Ik denk niet dat hij nog 5 jaar doorgaat zonder kans op WK, het zou me niet eens verbazen als hij nu al niet meer verlengd.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik zie hem niet Guiseppe Farina uit de recordboeken rijden inderdaad, dusja dan moet hij die relevante wagen wel binnen nu en vijf jaar krijgen, en in die tijd ook sneller zijn dan Russell die me ook niet kansloos lijkt in een tweestrijd met Lewis.
Eens dus hij kan roepen wat hij wil, hij had gewoon die titel in 2021 moeten pakken door een pit stop te doen en dat had prima gekund.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij nog 5 jaar doorgaat zonder kans op WK, het zou me niet eens verbazen als hij nu al niet meer verlengd.
Kansen genoeg gehad in 21 maar de beste heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens dus hij kan roepen wat hij wil, hij had gewoon die titel in 2021 moeten pakken door een pit stop te doen en dat had prima gekund.
Zijn fout was dat hij eens rechtdoor ging waar hij had moeten afslaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens dus hij kan roepen wat hij wil, hij had gewoon die titel in 2021 moeten pakken door een pit stop te doen en dat had prima gekund.
Juiste man op de juiste plaats is ook gewoon heel belangrijk en een goed team om je heen bouwen is ook een kwaliteit natuurlijk, er is een reden dat Hamilton en Schumacher op een gegeven moment de titels aan elkaar hebben geregen, iedereen lachte Hamilton uit toen hij naar Mercedes ging in 2013 en bij Schumacher werd ook gevraagd of hij dan eindelijk Ferrari op de rails kreeg en bij beide teams is er sinds hun komst toch wel eea veranderd.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kansen genoeg gehad in 21 maar de beste heeft gewonnen.
Maar je zit nu aan Alonso die waarschijnlijk ook over z'n top is dat goat in de autosport gewoon dom geleuter is, die had met een goeie auto ook meer kampioenschappen gepakt.
Bij Mercedes had het weinig met de komst van Lewis te maken alswel met de verandering in motoren in 2014.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juiste man op de juiste plaats is ook gewoon heel belangrijk en een goed team om je heen bouwen is ook een kwaliteit natuurlijk, er is een reden dat Hamilton en Schumacher op een gegeven moment de titels aan elkaar hebben geregen, iedereen lachte Hamilton uit toen hij naar Mercedes ging in 2013 en bij Schumacher werd ook gevraagd of hij dan eindelijk Ferrari op de rails kreeg en bij beide teams is er sinds hun komst toch wel eea veranderd.
Minder prominent dan Schumacher die ook de halve staf van Benetton mee nam jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:53 schreef TagForce het volgende:
[..]
Bij Mercedes had het weinig met de komst van Lewis te maken alswel met de verandering in motoren in 2014.
Zeker maar het grote verschil is dat Schumacher cs er jaren over deden en Hamilton in een gespreid bedje kwam, dat kan je hem natuurlijk niet verwijten maar het is wel een feit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juiste man op de juiste plaats is ook gewoon heel belangrijk en een goed team om je heen bouwen is ook een kwaliteit natuurlijk, er is een reden dat Hamilton en Schumacher op een gegeven moment de titels aan elkaar hebben geregen, iedereen lachte Hamilton uit toen hij naar Mercedes ging in 2013 en bij Schumacher werd ook gevraagd of hij dan eindelijk Ferrari op de rails kreeg en bij beide teams is er sinds hun komst toch wel eea veranderd.
Beide teams zijn door Schumacher opgebouwd. Schumacher was er allang mee opgehouden als hij niet zag wat eraan zat te komen bij Mercedes, er is een reden dat ie (te) lang twijfelde over zijn vertrek na 2012.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
en bij beide teams is er sinds hun komst toch wel eea veranderd.
Voor zover ik weet heeft Brawn hem verzocht te vertrekken omdat ze Hamilton konden krijgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beide teams zijn door Schumacher opgebouwd. Schumacher was er allang mee opgehouden als hij niet zag wat eraan zat te komen bij Mercedes, er is een reden dat ie (te) lang twijfelde over zijn vertrek na 2012.
Voor zover ik weet liet Schumacher te lang op zich wachten met zijn toekomstplannen en moest Mercedes wel nu ze Hamilton nog konden krijgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Brawn hem verzocht te vertrekken omdat ze Hamilton konden krijgen.
Brawn zei dat in een podcast, ik weet alleen niet meer welke, ik meen beyond the grid, het is misschien een combinatie van beide.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor zover ik weet liet Schumacher te lang op zich wachten met zijn toekomstplannen en moest Mercedes wel nu ze Hamilton nog konden krijgen.
https://www.motorsport.co(...)tract-report/426149/
In 2021 had hij de beste wagen, maar toen heeft hij ondanks ook nog wat vieze spelletjes jammerlijk gefaald.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Hamilton de beste wagen heeft kan het prima natuurlijk.
Zelfs met de Mercedes magic maakte hamilton zelf stomme fouten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:18 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
In 2021 had hij de beste wagen, maar toen heeft hij ondanks ook nog wat vieze spelletjes jammerlijk gefaald.
Mwa hij liet afgelopen weekend zien dat hij het nog wel kan, maar realistisch gezien is hij nooit een wk contender.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kansen genoeg gehad in 21 maar de beste heeft gewonnen.
Maar je zit nu aan Alonso die waarschijnlijk ook over z'n top is dat goat in de autosport gewoon dom geleuter is, die had met een goeie auto ook meer kampioenschappen gepakt.
Hij is nog steeds snel maar Alonso voorbij laten in bocht 10 ook al was het een goeie move van Alonso is toch een foutje en zo heeft hij in 21 ook genoeg fouten gemaakt, vorig jaar waarschijnlijk ook alleen was dat minder relevant.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mwa hij liet afgelopen weekend zien dat hij het nog wel kan, maar realistisch gezien is hij nooit een wk contender.
Nu is het wel relevant wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog steeds snel maar Alonso voorbij laten in bocht 10 ook al was het een goeie move van Alonso is toch een foutje en zo heeft hij in 21 ook genoeg fouten gemaakt, vorig jaar waarschijnlijk ook alleen was dat minder relevant.
Nee ook niet maar was wel weer een fout.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu is het wel relevant wil je zeggen?
België en Brazilië afgelopen jaar overigens.
Ja en wat gebeurde er 3 seconden later? Alonso was er alsnog voorbij. Had dus totaal geen zin gehad. Lewis gaat altijd voor de zo goed mogelijke exit en wil altijd op de racelijn zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:19 schreef XL het volgende:
Zijn er statistieken hoeveel mensen Lewis aan de binnenkant inhalen en hoeveel buitenom.
Nog interessanter, hoeveel inhaalacties aan de binnenkant worden afgeweerd en hoeveel gaan er door?
Het lijkt echt dat hij de binnenkant niet eens wil verdedigen. Je zag hoe makkelijk Sainz de deur dicht deed in identieke positie
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:08 schreef daNpy het volgende:
Racelijn in Mexico
[ afbeelding ]
Racelijn in Canada
[ afbeelding ]
Racelijn in Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Deze was ook mooiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:08 schreef daNpy het volgende:
Racelijn in Mexico
[ afbeelding ]
Racelijn in Canada
[ afbeelding ]
Racelijn in Abu Dhabi
[ afbeelding ]
Ja en nee, Alonso heb ik nog steeds geweldige dingen zien doen, en het feit dat hij dus even een uitwijking deed heeft puur te maken met de zo nu en dan agressieve rijstijl van Hamilton.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is nog steeds snel maar Alonso voorbij laten in bocht 10 ook al was het een goeie move van Alonso is toch een foutje en zo heeft hij in 21 ook genoeg fouten gemaakt, vorig jaar waarschijnlijk ook alleen was dat minder relevant.
Ik zie nu dat je het over Alonso hebt, geldt toch zo'n beetje hetzelfde voor als Hamilton, nog steeds snel maar als het goed is wel over hun prime heen.
Hamilton is nog steeds snel en waarschijnlijk ook sneller dan Alonso over 1 rondje maar Alonso is qua racecraft weer de betere.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja en nee, Alonso heb ik nog steeds geweldige dingen zien doen, en het feit dat hij dus even een uitwijking deed heeft puur te maken met de zo nu en dan agressieve rijstijl van Hamilton.
Hamilton kan wat minder coureurs prima verschalken maar waar het m te kort komt is als gaat om daadwerkelijk coureurs die op het uiterste zitten zoals Vettel Alonso en max.
Vandaar dat die dan vaak in contact komen.
Alonso heeft bakken en bakken ervaring en weet hoe Hamilton kan zijn dus die weet ik heb nu een snellere auto dus ik ga er wel op een ander punt langs.
Hamilton heeft veel geluk gehad met materiaal en dat al jaren, als een Norris of Leclerc in zon auto hadden gezeten waren die hoogstwaarschijnlijk ook wel kampioen geweest.
Alonso ondanks zijn leeftijd heeft misschien iets mindere reactie tijd maar een shitload aan ervaring en pleur hem in de huidige red Bull en die rijd ook zo weg van de rest.
Zelfde als Hamilton.
Mijn persoonlijk mening ik vind Alonso een heel stuk sympathieker dan Hamilton die enorm hypocriet is naast en op de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |