Je kan de rekening ook ergens anders neerleggen. O.a. industrie.Maar iedereen zal mee moeten 'betalen'.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In de praktijk betaalt het klootjesvolk keer op keer op keer de rekening.
Waarom zou dat ineens gaan veranderen?
Heb je de video met die middelbare vrouwen met die tuinkaarsen al gezien? Nou, als dát een dreigende situatie is. Jeetje, in dat Midden Oosten waar ze jaren heeft gewerkt, was het niet zo heftig als gisteren.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Erg links ja om een minister met tractoren en fakkels op te wachten. Doet me eerder denken aan de Ku Klux Klan.
Daar pleit ik niet voor.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bohh, pleiten voor (meer) energiearmoede
Wat een preoccupatie hebben sommigen toch met die boeren. Die zaten gewoon ook fout. Maar dat neemt niet weg dat zowel ter linker als ter rechterzijde geweld wordt gebruikt. En als jij het alleen ter rechterzijde ziet, dan moet je beter kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Erg links ja om een minister met tractoren en fakkels op te wachten. Doet me eerder denken aan de Ku Klux Klan.
Dat kan je compenseren voor groepen die het niet kunnen dragen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je toegang tot energie duurder wil maken, dan doe je dat wel
Bestorming Capitool. Waren dat linkse of rechtste lui?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Heb je de video met die middelbare vrouwen met die tuinkaarsen al gezien? Nou, als dát een dreigende situatie is. Jeetje, in dat Midden Oosten waar ze jaren heeft gewerkt, was het niet zo heftig als gisteren.
Maar het is helemaal niet de bedoeling van de politiek om de rekening elders te leggen. Laat staan om de uitstoot van CO2 te verminderen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan de rekening ook ergens anders neerleggen. O.a. industrie.Maar iedereen zal mee moeten 'betalen'.
Nog meer mensen in de wurggreep van de overheid. Ook niet best…quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan je compenseren voor groepen die het niet kunnen dragen.
Dat geef ik ook aan. Nu wordt het wel tijd voor daden. Ik denk wel dat de wil er is binnen de politiek. Maar het is gewoon een moeilijk onderwerp.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet de bedoeling van de politiek om de rekening elders te leggen. Laat staan om de uitstoot van CO2 te verminderen.
Ik kijk door de mooie woorden heen naar de daden.
ah, dus je wil energie duurder maken en er dan iemand anders voor laten betalen?quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat kan je compenseren voor groepen die het niet kunnen dragen.
Boeiuh, ik heb het over de de Nederlandsche Jeanne D'arc; onze eigen Superkaag.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bestorming Capitool. Waren dat linkse of rechtste lui?
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bestorming Capitool. Waren dat linkse of rechtste lui?
het is ook totaal niet verrassend dat je dus alleen maar amerikaanse talking points uitpoeptquote:Op maandag 20 februari 2023 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Goed argument man.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
het is ook totaal niet verrassend dat je dus alleen maar amerikaanse talking points uitpoept
genot
Frans Timmermans wil hout blijven stoken (alleen op papier duurzaam) en blijft voor kerncentrales liggen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat geef ik ook aan. Nu wordt het wel tijd voor daden. Ik denk wel dat de wil er is binnen de politiek. Maar het is gewoon een moeilijk onderwerp.
ja jij komt met complete kolder over dat (politiek) geweld alleen vanaf 'rechts' komtquote:
Nee. Ook jij.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat geef ik ook aan. Nu wordt het wel tijd voor daden. Ik denk wel dat de wil er is binnen de politiek. Maar het is gewoon een moeilijk onderwerp.
Met exact dezelfde reden zijn boeren in opstand gekomen, of coronawappies (de ekte ekte), etc etcquote:Op zondag 19 februari 2023 15:45 schreef torentje het volgende:
[..]
Er zijn wel teveel bendes die niet voor rede vatbaar zijn. Uit de weg gaan kan men die niet want zij zitten op belangrijke posten in de maatschappij.
Probeer jij dan maar eens de problemen van het onleefbaar gemaakte klimaat ,zonder gebruikmaking van geweld op te lossen.
Er is anders een duidelijke tendens dat geweld voornamelijk van rechts komt. Als je dat niet kunt toegeven heeft verder discussiëren geen zin.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja jij komt met complete kolder over dat (politiek) geweld alleen vanaf 'rechts' komt
en daarna probeer je voorbeelden aan te halen om je onzin te onderbouwen
Ja, omdat moslimterreur wordt ingedeeld bij rechts geweld.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is anders een duidelijke tendens dat geweld voornamelijk van rechts komt. Als je dat niet kunt toegeven heeft verder discussiëren geen zin.
Je zou zelf kunnen beginnen met stoppen met onzin als links en rechts te gebruiken om groepen te definiëren.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Er is anders een duidelijke tendens dat geweld voornamelijk van rechts komt. Als je dat niet kunt toegeven heeft verder discussiëren geen zin.
Welja, sleep moslims er maar bij.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, omdat moslimterreur wordt ingedeeld bij rechts geweld.
Je hebt de headline onthouden, maar de inhoud niet tot je genomen.
Heb je moeite met alle feiten, of alleen feiten die ingaan tegen jouw zeer gekleurde wereldbeeld?quote:Op maandag 20 februari 2023 12:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Welja, sleep moslims er maar bij.
Ik durf te wedden dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je moeite met alle feiten, of alleen feiten die ingaan tegen jouw zeer gekleurde wereldbeeld?
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is het de bedoeling dat men gaat filosoferen over of het gebruik van geweld überhaupt een goed idee zou kunnen zijn. Dat men daadwerkelijk geweld wil gaan gebruiken haal ik er iig niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |