Door te verhuizenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:51 schreef derLudolf het volgende:
Ja ik had ook geen tijd, was aan het zoeken hoe ik m'n woonplaats kon veranderen
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dat verandert die app dat automatisch?
Oh, dan moet ik dus echt naar Utrecht toequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:02 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij kun je je locatie niet instellen @:derLudolf maar pakt ie altijd de locatie waar je op dat moment bent.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Beetje geen nieuw topic maken omdat je corpsballen zit te swipen
Oh ik zit weer eens te ver weg onder mijn steenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:17 schreef vlindertje89 het volgende:
Bumble. Althans, daar was ik aan het swipen.
Ik roep de antwoorden gewoon meequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:15 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hahaha
Dit is wel een betere optie dat het echte verhaal.
Eigenlijk was ik namelijk snel mn app weer aan het opstarten om op tijd terug te zijn om 'Weet ik veel' weer mee te spelenen had ik het daarom niet gezien.
Maar thanks![]()
Ik heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik roep de antwoorden gewoon meewie is die blonde deelneemster?
Oh ik dacht dat het bn'ers waren, maar die ken ik vaak niet.quote:
Ik kende alleen Thomas Dekker (die met bruine haar) vandaag, de andere twee niet. En hem ook vooral van naam, ik denk niet dat ik hem zonder naam erbij had herkend.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het bn'ers waren, maar die ken ik vaak niet.
Dat gebeurt mij niet vaak haha. Zelfs als ik mn km radius op heel klein zet niet. Ik heb de twee vrijgezellen uit het mannenteam destijds wel langs gehad op de app, maar die zag ik ook 2x per week dus dan is dat niet gek. En die kom ik buiten hockey eigenlijk nooit tegen haha.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken 1 persoon in mijn omgeving die op dating apps zit en ze zegt dat ze continu mannen krijg 'aangeboden' in de apps die ze al kentnadeel van een redelijk kleine woonplaats waar je ook nog eens elk weekend gaat stappen en veel mensen kent?
Zo, jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Lol, dat is snel afgelopen @:vlindertje89
En iedereen was lief voor je?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
394482 likes voor @:Vanyel en eenop het gemis van carnaval.
Ik snap dat. Want, ook al vier ik het nauwelijks, deze week zit mijn hartje er evengoed wel van vol![]()
O ja, en thuis van de meat. Was gezellig! Mensen gezien!![]()
Mensen mij gezien!
quote:
Ik heb ook best wat bekenden langs zien komen - oud-studiegenoten, mensen van m'n sportclub, mensen van m'n oude middelbare school, en m'n broertjequote:Op zaterdag 18 februari 2023 21:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken 1 persoon in mijn omgeving die op dating apps zit en ze zegt dat ze continu mannen krijg 'aangeboden' in de apps die ze al kentnadeel van een redelijk kleine woonplaats waar je ook nog eens elk weekend gaat stappen en veel mensen kent?
Ja, met hoe je overkomt hier zou ik wel een zeer spectaculaire verschijning verwachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al bleek ik voor sommigen wel tegen te vallen qua verschijning
Er zitten (heb ik mij laten vertellen) ook veel meer mannen dan vrouwen op die apps, dus extra moeilijk voor mannen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb ook best wat bekenden langs zien komen - oud-studiegenoten, mensen van m'n sportclub, mensen van m'n oude middelbare school, en m'n broertje![]()
![]()
Vind het wel grappig om te zien hoe die zich in zo'n profiel presenteren. Broertje heeft best een prima profiel maar echt 0,0 sjans. Arm broertje
Heb je zo-veel bloempotten danquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben nu ECHT EINDELIJK zo goed als klaar met inpakken. Met de dozen van m'n vader erbij heb ik nu 21 dozen vol![]()
Was vergeten dat vorige verhuizing m'n kleren in plastic roldozen onder m'n bed zaten en we ze met doos en al verhuisd hebben, maar ik ze nu mooi in een ladekast had zitten en ze dus uit de lades moesten
Oh en alle bloempotten die ik sinds vorige verhuizing verzameld heb. *zucht* Maar die kunnen straks mooi in deberging
Te groot of te klein? Ik heb geen idee meer wat ik me voor voorstelling had gemaakt van jou (en of ik dat überhaupt gedaan heb). Zat me meer te concentreren “wat voor auto moet ik ook al weer naar uitkijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al bleek ik voor sommigen wel tegen te vallen qua verschijning
3 verhuisdozenquote:
Heb je trouwens ook een balkon straks/morgen?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
3 verhuisdozen![]()
Ze nemen veel ruimte in omdat ze niet goed stapelen en omdat ik ze met handdoeken en kleren en zo moest inpakken omdat ze breekbaar zijn.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, met hoe je overkomt hier zou ik wel een zeer spectaculaire verschijning verwachten![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Te groot of te klein? Ik heb geen idee meer wat ik me voor voorstelling had gemaakt van jou (en of ik dat überhaupt gedaan heb). Zat me meer te concentreren “wat voor auto moet ik ook al weer naar uitkijken
Whaha….dan was die spies wel van pas gekomenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Men had verwacht dat ik een piraat met ooglap was
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een balkon straks/morgen?
En ook, de slaapkamer heeft grote deuren naar het balkon dus fijn als ik me niet zo heel druk hoef te maken over inkijk vanaf de galerijquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Slim van je om dat appartement te nemen. Stel dat je lekker op je balkon zit te eten met vrienden, komen de buren langslopen en pakken de frietjes van je bord
Ja, ik ben er ook erg blij mee, zeker nu de muren en vloer klaar zijn want dat was wel een klus waar ik tegenop heb gezien.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:47 schreef Blues het volgende:
Je app klinkt als een hele goeie catch Tele![]()
Ooooh dat valt dus reuze mee als het potten & kleding/handdoeken is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:24 schreef Tele6 het volgende:
3 verhuisdozen![]()
Ze nemen veel ruimte in omdat ze niet goed stapelen en omdat ik ze met handdoeken en kleren en zo moest inpakken omdat ze breekbaar zijn.
Daarbij heb ik de bloempotten waar op dit moment planten in zitten trouwens niet meegeteld, die staan nog op de vensterbank te wachten tot ik een idee heb over hoe ik die veilig kan vervoerenquote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh dat valt dus reuze mee als het potten & kleding/handdoeken is.
Wanneer is de House Warming?
haha, het was ook een pesterig grapjequote:Op zondag 19 februari 2023 00:14 schreef Tele6 het volgende:
Daarbij heb ik de bloempotten waar op dit moment planten in zitten trouwens niet meegeteld, die staan nog op de vensterbank te wachten tot ik een idee heb over hoe ik die veilig kan vervoeren
De housewarming... ik krijg intens de zenuwen van het geven van feestjes, het is iets waar ik aan wilde werken maar wat er dankzij corona nooit echt van gekomen is... ik ga iig wat familie uitnodigen maar verdere feestjes pieker ik nog even over.
Lastig, hopelijk helpt het kopje thee. Beetje honing in de thee wil ook wel verzachtend werken.quote:Op zondag 19 februari 2023 01:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zucht, een kriebelhoest die gaat kriebelen elke keer als ik bijna slaap... even een kopje thee
Yes, even drinken en dan opnieuw proberen. En anders even op de bank slapen, soms helpt dat ookquote:Op zondag 19 februari 2023 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lastig, hopelijk helpt het kopje thee. Beetje honing in de thee wil ook wel verzachtend werken.
Waarom helpt de bank dan tegen kriebelhoest?quote:Op zondag 19 februari 2023 02:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yes, even drinken en dan opnieuw proberen. En anders even op de bank slapen, soms helpt dat ook
Geen flauw ideequote:Op zondag 19 februari 2023 02:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom helpt de bank dan tegen kriebelhoest?
Hahahaha slaap er altijd wel lekker op, maar niet zo fijn als in bedquote:Op zondag 19 februari 2023 02:06 schreef Isabeau het volgende:
Misschien is de thee wel voldoendeIk hoop anders dat jouw bank beter slaapt dan de mijne
Hier niet hoor..quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zitten (heb ik mij laten vertellen) ook veel meer mannen dan vrouwen op die apps, dus extra moeilijk voor mannen.
Gatsie wat naar... Dikke knuffelquote:Op zondag 19 februari 2023 03:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je voor de 321e keer droomt dat je zwanger bent. En dat je je zelfs in je droom bewust bent van het feit dat dat vaak een droom is. En dat je dan half wakker wordt, je denk het zal toch niet weer een droom zijn, opgelucht concludeert dat het dit keer écht isen dan helemaal wakker wordt en concludeert dat het ook dit keer weer een droom was.
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2023 03:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je voor de 321e keer droomt dat je zwanger bent. En dat je je zelfs in je droom bewust bent van het feit dat dat vaak een droom is. En dat je dan half wakker wordt, je denk het zal toch niet weer een droom zijn, opgelucht concludeert dat het dit keer écht isen dan helemaal wakker wordt en concludeert dat het ook dit keer weer een droom was.
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2023 03:20 schreef vlindertje89 het volgende:
![]()
Ik snap echt niks van hoe dat werktquote:Op zondag 19 februari 2023 03:31 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Hier niet hoor..
Één vd destijds vrijgezelle mannen uit m'n mannenteam heeft me zijn chatlijst in Bumble wel eens laten zien. Hij is leuk om te zien, maar het aantal matches was echt niet normaal. Had iets van 35 gesprekken tegelijk open staan en stil voor stuk echt heel knappe vrouwen. En exscharrel uit dat team had niet per se charmante foto's van zichzelf uitgekozen (als ik hem niet had gekend had ik hem weggeswiped), maar had toen hij weer ging daten geen enkele moeite op de apps, elke week meerdere vrouwen die wel op date wilden. Toen ik vertelde dat ik vrij weinig matches had, vielen beide zo ongeveer van hun stoel en dat ik dan wel veel te kieskeurig zou zijn. Heb ze toen een kwartiertje mee laten kijken met swipen en toen moesten ze toch wel concluderen dat waar zij 90% vd tijd gemiddelde tot zeer knappe dames langs kregen, het bij mij zo ongeveer andersom was. (In 'onze' smaak dan).
Ze adviseerden me een middagje naar Delft en/of Rotterdam te gaan of mn km radius op 100 ofzo te zetten
quote:Op zondag 19 februari 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Hum.
Ik koop normaal Chivers lemon curd. Daar zitten duizend ingrediënten in zag ik, dus ik probeer eens die van Crisp. Met alleen maar suiker, eieren, roomboter en citroenconcentraat.
Bah man!
Ik hou denk ik niet van lemon curd
Dat was het. Ik heb wel eens vaker enge dromen, maar dat ik het bed uit was, nog dromend was wel een hele rare gewaarwordingquote:Op zondag 19 februari 2023 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja en @:Kaatje1 huuu dat is ook een nare droom!
Die van Crisp is wel …. heftig jaquote:Op zondag 19 februari 2023 10:50 schreef Vanyel het volgende:
Hum.
Ik koop normaal Chivers lemon curd. Daar zitten duizend ingrediënten in zag ik, dus ik probeer eens die van Crisp. Met alleen maar suiker, eieren, roomboter en citroenconcentraat.
Bah man!
Ik hou denk ik niet van lemon curd
Ik likete om de bezorgdheid van je katten, niet wegens de dood van de muis.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er zijn hier blijkbaar nog steeds zorgen om mijn welzijn.
Ik werd net weer verrast met een muis. Deze keer gelukkig volledig in de verpakking.
Best sneu eigk… heb je als muis de hele winter dapper overleefd, wordt het wat warmer en steek je je snoet wat vaker onder de bladeren uit… word je geswiped door een kat![]()
En belandt je lijk vervolgens in de kliko. Zinloze dood.
Ja ik snap wel dat je wel moet tegenwoordig. Maar brrr, het lijkt me geen pretje.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Lief van jullie, dank![]()
@:yinu wat je beschrijft is precies waarom ik dating apps stom vind. Er ligt meteen een lading op, ik swipe ongetwijfeld mensen weg die ik in het echt wel leuk zou kunnen vinden, ik vind mensen vaak ook knapper worden als ik ze leer kennen en ze leuk karakter hebben en dat mis je natuurlijk helemaal als je iemand dan al weggeswipet hebt. Het probleem is dat ik momenteel ook weer niet echt een alternatief heb - ik ben niet iemand die uitgaat of naar festivals gaat of zo, op mijn hockeyclub zijn vooral veel vrijgezelle 25-jarigen-of-jonger en op werk kom ik vooral vrouwen tegen. Dus ik kom ze op een andere manier momenteel ook niet echt tegen. Voor mij dus meer een noodzakelijk kwaad dan een voorkeur voor via apps
Vroeger plukte ik ze uit mn studie, van hockeykamp of van de hockeyclub. Studie doe ik niet meer, hockeykampen leiden ook niet (en als wel dan zijn de andere leiders daar dus ook 25max) en op mn eigen hockeyclub liggen de mogelijkheden dus ook niet echt meer nu iedereen van mijn leeftijd ook 8-9 jaar ouder is dan de vorige keer dat ik vrijgezel was.
Wat leuk dat je op je neefje hebt gepastik kan ook echt niet wachten tot mijn nichtje geboren is en ze af en toe bij mij mag komen logeren
God ja ik had de mijne ook subiet naar de kant geveegd als ze me niet zinderend sexay tegen een hek had gekwakt op dat vieze zweterige saaie shitfeest.quote:Op zondag 19 februari 2023 10:52 schreef yinu het volgende:
Als ik mijn huidige man op een dating-app had gezien denk ik niet dat ik hem naar de juiste kant zou hebben geswiped, zowel qua profiel als qua foto’s,
Ooit kwam Xena met een koikarpertje thuisquote:Op zondag 19 februari 2023 11:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er zijn hier blijkbaar nog steeds zorgen om mijn welzijn.
Ik werd net weer verrast met een muis. Deze keer gelukkig volledig in de verpakking.
Best sneu eigk… heb je als muis de hele winter dapper overleefd, wordt het wat warmer en steek je je snoet wat vaker onder de bladeren uit… word je geswiped door een kat![]()
En belandt je lijk vervolgens in de kliko. Zinloze dood.
Maar in jouw ogen dus heftig lekker.quote:Op zondag 19 februari 2023 11:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van Crisp is wel …. heftig ja
Gooi de curd niet zinloos wegquote:Op zondag 19 februari 2023 12:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar in jouw ogen dus heftig lekker.
Ik ben echt van zins de hele pot in de kliko te missen. Of aan @:Clubsoda aan te bieden.
Oeps…. Eigenaar nog kunnen achterhalen?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ooit kwam Xena met een koikarpertje thuis
Ik had de mijne als pretentieuze culturele snob gekwalificeerd als ik zijn profiel al te zien had gekregenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
God ja ik had de mijne ook subiet naar de kant geveegd als ze me niet zinderend sexay tegen een hek had gekwakt op dat vieze zweterige saaie shitfeest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou precies dat. Gádverdamme echt. En dan ook iets van mijn vermaak vinden omdat het allemaal niet goed genoeg wasquote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik had de mijne als pretentieuze culturele snob gekwalificeerd als ik zijn profiel al te zien had gekregen![]()
quote:Wij hebben echt verbazingwekkend weinig gemeenschappelijke interesses. En ook qua uiterlijk en leeftijdscategorie viel hij niet echt binnen mijn ‘criteria’Mja mijne was wel echt een hottie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Je potje staat klaar.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je potje staat klaar.
Mag je helemaal alleen uitlikken
Kom je m zelf halen? Op je holletje ofzo?
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:45 schreef Vanyel het volgende:
Checkvraag. Heeft @:clubsoda s duutse ook die ervaring met vermoeiende mannen?
In mijn ervaring tref dat vaak m.n. bepaalde types vrouwen met een bepaald type vrouw.
Drukke di wo. Maandag en donderdag voor 3 wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Prima, maar vandaag ben ik lui. Dinsdag of woensdag ofzo?
Of de leeftijd/ levensfasequote:Op zondag 19 februari 2023 12:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Ik ben denk ik een mindere hottie dan Jul
Zijn precies de dagen dat ik werkquote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Drukke di wo. Maandag en donderdag voor 3 wel.
Wij zijn inderdaad niet meer zo feesterig. En mijn drie sprieten komen niet in de buurt van Jul's coiffure neequote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Of de leeftijd/ levensfase
Wij dartelden samen feestje na feestje af.
En het haar hč. Dat doet iets met mensen.
De buren 2 tuinen verderop. Die hadden een blauwe maandag een vijver (tje) maar zij zijn maar een paar maanden per jaar in NL, dus dat was voor hen ook van korte duur.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Oeps…. Eigenaar nog kunnen achterhalen?
Toen ik de tuin nog niet goed gecatproofed had kwam een buurman me ook melden dat poes zijn vijver erg boeiend vond
Zal ik het nu in de olijf zetten?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zijn precies de dagen dat ik werkJe mag het ook in je tuin zetten
![]()
Prima, dan gluur ik wel terugquote:Op zondag 19 februari 2023 13:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zal ik het nu in de olijf zetten?
Di ben ik wel in de ochtend nog ff thuis met kind en wo is Jul er, dus dan begluurt iemand je wel nog even
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nou precies dat. Gádverdamme echt. En dan ook iets van mijn vermaak vinden omdat het allemaal niet goed genoeg was
[..]
Mja mijne was wel echt een hottie.Mijne vind ik ook zeker heel aantrekkelijk maar niet echt mijn ‘type’. Voorzover daar sprake van is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die mannen. Echt. Hoezo is die vraag ooit een goed idee. Of überhaupt gepast.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:12 schreef Lonaa het volgende:
Wel 8902e op het leaderboard. Van de krappe 30 duizend in mijn categorie.
Men heeft nog ruim 24 uur om scores in te leveren dus zal nog wel wat zakken.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]Wat goed zeg! Die plek heb je
, kapot zijn heelt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |