Ja hequote:Op zondag 19 februari 2023 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Fluffernutterhet klinkt als iets uit Harry Potter
Oh okeequote:Op zondag 19 februari 2023 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah ik heb geen verstand van bier
En jij bent bij deze ook schattig
Door jouw post laat ik mij het smakelijk lepelen uit de pot Chivers niet afnemen.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Hum.
Ik koop normaal Chivers lemon curd. Daar zitten duizend ingrediënten in zag ik, dus ik probeer eens die van Crisp. Met alleen maar suiker, eieren, roomboter en citroenconcentraat.
Bah man!
Ik hou denk ik niet van lemon curd
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he
Kennelijk is het Amerikaans (joh). Het is een sandwich met pindakaas en marshmallowcreme.
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja he
Kennelijk is het Amerikaans (joh). Het is een sandwich met pindakaas en marshmallowcreme.
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
sowieso marshmallowcremeMisschien als je een bloedknappe tandarts hebt of zo.
Nou, verder heb ik er niet veel verstand van hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En jij vindt je mond de meest romantische plek om in te laten wroeten
Nou ja, in dat opzicht wroet ik liever zelf IPV dat er in mij wordt gewroetquote:Op zondag 19 februari 2023 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En jij vindt je mond de meest romantische plek om in te laten wroeten
Wat voor de aarde op zich wel beter zou zijn, maar okeequote:Op zondag 19 februari 2023 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja, ik haat gewroet aan mijn lichaam, maar mensen doen het al de tijd. Anders had je geen kindertjes op deze aarde
Daarom ben ik ook heel erg wijs met mijn antiwroetquote:Op zondag 19 februari 2023 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]