dat verbaasd me niks. Wel roeptoeteren dat je een klacht indiend, het niet doen en dan roeptoeteren dat er geen onderzoek komt omdat de NPO tegen je is.quote:
Hij vergat er alleen nog bij te zeggen dat diezelfde partijen via een reclame/marketingbureau ook de oprichters en influisteraars van BBB en Carolientje zijn.quote:
Dat is bij Tex en Diederik toch ook? Alleen haar stem, brrrquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo he, die Lisa was cringe. Wat een overacting.
Denk wel dat het door haar stem wel dikker aangezet lijkt dan bij de rest.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is bij Tex en Diederik toch ook? Alleen haar stem, brrr
Trendwatchers (en het type zelfingenomen figuren waar Jonathan op parodieert) zijn natuurlijk ook nog irritanter dan sportverslaggevers, RTL-verslaggevers en Gijs Rademaker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:08 schreef Stepperoller het volgende:
De overacting en cringe zijn volgens mij de bedoeling en onderdeel van de grap. Parodie op trendwatcherachtige figuren die zichzelf veel te serieus nemen.
[..]
Denk wel dat het door haar stem wel dikker aangezet lijkt dan bij de rest.
Ik wandel door het bos en de natuur staat er prima bij.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Goed item over De BBB en Caroline van der Plas gisteren inderdaad.
Jammer genoeg zal de gemiddelde doelgroep van de BBB vast niet kijken naar de Avondshow.
Wat wordt het ?quote:Op woensdag 15 maart 2023 00:56 schreef Firuze60 het volgende:
Had totaal geen zin om te stemmen morgen, maar zal me toch maar naar een stemhokje slepen, dankzij Lubach.
Dus dankzij Lubach CDAquote:Op woensdag 15 maart 2023 13:49 schreef linebear het volgende:
[..]
CDA, want Woppert is geen Stoppert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |