SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ah je was er een bekende daar in Noord!?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuig, allemaal tuig, vooral daar in het 'noorden'
portugal andorra, Marokko frankrijk en Gibraltarquote:Op zondag 19 februari 2023 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi, kan jij zo de 5 buurlanden van Spanje noemen?
moest het net in een spelletje doen, maar kwam maar tot 4
Foutquote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
portugal andorra, Marokko frankrijk en Tunesië
Die ja, die vergat ik ook.quote:
Marokkoquote:
Nee klopt .. dacht dat Melilla er lag maar das ook nog in Marokkoquote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, die vergat ik ook.
Tunesië schijnt niet mee te tellen.
4 vaste landen iig, als je overzee's gaat kijken dan kan je er wel meer opnoemen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
portugal andorra, Marokko frankrijk en Gibraltar
Uh, nee dus, 5. En Marokko is ook vastquote:Op zondag 19 februari 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 vaste landen iig, als je overzee's gaat kijken dan kan je er wel meer opnoemen.
De Canarische wateren waar regelmatig nog wel eens wat vluchtelingen aanstromenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
4 vaste landen iig, als je overzee's gaat kijken dan kan je er wel meer opnoemen.
Cataloniëquote:
Slaap ze.quote:
Grexitquote:Op zondag 19 februari 2023 00:55 schreef BasEnAad het volgende:
Apenrots Gibraltar![]()
Niemand wil aan het VK grenzen...
Nou ja, wat daar gebeurd is, was niet heel netjes. Ze zijn in Catalonië toch vrij een referendum uit te schrijven?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas fout
Wel een grote bek maar het blijven boefjes om in jouw woorden te spreken
Net als het bedrijf FC Barca is corruptie daar nogal een dingetjequote:Op zondag 19 februari 2023 01:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, wat daar gebeurd is, was niet heel netjes. Ze zijn in Catalonië toch vrij een referendum uit te schrijven?
Ik kan dat bij Barca zo niet inschatten, dat gaat waarschijnlijk over regels bij de UEFA. Maar ja, als geld hebt is dat niet erg blijkbaarquote:Op zondag 19 februari 2023 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Net als het bedrijf FC Barca is corruptie daar nogal een dingetje
Ja en Barca FC heeft geen geld .... Ondertussen blijken ze ook nog een ex-hoofd van de schijtsrechterscommissie wat te veel geld te hebben betaald in een recent verledenquote:Op zondag 19 februari 2023 01:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan dat bij Barca zo niet inschatten, dat gaat waarschijnlijk over regels bij de UEFA. Maar ja, als geld hebt is dat niet erg blijkbaar.
Maar dat de partijleider van de Catalonische onafhankelijkheidspartij moest vluchten naar België, is wel vreemd.
Ah Jezus, dat ging dus over scheidsrechters van de Spaanse competitie?quote:Op zondag 19 februari 2023 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Barca FC heeft geen geld .... Ondertussen blijken ze ook nog een ex-hoofd van de schijtsrechterscommissie wat te veel geld te hebben betaald in een recent verleden
Ja wordt wakkerquote:Op zondag 19 februari 2023 01:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ah Jezus, dat ging dus over scheidsrechters van de Spaanse competitie?
Ja jonge, ik volg dat toch allemaal niet.quote:
Ja nee denk het niet want het was in een andere functie of zo ... dus dan betaal je iemand veel geldquote:Op zondag 19 februari 2023 02:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja jonge, ik volg dat toch allemaal niet.
Gaat Barca hier nog problemen mee krijgen?
Want geen geld is geen probleem voor clubs als Barcelona, die kunnen eindeloos blijven lenen en investeren.
Maare is dat in de Spaanse media een dingetje?quote:Op zondag 19 februari 2023 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee denk het niet want het was in een andere functie of zo ... dus dan betaal je iemand veel geld
Een beetje maar bloed dood denk ik ... wel weer een spot op de lijst van Barcelona, dat welquote:Op zondag 19 februari 2023 02:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare is dat in de Spaanse media een dingetje?
Ik vind die aandacht voor voetbal in Nederland al idioot,quote:Op zondag 19 februari 2023 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Een beetje maar bloed dood denk ik ... wel weer een spot op de lijst van Barcelona, dat wel
Was onder de vorige president
Klopt .. Vriend van me woonde een tijd in het mooiste dorpje van Spanje en ook al is ie Real fan en houdt ie van voetbal .... zn mening over zn dorpsgenoten waren dodelijk ... Meer dan over voetbal valt er niet met ze te bespreken .. of zo iets in die trend ..quote:Op zondag 19 februari 2023 02:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vind die aandacht voor voetbal in Nederland al idioot,
maar die paar keer in Spanje merkte ik dat voetbal voor sommigen het hele leven is. Het is daar geen optie een club als Barca of Real echt aan te spreken op hun wanbeleid.
Ja dat gaat wel ver.quote:Op zondag 19 februari 2023 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt .. Vriend van me woonde een tijd in het mooiste dorpje van Spanje en ook al is ie Real fan en houdt ie van voetbal .... zn mening over zn dorpsgenoten waren dodelijk ... Meer dan over voetbal valt er niet met ze te bespreken .. of zo iets in die trend ..
Hij is Nederlandsquote:Op zondag 19 februari 2023 02:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel ver.
Gelukkig is niet elke Spanjaard zo, ik heb zo veel leuke avonden/nachten/feestjes daar gehad!
Dank en klinkt heel lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 07:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Zo, even koffie en dan de keuken in, kaaskroketten maken.
@:pullup, succes vandaag.
Ohh, ik heb je toch niet wakker gemaakt?quote:Op zondag 19 februari 2023 07:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank en klinkt heel lekker
Ik hoef er pas om 11 uur te zijn dus doe het rustig aan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |