Die PL is wel slopend tegenwoordig, zeker voor aanvallers, makkelijke wedstrijden heb je nauweljks nog, in dat opzicht begrijp ik ook zo'n Mané wel die naar Bayern ging, in de competitie heb je het dan in de regel toch een stuk makkelijker fysiek gezien op een paar topwedstrijden na en kan je nog een paar jaar mee op topniveau.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
In de middenmoot van de premier league spelen lijkt mij ook wel heel aantrekkelijk. Heb bijna elke week een hele mooie wedstrijd.
Een middenmoter zijn in de PL is je wel op glad ijs bevinden want voor je het weet strijd je tegen degradatie.
Berbatov was technisch juist meer dan uitstekendquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welkom terug vriend.
Maar in de bal echt ontzettend goed. Berbatov kon ook veel niet vriend.
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:21 schreef Black-Death het volgende:
Voor donderdag; uitdoelpunten tellen niet meer dubbel, toch?
Nee. Een andere, correctere, manier om het uit te leggen was: "Bij een gelijke stand over twee wedstrijden gaat het team met de meeste uitdoelpunten door."quote:
Beste aan de afschaffing van die regel is dat je binnenkort die uitspraak nooit meer hoort. Misschien een beetje onzin, maar ik ergerde me er altijd aan.quote:
Veel te veel, er moeten meer spelers gekocht worden, wel goed dat de operationele winst ook fors is, dat is weleens anders geweest.quote:
Als je geen CL pakt dan wordt het wel een heel ander verhaal maar dan nog kan Ajax dat zich een enkele keer veroorloven zonder dat je meteen hoeft in te leveren op je begroting, PSV weet nu de hard way dat zij dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weer een gigantische financiële voorsprong op de andere topploegen dus. Spannende competitie.
Niet zo veel? Hij heeft bij Ajax geen wedstrijd gemist!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Ook was hij veel geblesseerd daar en nog steeds de beste speler. Dat zegt genoeg als je met een hoop talenten aan het spelen bent. Eigenlijk wel raar dat hij bij Ajax niet zoveel geblesseerd is
Ja bij gelijke stand over 2 wedstrijden idd, hap hapquote:
Denk je dat ik een debieltje ben?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Berbatov was technisch juist meer dan uitstekend
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Niet zo veel? Hij heeft bij Ajax geen wedstrijd gemist!
https://www.transfermarkt(...)rb=&pos=&trainer_id=quote:
Je kunt ook met 75 miljoen best wat miskopen doen andersquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Weer een gigantische financiële voorsprong op de andere topploegen dus. Spannende competitie.
Heeft 4 prima Premier League seizoenen gespeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tadic is misschien wel de beste afschermer ter wereld. Hij is voetballend prima en creatief alleen langzaam. Raar dat hij eigenlijk zo'n matige carrière heb gehad op Ajax en Twente na alleen maar de verkeerde keuzes.
mwoa met 75 miljoen zou ik een huisje in amsterdam-zuid kopen waar er geen figuren wonen als in amsterdam nieuw-west en zuidoost.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je kunt ook met 75 miljoen best was miskopen doen anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |