Hier staat nu Rundervink met rodekool, appeltjes en puree in de magnetron.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo lasagne maken
Lekker, ik eet avg.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had het hierboven al gezegd, maar het kan niet vaak genoeg benadrukt worden: boerenkool met worst & spekjes!quote:Op maandag 20 februari 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moet ik toch zelf wetenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel en ongezond vlees hoor.
Een rundervink opwarmen in de magnetron lijkt mij niet heel top desalniettemin, eetsmakelijkquote:Op maandag 20 februari 2023 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier staat nu Rundervink met rodekool, appeltjes en puree in de magnetron.
Eet je nooit magnetronmaaltijden?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het gebruik van de magnetron.
En tegen racisme.
Dat klopt.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet je nooit magnetronmaaltijden?
De vink was al dood.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een rundervink opwarmen in de magnetron lijkt mij niet heel top desalniettemin, eetsmakelijk
Heeft je keuken nooit zwartgeblakerd gestaan ?quote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het gebruik van de magnetron.
En tegen racisme.
kipquote:Op maandag 20 februari 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De gezonde maaltijden die ik nuttig zouden in de pan kankerverwekkend kunnen zijn. Verder zou ik uitkijken met het woord flikkeren tegenwoordig.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat er toch wel een goede markt moet zijn inmiddels voor (gezonde) maaltijden die je alleen nog maar een minuut of 10 in de pan hoeft te flikkeren in plaats van magnetronmeuk.
Ik heb ook al een tijd geen magnetronmaaltijd meer gehaald, ik vond paella altijd wel te eten, al deed ik er dan wel extra garnalen bij.quote:
Deze heb ik heel soms wel eens.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
Je zou denken dat er toch wel een goede markt moet zijn inmiddels voor (gezonde) maaltijden die je alleen nog maar een minuut of 10 in de pan hoeft te flikkeren in plaats van magnetronmeuk.
Ja ik pak inderdaad ook wel eens die paella daarvan. De rest vind ik niet zo. Flikker je een scheut sambal erbij en een eitje ofzo en dan is het best prima te etenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tijd geen magnetronmaaltijd meer gehaald, ik vond paella altijd wel te eten, al deed ik er dan wel extra garnalen bij.
[..]
Deze heb ik heel soms wel eens.
[ afbeelding ]
https://musclemeals.nl/quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
Hun saus rijst/pasta verhouding speekt mij wel aan als de plaatjes een realistisch beeld geven.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://musclemeals.nl/
Die kan nog wel in je abonnementen lijst.
Houdbaarheid he.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Caland het volgende:
Ja maar dus ook magnetronzooiquote:Op maandag 20 februari 2023 18:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://musclemeals.nl/
Die kan nog wel in je abonnementen lijst.
Ja maar goede varianten op die iglozooi zoals hierboven zou prettig zijn. Dat is ook diepvriesquote:
IGLO X SKEDquote:Op maandag 20 februari 2023 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dus ook magnetronzooi
[..]
Ja maar goede varianten op die iglozooi zoals hierboven zou prettig zijn. Dat is ook diepvries
Ze zouden zeker wat van mij kunnen lerenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IGLO X SKED
Ik zie mogelijkheden.
@:sked
Godverdomme zeg.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze zouden zeker wat van mij kunnen leren
Zou nog even werken aan marketingstrategie @KingRolandquote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
IGLO X SKED
Ik zie mogelijkheden.
@:sked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |