Oh, ik dacht dat de rekening was van één persoon.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een groep van 17 man is dit toch niet schokkend veel? En zo te zien was het ook wel iets meer dan alleen een hapje.
Serieusquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rekening was van één persoon.
En kaartje om weer van het terrein af te mogen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exclusief fooi en eventuele drankjes na afloop.
Dat dan wel…
Oh ja, 5 euri's…quote:Op zondag 19 februari 2023 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
En kaartje om weer van het terrein af te mogen.
Ja. Toen ik de aankondigingen al zag, zag ik een bombardement aan vlees. Ik dacht, wauw, dat gaat een duur feestje worden. Dat is geen pizza van 20 euro. Tegenwoordig hoor ik ook verhalen van collega's die voor 200 euro p.p. uit eten zijn geweest, en dat was minder vlees dan deze.quote:
Nogmaals… voor 17 mensen. Natuurlijk gaat het dan om veel vlees, zeker als dat de specialiteit van het restaurant is.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja. Toen ik de aankondigingen al zag, zag ik een bombardement aan vlees. Ik dacht, wauw, dat gaat een duur feestje worden. Dat is geen pizza van 20 euro. Tegenwoordig hoor ik ook verhalen van collega's die voor 200 euro p.p. uit eten zijn geweest, en dat was minder vlees dan deze.
Klopt. Voor mij is uit eten gaan gewoon te duur geworden. Ik zie dat niet meer zitten. Thuis kook ik voor veel minder en net zo lekker.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nogmaals… voor 17 mensen. Natuurlijk gaat het dan om veel vlees, zeker als dat de specialiteit van het restaurant is.
Dan red je het niet met 1 portie spareribs, een bakje pulled pork en een worstje wat iedereen zou moeten delen.
Maar sowieso: waar kun je nog voor 20 euro uit eten? Met voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drankjes?
Zo af en toe ga ik ook voor 300 euro pp uit eten. Maar dan hebben de gangen veel meer bewerkingen en veel meer elementen dan wat je hier ziet.
Ooit de vraag gekregen of ik mee ging eten… en dat was wel 1000 euro pp (alles inclusief). Daarvoor heb ik vriendelijk bedankt, dat is me echt teveel geld.
Eten met Fok!ers is sowieso een unieke gebeurtenis.quote:Op zondag 19 februari 2023 20:31 schreef Blues het volgende:
Thuis eten of bij BS eten mét FOK!kies kan je echt niet vergelijken
En een halve tank diesel...quote:Op zondag 19 februari 2023 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
En kaartje om weer van het terrein af te mogen.
Ik ben een hoop, maar geen zolderkamerautistquote:Op zondag 19 februari 2023 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Eten met Fok!ers is sowieso een unieke gebeurtenis.
Een stel zolderkamerautisten van allerlei leeftijden uit alle hoeken van het land bij elkaar en z80.
FTFYquote:Op zondag 19 februari 2023 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En een halve tank diesel... En driekwart tank benzine…
Op de fiets?quote:
Waterfietsquote:
Altijd een verrassing wie bij wie in bed kruipt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |