quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zin in een potje tussen mijn cluppies!
Trollquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het lijkt me een uitstekend idee als jij dit duel dan in het AZ-topic gaat volgen, zodat daar ook een beetje leven in de brouwerij is.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die exchange is ideaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:24 schreef Haringkop het volgende:
Net nog een kaartje voor VV gescoord op Exchange, bleek van Fext te zijn
Was wel te verwachten toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Dilrosun op het middenveld dus
Terechtquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Dilrosun op het middenveld dus
4 blessures en een schorsing, zou knap zijn als we dan nog steeds een goeie bank hadden. Jammer dat Dermane er niet bij zitquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het bankie wordt er niet veel beter op moet ik zeggen.
Zelfs met die blessures en schorsingen vind ik deze bank helemaal niet zo verkeerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
4 blessures en een schorsing, zou knap zijn als we dan nog steeds een goeie bank hadden. Jammer dat Dermane er niet bij zit
Mag ook wel een keertje inderdaadquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
De derde topper in korte tijd thuis, hopelijk nu een beter resultaat.
Geen probleem. Gewoon met 2-0 de rust in en na een uur 3-0 voor staan. Dan kan je een paar spelers wisselen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het bankie wordt er niet veel beter op moet ik zeggen.
Dat laatste ben ik zeker met je eensquote:Op zaterdag 18 februari 2023 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zelfs met die blessures en schorsingen vind ik deze bank helemaal niet zo verkeerd.
Moet je voor de grap eens kijken wat voor kneuzen we de afgelopen jaren hebben gehad op de bank, daar wordt je niet vrolijk van hoor. In de breedte is dit echt het sterkste Feyenoord in héle lange tijd.
Triest figuur die voor meerdere clubs is, je vergeet die kut club uit Eindhoven nog, vuile huichelaarquote:Op zaterdag 18 februari 2023 19:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |