Wolfcraft MG200 vind ik top.quote:Op donderdag 4 januari 2024 15:58 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Het volgende dient zich ook weer aan.. Ik ben opzoek naar een goede handmatige kitspuit waarbij je geen kramp krijgt na 10 minuten kitten.
Hebben jullie ergens goede ervaringen mee?
Is de opname niet t verschil?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Wat is verschil tussen de Bosch GDR en GDX serie?
GDR18-200 levert 200Nm
GDX18-200 levert ook 200Nm
GDX heeft ¼ en ½ duims aansluiting, en is 600 gram zwaarder. Is een lager gewicht het enige argument voor de GDR of zie ik iets over het hoofd?
Ja eigenlijk is dat het enige verschil wat ik kon vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Is de opname niet t verschil?
Ik heb m met dubbele opname en bevalt goed. Soms wel echt makkelijk dat je er zo een dop op zet.
Alles, precisie, mislukte tegels en ergenis 😁 ik heb nu de duurste van Rubi en dat is echt een genot om mee te werken. Maar als je sporadisch tegels kan je t ook met wat minder af. Maar bouwmarkt geval moet je gewoon niet willen...quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Even een vraagje: hoeveel maakt een goede tegelsnijder uit?
Ik heb nu een bouwmarktgeval van een paar tientjes. Wat is het voornaamste voordeel van een duurdere? Is dat vooral de levensduur van de snijder, het gebruiksgemak of het aantal mislukte tegels?
Ik zag sporadisch wel iets van aluminium met mn houtblad, gaat prima :pquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:45 schreef Piles het volgende:
Een vraag waar ik het antwoord wellicht al op weet, maar toch
Ik heb in mn afkortzaag nu dit blad: BOSCH Cirkelzaagblad Expert for Wood Ø 216x30x2,4 mm 48T https://www.hornbach.nl/p(...)x2-4-mm-48t/4652339/
Ik ga binnenkort horren maken (aluminum denk ik?). Hoe erg is het om dat met mn hout-blad te zagen? Of dan toch beter een metaalblad halen?
Verkeerde topic?quote:Op woensdag 10 april 2024 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://res.cloudinary.com/rothenberger-www/image/fetch/ar_1:1,b_rgb:ffffff,c_pad,dpr_auto,q_auto:good,w_400/f_auto/https://cnu604.saas.conte(...)164165%26]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Geen goedkope maand.![]()
Ohja sorryquote:Op donderdag 11 april 2024 02:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
K&W / Meld hier je nieuwste klus(gereedschap) aanschaf ! Deel 52
De duurste wordt het niet. Maar wel de Speed Magnet of TP66-Squote:Op woensdag 10 april 2024 22:04 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Alles, precisie, mislukte tegels en ergenis 😁 ik heb nu de duurste van Rubi en dat is echt een genot om mee te werken. Maar als je sporadisch tegels kan je t ook met wat minder af. Maar bouwmarkt geval moet je gewoon niet willen...
Speed magnet heb ik mn 1e badkamers mee gedaan, prima keus!quote:Op donderdag 11 april 2024 08:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
De duurste wordt het niet. Maar wel de Speed Magnet of TP66-S
Wat moet je met een striptang? Dat zijn ondingen en heb je bij VD draad niet nodig.quote:Op zondag 14 april 2024 10:37 schreef Piles het volgende:
Wat is een beetje betaalbare en goed striptang? Heb nu zo'n goedkope / simpele van de Gamma (met zo'n wieltje om te verstellen), maar dat werkt gewoon niet prettig.
Huh? Waarom nietquote:Op zondag 14 april 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat moet je met een striptang? Dat zijn ondingen en heb je bij VD draad niet nodig.
Hoe haal je dan een stukje huls/isolatie er af, als je 'm in een lasklem of WCD wil doen?quote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gebruik ze nooit en doe heel wat elektrawerk
Zijkniptangquote:Op zondag 14 april 2024 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe haal je dan een stukje huls/isolatie er af, als je 'm in een lasklem of WCD wil doen?
Zo'n vaste hand heb ik (nog) niet idd. Dank voor het merk, die zocht ik iddquote:Op zondag 14 april 2024 10:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijkniptang
Maar als je daar nog niet handig mee bent, gewoon een striptang van knipex bestellen.
Ik deed het ook jaren met een mes of zijkniptang. Maar heb nu zo 1 als die Gedore hier boven (maar dan van Knipex) en een stripax van Weidmuller. En dat scheelt echt gigantisch als je veel elektrawerk doetquote:Op zondag 14 april 2024 10:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gebruik ze nooit en doe heel wat elektrawerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |