Ziet er mondwaterend lekker uit, dus goed gedaanquote:
Het is dan ook een goed compleet verslag geworden!quote:Op zondag 19 februari 2023 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ben er maar 2,5 uur mee bezig geweest.
Alles ging opquote:Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef praadje het volgende:
Wat een prachtige foto's. Geen spijt dat ik niet meegegaan ben want dat was echt te 'zwaar' eten geweest voor mijn maag. Ik had na twee happen al vol gezetenMaar wel spijt dat ik de gezelligheid gemist heb
![]()
Zijn er nog mensen die een 'doggy bag' hebben meegenomen of is alles schoon opgegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:37 schreef Blues het volgende:
Overigens qua rekening:🙃SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb niet eens een cappuccino gekregen!
Stond wel op de rekeningquote:Op zondag 19 februari 2023 13:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
🙃
En ik heb niet eens een cappuccino gekregen!
Gaaf verslagquote:Op zondag 19 februari 2023 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ben er maar 2,5 uur mee bezig geweest.
Ik vond het regen en storm technisch een prima tijdstipquote:Op zondag 19 februari 2023 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gaaf verslag![]()
Handig voor de fotoreportage om op zo'n bejaardentijd te gaan eten. Je kon overal makkelijk bij nu.
In het begin dachten er een paar ook een doggybag mee naar huis te kunnen nemen.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In Putten een keer gegeten bij Fat Alice. Daar kreeg je ook een doggybag mee. Nog 2 dagen van gegeten 😂
Het is al een tijd geleden, maar ik had daar vooraf een lekker broodje, was al genoeg geweest. Daarna had ik 3 smaken spareribs en had verwacht dat het 3 kleinere porties zouden zijn, maar met ieder rack had ik 2 maaltijdenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:39 schreef z80 het volgende:
[..]
In het begin dachten er een paar ook een doggybag mee naar huis te kunnen nemen.
Zou dan wel een zakje met afgekloven botten zijn want de rest was schoon op.
Dat is die van mij, denk ik.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:37 schreef Blues het volgende:
Overigens qua rekening:Wauw!!! Ben ik even blij dat ik niet ben gegaan. Dit gaat mij een brug te ver voor een hapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdeeld over 17 man he….quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wauw!!! Ben ik even blij dat ik niet ben gegaan. Dit gaat mij een brug te ver voor een hapje.
Voor een groep van 17 man is dit toch niet schokkend veel? En zo te zien was het ook wel iets meer dan alleen een hapje.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wauw!!! Ben ik even blij dat ik niet ben gegaan. Dit gaat mij een brug te ver voor een hapje.
Oh, ik dacht dat de rekening was van één persoon.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een groep van 17 man is dit toch niet schokkend veel? En zo te zien was het ook wel iets meer dan alleen een hapje.
Serieusquote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat de rekening was van één persoon.
En kaartje om weer van het terrein af te mogen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Exclusief fooi en eventuele drankjes na afloop.
Dat dan wel…
Oh ja, 5 euri's…quote:Op zondag 19 februari 2023 17:58 schreef z80 het volgende:
[..]
En kaartje om weer van het terrein af te mogen.
Ja. Toen ik de aankondigingen al zag, zag ik een bombardement aan vlees. Ik dacht, wauw, dat gaat een duur feestje worden. Dat is geen pizza van 20 euro. Tegenwoordig hoor ik ook verhalen van collega's die voor 200 euro p.p. uit eten zijn geweest, en dat was minder vlees dan deze.quote:
Nogmaals… voor 17 mensen. Natuurlijk gaat het dan om veel vlees, zeker als dat de specialiteit van het restaurant is.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja. Toen ik de aankondigingen al zag, zag ik een bombardement aan vlees. Ik dacht, wauw, dat gaat een duur feestje worden. Dat is geen pizza van 20 euro. Tegenwoordig hoor ik ook verhalen van collega's die voor 200 euro p.p. uit eten zijn geweest, en dat was minder vlees dan deze.
Klopt. Voor mij is uit eten gaan gewoon te duur geworden. Ik zie dat niet meer zitten. Thuis kook ik voor veel minder en net zo lekker.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nogmaals… voor 17 mensen. Natuurlijk gaat het dan om veel vlees, zeker als dat de specialiteit van het restaurant is.
Dan red je het niet met 1 portie spareribs, een bakje pulled pork en een worstje wat iedereen zou moeten delen.
Maar sowieso: waar kun je nog voor 20 euro uit eten? Met voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en drankjes?
Zo af en toe ga ik ook voor 300 euro pp uit eten. Maar dan hebben de gangen veel meer bewerkingen en veel meer elementen dan wat je hier ziet.
Ooit de vraag gekregen of ik mee ging eten… en dat was wel 1000 euro pp (alles inclusief). Daarvoor heb ik vriendelijk bedankt, dat is me echt teveel geld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |