verder niks mis met wat corrigerende tikken. Heb ik genoeg gehad vroeger van mn moeder en zelfs van de schooldirecteur op de basisschool. Toen mocht dat nog. De tere kindjes van nu noemen dat mishandeling, terwijl men vroeger sprak van 'wie niet horen wilt, moet maar voelen".
En maar volhouden dat je die knuppel in een opwelling pakte. Blijkbaar zat daar toch een overtuiging achter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_208166371
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 06:49 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Niet echt nee. Nadat mijn auto en motor verbeurd zijn verklaard, gaat elke euro apart om die weer te kunnen vervangen.
Ah, schulden gemaakt en die mag de supermarkt voor je betalen. Logisch.

Dat je auto en motor verbeurd verklaard zijn lag ook aan anderen zeker?

[ Bericht 0% gewijzigd door Inbox op 27-02-2023 15:14:05 ]
  Vis een optie? maandag 27 februari 2023 @ 15:07:23 #133
70532 loveli
N
pi_208166379
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:06 schreef Inbox het volgende:
Dat je auto en motor verbeurd verklaard zijn lag ook anderen zeker?
Vragen, ik heb ze.
crap in = crap out
pi_208166423
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 08:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En maar volhouden dat je die knuppel in een opwelling pakte. Blijkbaar zat daar toch een overtuiging achter.
Lag op mn route ja. Geen seconde over de gevolgen nagedacht. Als ie elders lag had ik m niet meegenomen. Dus ja, opwelling. Sleutels had ik ook niet bij me, vergeten, dus mezelf nog buitengesloten ook. Zo helder dacht ik op dat moment.

Pas nadat er weken later een brief kwam en later een huisuitzetting en ontruiming volgde ben ik er meer en meer over gaan nadenken. Split second beslissing geweest.
pi_208166437
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:07 schreef loveli het volgende:

[..]
Vragen, ik heb ze.
Gewoon een crimineel met schulden of bijv een drankrijder. Een auto of motor wordt niet zomaar in beslag genomen en verbeurd verklaard.
  maandag 27 februari 2023 @ 15:16:42 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208166483
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:11 schreef Inbox het volgende:

[..]
Lag op mn route ja. Geen seconde over de gevolgen nagedacht. Als ie elders lag had ik m niet meegenomen. Dus ja, opwelling. Sleutels had ik ook niet bij me, vergeten, dus mezelf nog buitengesloten ook. Zo helder dacht ik op dat moment.

Pas nadat er weken later een brief kwam en later een huisuitzetting en ontruiming volgde ben ik er meer en meer over gaan nadenken. Split second beslissing geweest.
Uit wat je post klinkt je overtuiging door. Bij herhaling. Dus houd vooral vast aan die opwelling, maar ik zie wat anders.
The love you take is equal to the love you make.
pi_208166845
[/quote]
Het staat je volledig vrij om te denken en zeggen wat je wilt wat mij betreft :) Lang leve het vrije woord!
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Uit wat je post klinkt je overtuiging door. Bij herhaling. Dus houd vooral vast aan die opwelling, maar ik zie wat anders.
Zal ik immer blijven doen. Waarheid moet je gewoon durven zeggen.

Ik betreur wat er toen is gebeurd, maar heb ook spijt dat ik er niet op ingeslagen heb met de knuppel. Beide achteraf ;) Geintje zal me als het tegenzit een paar mille kosten.
pi_208166877
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:06 schreef Inbox het volgende:

[..]
Ah, schulden gemaakt en die mag de supermarkt voor je betalen. Logisch.

Dat je auto en motor verbeurd verklaard zijn lag ook aan anderen zeker?
Nee hoor, de schulden kwamen erna pas toen ik besloot om de medische weg te bewandelen ipv aan selfmedicating te doen. Zijn nu inmiddels gewoon weer afbetaald en ben een lekker spaarpotje aan het opbouwen voor volgend jaar. Maar inderdaad, aan mij heeft het niet gelegen. Zo hebben we nog best het één en ander gemeen he? :)
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
  maandag 27 februari 2023 @ 15:52:55 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208166912
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:49 schreef Inbox het volgende:

Het staat je volledig vrij om te denken en zeggen wat je wilt wat mij betreft :) Lang leve het vrije woord!
[..]
Zal ik immer blijven doen. Waarheid moet je gewoon durven zeggen.

Ik betreur wat er toen is gebeurd, maar heb ook spijt dat ik er niet op ingeslagen heb met de knuppel. Beide achteraf ;) Geintje zal me als het tegenzit een paar mille kosten.
[/quote]
Als je erop ingeslagen had, had je een tijdje gratis kunnen wonen.

Maar die opmerking dat je spijt hebt dat je er niet op ingeslagen hebt, onderschrijft wel weer precies mijn punt.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 februari 2023 @ 15:55:57 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208166964
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 22:33 schreef Inbox het volgende:

[..]
Valt reuze mee. Je hoeft niet(s) te vrezen.

Tenzij je denkt dat je klakkeloos voor 7k aan fietsen in een aanhanger kan laden om mee te nemen. Dan wel misschien. Verder niks mis met wat corrigerende tikken. Heb ik genoeg gehad vroeger van mn moeder en zelfs van de schooldirecteur op de basisschool. Toen mocht dat nog. De tere kindjes van nu noemen dat mishandeling, terwijl men vroeger sprak van 'wie niet horen wilt, moet maar voelen".
De mond vol hebben over mensen die iets bij de Appie stelen maar ondertussen het geen probleem vinden wanneer mensen met knuppels worden bewerkt.

Juist ja. En maak je maar niet druk om mij: ik ben niet zo bang aangelegd.
Huilen dan.
pi_208167140
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het staat je volledig vrij om te denken en zeggen wat je wilt wat mij betreft :) Lang leve het vrije woord!
[..]
Zal ik immer blijven doen. Waarheid moet je gewoon durven zeggen.

Ik betreur wat er toen is gebeurd, maar heb ook spijt dat ik er niet op ingeslagen heb met de knuppel. Beide achteraf ;) Geintje zal me als het tegenzit een paar mille kosten.
Als je erop ingeslagen had, had je een tijdje gratis kunnen wonen.

Maar die opmerking dat je spijt hebt dat je er niet op ingeslagen hebt, onderschrijft wel weer precies mijn punt.
[/quote]

In principe ben ik dakloos, door een stomme beslissing. Kosten rechtszaak , kosten ontruiming en ik ben een deel van mn inboedel kwijt omdat ik die heb moeten achterlaten. Al met al kost dat me minimaal 3-4k euro, schat ik als het tegenzit.

Ja, had ik dat geweten, had ik wat klappen uitgedeeld. Dan hadden ze een echt goede reden voor een rechtszaak.
Maar ja, da's achteraf he? Ben echt niet van het geweld, maar soms mag het van mij best gebruikt worden.


Maar lui die dus winkels of mensen doelbewust voor duizenden euro's benadelen mogen best wat corrigerende tikken krijgen. Dus een winkeleigenaar die een paar tikken verkoopt aan een steeds terugkerende winkeldief.. daar heb ik niet zoveel moeite mee mits het enigzins in verhouding staat. Iemand die met een volle kar de winkel uitloopt bijvoorbeeld zonder te betalen, hoeft voor mij echt niet poeslief behandeld te worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Inbox op 27-02-2023 16:15:42 ]
  maandag 27 februari 2023 @ 16:18:51 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167278
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:08 schreef Inbox het volgende:

[..]
Als je erop ingeslagen had, had je een tijdje gratis kunnen wonen.

Maar die opmerking dat je spijt hebt dat je er niet op ingeslagen hebt, onderschrijft wel weer precies mijn punt.
In principe ben ik dakloos, door een stomme beslissing. Kosten rechtszaak , kosten ontruiming en ik ben een deel van mn inboedel kwijt omdat ik die heb moeten achterlaten. Al met al kost dat me minimaal 3-4k euro, schat ik als het tegenzit.

Ja, had ik dat geweten, had ik wat klappen uitgedeeld. Dan hadden ze een echt goede reden voor een rechtszaak.
Maar ja, da's achteraf he? Ben echt niet van het geweld, maar soms mag het van mij best gebruikt worden.


Maar lui die dus winkels of mensen doelbewust voor duizenden euro's benadelen mogen best wat corrigerende tikken krijgen. Dus een winkeleigenaar die een paar tikken verkoopt aan een steeds terugkerende winkeldief.. daar heb ik niet zoveel moeite mee mits het enigzins in verhouding staat. Iemand die met een volle kar de winkel uitloopt bijvoorbeeld zonder te betalen, hoeft voor mij echt niet poeslief behandeld te worden.

[/quote]
Je blijft mijn punt bevestigen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:21:26 #143
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_208167315
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:50 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Nee hoor, de schulden kwamen erna pas toen ik besloot om de medische weg te bewandelen ipv aan selfmedicating te doen. Zijn nu inmiddels gewoon weer afbetaald en ben een lekker spaarpotje aan het opbouwen voor volgend jaar. Maar inderdaad, aan mij heeft het niet gelegen. Zo hebben we nog best het één en ander gemeen he? :)
Heel goed.
Ik weet niet of je nou een geintje maakte, of dat je echt steelt uit supermarkten. Als het het laatste is dan hoop ik dat je snel gepakt wordt. Kan ik echt niet bij. 8)7
pi_208167321
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
In principe ben ik dakloos, door een stomme beslissing. Kosten rechtszaak , kosten ontruiming en ik ben een deel van mn inboedel kwijt omdat ik die heb moeten achterlaten. Al met al kost dat me minimaal 3-4k euro, schat ik als het tegenzit.

Ja, had ik dat geweten, had ik wat klappen uitgedeeld. Dan hadden ze een echt goede reden voor een rechtszaak.
Maar ja, da's achteraf he? Ben echt niet van het geweld, maar soms mag het van mij best gebruikt worden.

Maar lui die dus winkels of mensen doelbewust voor duizenden euro's benadelen mogen best wat corrigerende tikken krijgen. Dus een winkeleigenaar die een paar tikken verkoopt aan een steeds terugkerende winkeldief.. daar heb ik niet zoveel moeite mee mits het enigzins in verhouding staat. Iemand die met een volle kar de winkel uitloopt bijvoorbeeld zonder te betalen, hoeft voor mij echt niet poeslief behandeld te worden.

Je blijft mijn punt bevestigen.
[/quote]
Dan ben ik hartstikke blij voor je :)
  maandag 27 februari 2023 @ 16:23:54 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167338
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:22 schreef Inbox het volgende:

[..]
Je blijft mijn punt bevestigen.
Dan ben ik hartstikke blij voor je :)
[/quote]
Ik word helemaal niet blij van je hardleersheid en ook niet van je domme overtuiging dat winkeldieven het wel afleren als ze een paar harde klappen krijgen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_208167353
@Lienekien @Inbox
Met die rare quotes is dit amper meer te volgen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:33:37 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208167449
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
@:Lienekien @:inbox
Met die rare quotes is dit amper meer te volgen.
Het gaat sowieso nergens over.
Huilen dan.
pi_208167452
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan ben ik hartstikke blij voor je :)
Ik word helemaal niet blij van je hardleersheid en ook niet van je domme overtuiging dat winkeldieven het wel afleren als ze een paar harde klappen krijgen.
[/quote]

Als ik zou jatten ik zou een paar klappen krijgen van de winkeleigenaar, dan zou ik die winkel niet meer ingaan en mn lesje geleerd hebben.

Zelfs al zou de dief hardlees zijn en doorgaan met proletatisch winkelen. Die winkelier heeft in ieder geval een stukje genoegdoening gehad. Alleen daarom zou ie van mij al een paar tikken mogen uitdelen :Y

Gewoon, bedrijfsrisico voor boefjes.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:34:00 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_208167457
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het gaat sowieso nergens over.
Oi! }:|
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 27 februari 2023 @ 16:34:33 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_208167461
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2023 16:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Oi! }:|
Wat? Zoek je ruzie?!
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')