Ik denk hetquote:
Nou Cindy wilde inderdaad funquote:
Misschien nog welquote:
Denk het jaquote:
Die wil nog wel fun denk ik.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk het ja
je kan ook slechter willen
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die wil nog wel fun denk ik.
[ afbeelding ]
In de 80’s had ze succes. Dus de kapsels ook maar aanhouden dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zat al haar kapsels in de loop der jaren al te bekijken,.
Die zijn wel redelijk consequent
Oh dat zou ook wel eens kunnenquote:
Je bent gewoon een prutser.quote:
Ik doe niet aan platjes en allang gefixtquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een prutser.![]()
*.webp platjes worden door fok niet ondersteund.
Dat is een ander plaatje.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe niet aan platjes en allang gefixt
Maar evengoed wel beter opgedroogd dan Boy George, die ook zo’n pruikenpiemel was.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:49 schreef pullup het volgende:
Heb je ooit een nummer gemaakt waardoor je een bepaald image hebt, blijf je je hele leven met een gekleurde pruik op zitten
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Ik ben echt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:55 schreef pullup het volgende:
Maar ehm, jullie hebben met die asubtiele TT's de dames wel grondig weg gekregen
Ook geinigquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een ander plaatje.![]()
Deze wou je plaatsen:
[ afbeelding ]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:54 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar evengoed wel beter opgedroogd dan Boy George, die ook zo’n pruikenpiemel was.
[ afbeelding ]
Bende charmeurs van lik me vestjequote:
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.quote:
Nou, een klein beetje credit dan.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.![]()
En met een stevige rechterhandquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.
quote:
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prutsers met ervaring wordt dat genoemd.
Haha die had ik niet gezienquote:Op vrijdag 17 februari 2023 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar hijzij heeft wel in The A team meegespeeld.![]()
Ik heb een nieuwe muis besteld voor mijn rechterhand.quote:
Mijn vrouw maakt nooit ruzie, ze is mijn rechterhandquote:
Was wel een leuke aflevering. Face had Boy George ingehuurd ipv Cowboy George om op te treden in het plaatselijke cafe. Meer Boy George wou iets van 100.000 euro hebben voor zijn optreden en de contracten waren al getekend.quote:
En jij moet het weer verpesten.quote:
Ik zag Shii ook al hier, dus vergeet het maar met je mannentopicquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij moet het weer verpesten.
Zonder jullie zou het ook niet gezellig zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag Shii ook al hier, dus vergeet het maar met je mannentopic
Het is geen feest als Deisyy niet is geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zonder jullie zou het ook niet gezellig zijn.
Oh shit, ze gaat een posse vormenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op wat andere vrouwen
Vervelend nouquote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh shit, ze gaat een posse vormen
Proberen mag altijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 21:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh shit, ze gaat een posse vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |