Je duld op de opstand in de Donbass waarbij rebellen met de steun van Russen overheidsgebouwen innamen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:57 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
True
En het gebruikte geweld door den dikke is idd buiten proportie.
Maar zoals gewoonlijk interesseert het bijna niemand wat hieraan vooraf gegaan is.
Kijk nou, een gifje dat niet laat zien dat de grote dikke knul al begonnen was met stiekem tikken uitdelen aan het kleine jochquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:12 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de aggressor.
Als de VS idd zelf Nordstream opgeblazen heeft en aldus Duitsland economisch aan de kant gezet heeft, is dit wel een zeer krasse uitspraak.quote:"Het nieuwe Duitsland in de EU van de toekomst": Joe Biden trekt ook naar Polen, voor tweede keer in een jaar
https://www.msn.com/nl-be(...)4234a6e59260092a514c
Nah het feit dat NATO Oekraïne training gaf nadat Rusland allang en breed de grens overschreden had in 2014/15 en daarna ook nog eens verscheidene dorpen in nam na elk Minsk akkoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zou dat de reden zijn? 'Ze zien mij niet meer als vijand, dus laat ik Oekraïne maar binnenvallen! '
Heb de speechvertaling beetje mee geluisterd maar Rusland presteert op alle fronten geweldig en het perverse Westen met huwelijken van mensen met hetzelfde geslacht hechten geen waarde aan het traditionele gezinsleven. Als je dat zo hoort zullen een deel van de puriteinse Amerikanen zich helemaal thuis voelen in Rusland.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:01 schreef xpompompomx het volgende:
Maar goed laten we even wachten tot @:Alarmonoff ons komt vertellen wie er het eckte slachtoffer is! Spannond!
als dat echt dan staat het wel vast welk land schuldig is. Waarom zit er een barcode op?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:15 schreef theguyver het volgende:
https://9gag.com/gag/aL1nR6x?ref=android
Aan de dappere helden die een passagiers vliegtuig hebben neergeschoten.
Precies wat ik zei eigenlijk, er zijn veel tinten grijs.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:57 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Welke nuances mbt deze invasie zou jij graag aan willen brengen?
Nee hoor. Dat wordt wel opgeworpen door mensen, maar het is echt glashelder dat Rusland verantwoordelijk is voor de invasie van Oekraine.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies wat ik zei eigenlijk, er zijn veel tinten grijs.
Welke hier precies is lastig te zeggen op dit moment, daarvoor is er nog teveel ruis en propaganda van beide kanten.
Als iemand wat tegen je zegt wat je niet leuk vindt, dan kan je ook terugpraten. Daarom een klap geven als reactie daarop strafbaar en alleen 'normaal' in tokkieland.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is de aggressor per definitie degene die als eerste geweld gebruikt? Of zijn er nog tig tinten grijs?
Ik heb ook vaak genoeg de eerste klap gegeven, sommige mensen denken alles te kunnen zeggen of maken zonder consequenties.
Sorry beetje rare zin.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
als dat echt dan staat het wel vast welk land schuldig is. Waarom zit er een barcode op?
Iemand slaan vanwege wat woordjes. Toppertje.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is de aggressor per definitie degene die als eerste geweld gebruikt? Of zijn er nog tig tinten grijs?
Ik heb ook vaak genoeg de eerste klap gegeven, sommige mensen denken alles te kunnen zeggen of maken zonder consequenties.
Dat is een zeer simplistische voorstelling van een zeer complexe situatie. Uiteraard prima als je daar voldoening in kunt vinden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat wordt wel opgeworpen door mensen, maar het is echt glashelder dat Rusland verantwoordelijk is voor de invasie van Oekraine.
Wat doen al die Russen in hun buurland met een leger tanks en artillerie?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Precies wat ik zei eigenlijk, er zijn veel tinten grijs.
Welke hier precies is lastig te zeggen op dit moment, daarvoor is er nog teveel ruis en propaganda van beide kanten.
'Ik ben blij dat je moeder is gestorven aan kanker en ik hoop dat je vader snel volgt.'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Als iemand wat tegen je zegt wat je niet leuk vindt, dan kan je ook terugpraten. Daarom een klap geven als reactie daarop strafbaar en alleen 'normaal' in tokkieland.
Tja, dat is dus strafbaar in Nederland en zeker niet normaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Ik ben blij dat je moeder is gestorven aan kanker en ik hoop dat je vader snel volgt.'
Dan krijg je 'm recht op je neus hoor.
Als er zulke dingen worden gezegd is 'normaal' erg ver weg inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef The_End het volgende:
[..]
Tja, dat is dus strafbaar in Nederland en zeker niet normaal.
Nee hoor. Rusland is Oekraine binnengevallen, zonder dat Oekraine Rusland heeft geprovoceerd. Ik begrijp echter uit jouw woorden, dat jij ook vrij snel naar geweld grijpt als iets je niet zint.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat is een zeer simplistische voorstelling van een zeer complexe situatie. Uiteraard prima als je daar voldoening in kunt vinden.
Je kan ook gewoon weglopen; dat is normaal. Wat jij doet is strafbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:25 schreef Mr.Sandman het volgende:
Als er zulke dingen worden gezegd is 'normaal' erg ver weg inderdaad.
Definieer 'snel' dan eerst maar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:25 schreef The_End het volgende:
[..]
Nee hoor. Rusland is Oekraine binnengevallen, zonder dat Oekraine Rusland heeft geprovoceerd. Ik begrijp echter uit jouw woorden, dat jij ook vrij snel naar geweld grijpt als iets je niet zint.
Leef jij wel in de echte wereld?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:27 schreef The_End het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon weglopen; dat is normaal. Wat jij doet is strafbaar.
Als dat document authentiek is* ... dan is dat bewijs dat rusland schuldig is. Dacht ik, maar bij nader inzien: het is geen award voor het neerhalen zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sorry beetje rare zin.
Wat bedoel je?
Ik wel ja. Wat jij doet is strafbaar in (vrijwel?) elk land in Europa.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:28 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Leef jij wel in de echte wereld?
Kwestie van impulsbeheersing.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
'Ik ben blij dat je moeder is gestorven aan kanker en ik hoop dat je vader snel volgt.'
Dan krijg je 'm recht op je neus hoor.
Rusland verdedigen natuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wat doen al die Russen in hun buurland met een leger tanks en artillerie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |