quote:Op maandag 20 februari 2023 11:23 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikers @:Caland en @:Tarado vliegen elkaar in de haren in het Feyenoordtopic.
Goed zoquote:Op maandag 20 februari 2023 13:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Had er wel zin in
Niet dat ik het elke dag eet hoor
Heb hem op Facebook als vriend. Post ie niks meer.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet iemand of de heer Bradge nog ergens actief is, op YouTube of Twitch ofzo???? Gozer opent zo vaak nieuwe accounts dat ik het spoor kwijtgeraakt ben.
Hij had bijna 10k subs ook op youtube lolquote:Op maandag 20 februari 2023 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet iemand of de heer Bradge nog ergens actief is, op YouTube of Twitch ofzo???? Gozer opent zo vaak nieuwe accounts dat ik het spoor kwijtgeraakt ben.
hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 14:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij had bijna 10k subs ook op youtube lol
Alleen nog tiktok volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2023 14:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lolquote:"Met deze MRI-scanner hopen we de komende decennia het mekka van de MRI te worden", zegt professor en projectcoördinator David Norris
Tiktokkers moet je in van die takken versnipperaars duwen.quote:Op maandag 20 februari 2023 15:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik hebben een pittige mening over mensen die op tiktok zitten
Waaromquote:Op maandag 20 februari 2023 15:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Tiktokkers moet je in van die takken versnipperaars duwen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:57 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws jongens
Ik eet vandaag boerenkool
@:drizzt
Ach jij begrijpt Snap niet eens.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je dat nog moet vragen start ik vast de versnipperaar
Oh ja sorry @Wereldgozerquote:Op maandag 20 februari 2023 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]Met worst in een kuiltje met jus?
Ovenschotelquote:Op maandag 20 februari 2023 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga zo lasagne maken
Veel en ongezond vlees hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja sorry @:wereldgozer
Met spekjes en rookworst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |