Ik denk hetquote:
Nou Cindy wilde inderdaad funquote:
Misschien nog welquote:
Denk het jaquote:
Die wil nog wel fun denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het ja
je kan ook slechter willen
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die wil nog wel fun denk ik.
[ afbeelding ]
In de 80’s had ze succes. Dus de kapsels ook maar aanhouden dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.
Die zijn wel redelijk consequent
Oh dat zou ook wel eens kunnenquote:
Je bent gewoon een prutser.quote:
Ik doe niet aan platjes en allang gefixtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een prutser.![]()
*.webp platjes worden door fok niet ondersteund.
Dat is een ander plaatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe niet aan platjes en allang gefixt
Maar evengoed wel beter opgedroogd dan Boy George, die ook zo’n pruikenpiemel was.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
Heb je ooit een nummer gemaakt waardoor je een bepaald image hebt, blijf je je hele leven met een gekleurde pruik op zitten
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Ik ben echt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Ook geinigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een ander plaatje.![]()
Deze wou je plaatsen:
[ afbeelding ]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar evengoed wel beter opgedroogd dan Boy George, die ook zo’n pruikenpiemel was.
[ afbeelding ]
Bende charmeurs van lik me vestjequote:
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.quote:
Nou, een klein beetje credit dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.![]()
En met een stevige rechterhandquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.
quote:
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.
Haha die had ik niet gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.![]()
Ik heb een nieuwe muis besteld voor mijn rechterhand.quote:
Mijn vrouw maakt nooit ruzie, ze is mijn rechterhandquote:
Was wel een leuke aflevering. Face had Boy George ingehuurd ipv Cowboy George om op te treden in het plaatselijke cafe. Meer Boy George wou iets van 100.000 euro hebben voor zijn optreden en de contracten waren al getekend.quote:
En jij moet het weer verpesten.quote:
Ik zag Shii ook al hier, dus vergeet het maar met je mannentopicquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij moet het weer verpesten.
Zonder jullie zou het ook niet gezellig zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag Shii ook al hier, dus vergeet het maar met je mannentopic
Het is geen feest als Deisyy niet is geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder jullie zou het ook niet gezellig zijn.
Oh shit, ze gaat een posse vormenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op wat andere vrouwen
Vervelend nouquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh shit, ze gaat een posse vormen
Proberen mag altijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hier.quote:
Nooitquote:
[/quote]quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slijmbalquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder jullie zou het ook niet gezellig zijn.
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AL een mega-mention gedaan als lokpost?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is Nottiquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Soms ben ik echt goed.quote:
jij vindt dat maar wat gezelligquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet de bedoeling he
Begin maar, we haken wel aanquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hier.
We gaan vrouwendingen bespreken
Breng haar nou niet op ideeënquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
AL een mega-mention gedaan als lokpost?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Breng haar nou niet op ideeën![]()
Kerel!
AL een mega-mention gedaan als lokpost?quote:
Kom maar op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hier.
We gaan vrouwendingen bespreken
Je hebt de ketting in de keuken ingekort?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die is met andere dingen bezig nu.
Zooo lekker geshopt laatst..quote:
Ze ontsnapt steeds.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt de ketting in de keuken ingekort?
@notturnaquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die is met andere dingen bezig nu.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Breng haar nou niet op ideeën![]()
Kerel!
Koentjeeeequote:
[..]quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weekend
Of moet je wekren morgen?
* SBE hou je in.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Damess 🍻🥂🍸🍹🍾........
🥳🥳🥳🥳🥳🥳
🔪🔪🔪🔪🔪🔪🚑
Laatste rijtje is als mensen lastig worden
[..]quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Weekend
Of moet je wekren morgen?
Verkeerd onderwerp, ik hou helemaal niet van winkelenquote:
Nee dat niet. Wel twee nieuwe spijkerbroekenquote:
Pfff. Je kan er nog geen toastje mee beleggen man.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een nieuwe muis gekocht.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
Bijpassende tas?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel twee nieuwe spijkerbroekenZe waren zo goedkoop dat ik dezelfde in een andere kleur gekocht heb.
Pijn aan de ogenquote:
Hmmm... Bij Mr. Hop?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verkeerd onderwerp, ik hou helemaal niet van winkelen
Hoezo?quote:QUOTE VERKLOTERS!
Soury past wel tussen een stokbroodquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Pfff. Je kan er nog geen toastje mee beleggen man.
Ik ook. Veel te duur maar heeft kleurtjes en effecten er in die je zelf kan kiezenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een nieuwe muis gekocht.
Kost wat maar dan heb je ook wat.
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soury past wel tussen een stokbrood
Met ossenwitquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Soury past wel tussen een stokbrood
quote:
Ahhh, die maakt van een maat 45 een 4-kamer woningquote:
Jouw tag moet veranderen in Grootste prutser user 2023.quote:
Dan moet ik haar frituren... Nee, roomboter en dan gaat ze er rauw tussen.quote:
Die quotes zien er uit alsof we we een meet achter de kiezen hebben.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik quootte een verklote quotequote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jouw tag moet veranderen in Grootste prutser user 2023.
Wijntje?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die quotes zien er uit alsof we we een meet achter de kiezen hebben.
Ik ook niet.quote:
quote:
We zijn allemaal verquote.quote:
quote:Oei
quote:
quote:volle glazen
Zo moeilijk is het nietquote:
Eten was super... Iets te lang geborreld. SF had 90% van mijn bordquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oef toch niet gelukt![]()
Had je wel lekker gegeten?
Ja tochquote:
Zolang het lekker gaat doen we niet moeilijk.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Eten was super... Iets te lang geborreld. SF had 90% van mijn bord![]()
Iemand moest het doenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:45 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ga jij onze mooie kwoot om zeep helpen. Nu moet ik weer aan de bak.
Dat is het nog...SF kijkt voetjebal en ik hang overdwars op de bank te Fokkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:45 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Een gezellige avond is ook wat waard.
40+ vergelijken met COS.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Dit topic is bijna cos rijp...vegen met die handel
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is het nog...SF kijkt voetjebal en ik hang overdwars op de bank te Fokken
hier staat TLC opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is het nog...SF kijkt voetjebal en ik hang overdwars op de bank te Fokken
Ging over de verneukte kwoots...quote:
Ik voel je pijn broeder.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Iemand moest het doen![]()
Kon mijn OCD niet meer aan hoor
Geef ze een ban.quote:
Was er maar een mod om in te grijpen..quote:
Nee, waar slaat dat op zeg.quote:
halen we dat voor de meet?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog 37 topics en dan heeft De Deis feest🥳🍾🥳
Je weet wat @:Deisyy adviseert he?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb ook maar een rummetje gescord
Waar zijn ze als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Was er maar een mod om in te grijpen..
Dat denk ik nietquote:
Jubileumtopicquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Nog 37 topics en dan heeft De Deis feest🥳🍾🥳
Ik kan het me niet herinneren, maar goed adviesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef maily het volgende:
Je weet wat @:Deisyy adviseert he?
"Neem rum"
Dweilenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar zijn ze als je ze nodig hebt?
Ik ben er al, wie wil er een ban?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*meldtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Superbaneendje?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben er al, wie wil er een ban?
Bring it on..quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In je blauwe dromenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nu al, dat ik daar een flinke Neut op neemquote:
Moet je haar wel een beetje helpenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je best doet kan dat op 1 dag
Jij houdt toch van Bailey's? Ik heb een ander soortgelijk drankje, ken je deze? Is zo lekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet nu al, dat ik daar een flinke Neut op neem![]()
Nee .. misschien wil iemand wel een meet organiseren tegen die tijdquote:
met een beetje COS of Top2000 snelheid prima te doenquote:
Daar heeft 40+ weinig aan hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met een beetje COS of Top2000 snelheid prima te doen
Nee, ken alleen 'normale' limoncello. Daar was ik niet echt fan van.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt toch van Bailey's? Ik heb een ander soortgelijk drankje, ken je deze? Is zo lekker!
[ afbeelding ]
Boswandelingquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, ken alleen 'normale' limoncello. Daar was ik niet echt fan van.
Heb je morgen iets te doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je best doet kan dat op 1 dag
ook best weg te werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zal jou even gauw volposten.quote:
Deze smaakt een beetje naar pina colada, maar dan cremerigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou even gauw volposten.
ben ik de tegenstander?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte was eigenlijk wel duidelijk, maar wat tegen wat dan?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze smaakt een beetje naar pina colada, maar dan cremerig
Zuipschuit.quote:
40+ tegen BTC?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat gedeelte was eigenlijk wel duidelijk, maar wat tegen wat dan?
Wij nog gewoon Viaplay.quote:
Jezus Christusquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wellicht versterking nodig hadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ tegen BTC?
Je meldde je hier als moderator zijnde
Als ik nu ff ga met mijn Hummer is het goedkoperquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ze daar nuchter naar toe gaat
40+ heeft helemaal geen moderator nodigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wellicht versterking nodig had
Daar was ik al niet heel tevreden over, en de prijsverhoging was de druppelquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wij nog gewoon Viaplay.
We gaan voor de winst als team
kom jij niet op de meet? wat lees ik nuquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ heeft helemaal geen moderator nodig
Dan vatte ik jouw noodkreet verkeerd opquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat nou? Ze is maily, dan mag ik toch Valentijnskaartjes sturen over 11.5 maanden?quote:
Ranseend....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou? Ze is maily, dan mag ik toch Valentijnskaartjes sturen over 11.5 maanden?
Ik ben heel lief hoor.quote:
MLN daarentegenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Hier wat gemakzucht.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ik al niet heel tevreden over, en de prijsverhoging was de druppel
Ik kreeg inloggegevens, dus was ook makkelijker dan opnieuw iets afsluitenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Hier wat gemakzucht.
Nee het was kritiek op de moderatie van 40+quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dan vatte ik jouw noodkreet verkeerd op
Al stuur je haar Valentijnskaartjs over 1 maandquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou? Ze is maily, dan mag ik toch Valentijnskaartjes sturen over 11.5 maanden?
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al stuur je haar Valentijnskaartjs over 1 maand
Op mij kun je altijd rekenen!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het was kritiek op de moderatie van 40+![]()
Maar bedankt voor je steun.
Die moet ik ook even gaan zoekenquote:
Ohhh. Kan nu toch niet lang meer duren? Schoonzoon vraagt iedere dag wanneer het begintquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg inloggegevens, dus was ook makkelijker dan opnieuw iets afsluiten
Je bent tenslotte 500quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Op mij kun je altijd rekenen!
Bij voorkeur niet met watervaste stift
Fijn!quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, met een tattoo pistoolhakprikapparaatquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn voorkeur he, maar als jij per se wilt maak ik natuurlijk een uitzondering. Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn!![]()
Al vind ik dat laatste een beetje jammer.
He, praat haar die stift nou niet uit het hoofdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, met een tattoo pistoolhakprikapparaat
Behalve als hij danst...quote:
Dat is ook een goed ideequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, met een tattoo pistoolhakprikapparaat
Pistoolhakprikapparaat ook goed?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn voorkeur he, maar als jij per se wilt maak ik natuurlijk een uitzondering. Omdat jij het bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Behalve als hij danst...
Daar werd ik zelfs emotioneler van, dan Jack op de ijsschots
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
He, praat haar die stift nou niet uit het hoofd
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pistoolhakprikapparaat ook goed?Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jack op de ijsschots? Dan heb jij een andere film gezien, hij had niet eens een deurquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Behalve als hij danst...
Daar werd ik zelfs emotioneler van, dan Jack op de ijsschots
[..]
Pistoolhakprikapparaat ook goed?Ja, nou ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Pistoolhakprikapparaat ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pa ontbreekt
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jack op de ijsschots? Dan heb jij een andere film gezien, hij had niet eens een deur
Daar heb ik ook vanaf gezien idd ....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar was ik al niet heel tevreden over, en de prijsverhoging was de druppel
Wel al vervanging?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vanaf gezien idd ....
Toen misschien, nu niet meerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]zo emo was ik dus
Ik gunde hem toen zelfs mijn reet... Daar kon de complete bemanning op
I.p.v. chocola?quote:
Nee, nu verzuipt bijna iedereen...behalve Jack. Rose sneuvelt als eerstequote:
Titanic II?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, nu verzuipt bijna iedereen...behalve Jack. Rose sneuvelt als eerste
Het verdiende loon van die bitchquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
de remake?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heozo? Binnenkort mogen we toch weerquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:21 schreef Koen66 het volgende:
tv programma's waarin ze met mondkapjes rondlopen ziet er nu al vreemd uit
heb ik een memo gemitst?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heozo? Binnenkort mogen we toch weer
Ik hoop het, ik heb er nogal wat op voorraadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heozo? Binnenkort mogen we toch weer
Je mag ze gewoon dragen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb er nogal wat op voorraad
Er komt vast weer een hoestje waardoor die schandvleken in de stress schieten en het hele land weer met zo'n ding laten lopen.quote:
Er zit een houdbaarheidsdatum op hequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
op mondkapjes?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit een houdbaarheidsdatum op he
Wie ziet dat als je ze om hebt >?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Psstt maskertje kopen?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, zijn echt niet zo heel lang 'houdbaar'.quote:
Ze tuigen daar vast een soort stasi voor op om dat te conteren.quote:
Op medische ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dan je thuis checken op de doos kapjesquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze tuigen daar vast een soort stasi voor op om dat te conteren.
Dat zeg je nou nooit tegen mij.quote:
Eendjes die vragen ....quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou nooit tegen mij.
Meisjes plagen is kus...quote:
Doe er iets meequote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg je nou nooit tegen mij.
quote:
Geen uitnodiging gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:43 schreef oma-Nijn het volgende:
We hebben een clubje opgericht, voor mensen met een lelijk gezicht..ge bent erbij
Bemoei je er niet mee.quote:
Tyfen we naar Pekingquote:
Wel..je kan nooitquote:
Ja hoor, van een mannentopic naar een vrouwen front. 40+ is echt debiel.quote:
Missie geslaagdquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja hoor, van een mannentopic naar een vrouwen front. 40+ is echt debiel.
Kun je het niet een keer in Brabant organiseren?quote:
chufi als mod.quote:
Begrijp ik..maar ik ga niet een meet organiseren waar ik zelf 2 uur voor moet reizen.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Kun je het niet een keer in Brabant organiseren?Eerst twee uur met de trein heeft niemand zin in.
Deis voor modquote:
Ik bedoelde het niet al te serieus hoor maar den haag is wel ver reizen voor mij. Ik ben vorig jaar op een meet geweest in de dierentuin in Arnhem. Waren zes mensen ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2023 22:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Begrijp ik..maar ik ga niet een meet organiseren waar ik zelf 2 uur voor moet reizen.
Iedereen kan toch iets organiseren?
Maar we hebben 40+quote:
MEN SC hebben we nog welquote:
Kunnen we niet gewoon een sollicitiatieprocedure opstartenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |