Omdat er in de ogen van de complotdenker altijd iets achter moet zitten in de vorm van dat men alles altijd voor persoonlijk gewin zou doen. Iets wat meer zegt over de complotdenkers dan over de persoon waar de complotdenkerts het over hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:30 schreef The_End het volgende:
[..]
En waar slaat die woordspeling op? Wat is nou precies jou probleem met een leider die voor zijn volk opkomt? Wat is er zo slecht aan strijden voor je vrijheid?
Kdramas zijn nog steeds veel beter dan propaganda en fake newsquote:Op maandag 20 februari 2023 21:55 schreef Jippie het volgende:
Alle actie/drama-films op Netflix vallen in het niet vergeleken met wat er momenteel allemaal op het wereldtoneel gebeurt
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat er in de ogen van de complotdenker altijd iets achter moet zitten in de vorm van dat men alles altijd voor persoonlijk gewin zou doen. Iets wat meer zegt over de complotdenkers dan over de persoon waar de complotdenkerts het over hebben.
Je hoeft geen complotdenker te zijn om te weten dat veel mensen iets doen om er zelf beter van te worden. Mijn economieleraar zei : 'Mensen zijn erger dan ratten. Een rat neemt wat hij nodig heeft, een mens neemt altijd meer'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat er in de ogen van de complotdenker altijd iets achter moet zitten in de vorm van dat men alles altijd voor persoonlijk gewin zou doen. Iets wat meer zegt over de complotdenkers dan over de persoon waar de complotdenkerts het over hebben.
Noem jij het wereldnieuws propagandaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Kdramas zijn nog steeds veel beter dan propaganda en fake news
Feit dat hij zulke opmerking in BNW zet, zegt genoeg over de bedoeling ervan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hoeft geen complotdenker te zijn om te weten dat veel mensen iets doen om er zelf beter van te worden. Mijn economieleraar zei : 'Mensen zijn erger dan ratten. Een rat neemt wat hij nodig heeft, een mens neemt altijd meer'
Er zit natuurlijk wel een verschil tussen veel en altijd .quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je hoeft geen complotdenker te zijn om te weten dat veel mensen iets doen om er zelf beter van te worden. Mijn economieleraar zei : 'Mensen zijn erger dan ratten. Een rat neemt wat hij nodig heeft, een mens neemt altijd meer'
We kunnen hem erelid makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:53 schreef theguyver het volgende:
Poetin is weer eens heel duidelijk in zijn speech.
Het is de schuld van het westen dat ik mijn tanks en troepen over de grens verplaats.
Het ironische is dat het westen de afgelopen 20 jaar Rusland totaal niet meer als een vijand zag, pas na d ze invasie is het westen eensgezind in dat Rusland dus alsnog een vijand is.quote:
Zou dat de reden zijn? 'Ze zien mij niet meer als vijand, dus laat ik Oekraïne maar binnenvallen! 'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het ironische is dat het westen de afgelopen 20 jaar Rusland totaal niet meer als een vijand zag, pas na d ze invasie is het westen eensgezind in dat Rusland dus alsnog een vijand is.
Rusbots zouden zeggen dat die dikke de dader is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:12 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de aggressor.
Rusbots weten dat den dikke Rusland voorsteltquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusbots zouden zeggen dat die dikke de dader is.
Rusbots zitten nogal vaak diep in de slachtofferol ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Rusbots weten dat den dikke Rusland voorstelt
Wat hebben de mensen in Bucha Rusland precies misdaan dan om vervolgens afgeslacht te worden?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Rusbots weten dat den dikke Rusland voorstelt
Rusland, maar dat weet je zelf natuurlijk ook wel. Maar een leuk gifje posten is altijd tof.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:12 schreef Alarmonoff het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de aggressor.
Ik zou nog es even goed naar het filmpje kijken wie het uiteindelijke slachtoffer isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusbots zitten nogal vaak diep in de slachtofferol ja.
Klopt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rusbots zouden zeggen dat die dikke de dader is.
Welke nuances mbt deze invasie zou jij graag aan willen brengen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is de aggressor per definitie degene die als eerste geweld gebruikt? Of zijn er nog tig tinten grijs?
Ik heb ook vaak genoeg de eerste klap gegeven, sommige mensen denken alles te kunnen zeggen of maken zonder consequenties.
Truequote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef Mr.Sandman het volgende:
Is de aggressor per definitie degene die als eerste geweld gebruikt? Of zijn er nog tig tinten grijs?
Ik heb ook vaak genoeg de eerste klap gegeven, sommige mensen denken alles te kunnen zeggen of maken zonder consequenties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |