Die waren wel goed in het pre pensioen ja. Hij zei ook nog "hele goede regeling".quote:Op maandag 20 februari 2023 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Zou hij bij de belastingdienst gewerkt hebben?
Niet Ghostface in Screamquote:Op maandag 20 februari 2023 19:32 schreef Joop_W het volgende:
Remi ziet eruit als de zeer verdachte persoon in een detective die toch onschuldig is.
Zou ik ook zijn als ik met pensioen wasquote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke oude man
Positief, relaxed.
Maar denk niet dat het een match wordt. Net op zo'n na stukje liep hij wel heel snel naar buitenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een leuke oude man
Positief, relaxed.
Heel specifiekquote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef Caland het volgende:
Vrij vertaald: ze wil geen man meer die meerdere buitenvrouwen heeft en haar zo nu en dan de tyfus slaat
geen spoilers aubquote:Op maandag 20 februari 2023 19:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maar denk niet dat het een match wordt. Net op zo'n na stukje liep hij wel heel snel naar buiten
Ghostface Killahquote:
Geen zure kale man?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:35 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn als ik met pensioen was
Nee ik heb het over een rapper.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |