Overal waar Kuijt speelde was het 'net niet', lijkt wel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die haalden dat jaar voor de tweede keer in drie jaar de CL finale, noem het maar niks.
Nee dit kan echt niet, echt niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dirk heeft ook niet echt de top bereikt natuurlijk. Liverpool was in zijn tijd ook niet wat het nu is. Kuijt heeft bij Liverpool alleen de League Cup gewonnen.
Zijn gewoon feiten.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:14 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nee dit kan echt niet, echt niet.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach en tadic was met Ajax 2 minuten verwijderd van de CL finale stuk knapper dan wat Liverpool deed.
Hij heeft wel een keer een 10 gekregen van L'Equipe voor een wedstrijd. Dat heeft Dirkie of een andere speler de 20 jaar ervoor nooit meer gehaald.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar het nooit echt verder geschopt dan de eredivisie en kort Saussempten. Zo geweldig
Het was dan ook een uitstekend bommetje van @Calandquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
Het niveau hier ligt inmiddels wel weer onder dat van Dirk.
Viel mee hoor. Er is geen weldenkend mens op de wereld te vinden die de carrière van Servische Dirk boven Kattukse Dirk verkiest.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was dan ook een uitstekend bommetje van @:caland
Nou ja je bent natuurlijk wel een beetje aan het porren als je tegen Ajacieden zegt dat hun aanvoerder de mindere versie is van Dirk Kuyt. En gezien hoe er gehapt werd wel even kunnen lachen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel mee hoor. Er is geen weldenkend mens op de wereld te vinden die de carrière van Servische Dirk boven Kattukse Dirk verkiest.
Je zou er eerder over kunnen twisten welke van de twee een grotere demagoog is
Mwa ik vind het maar matig, zelf denk ik dat Tadic veel belangrijker voor Ajax is dan Kuyt ooit geweest is voor Feyenoord, dat Kuyt een mooie(re) carriere heeft gehad staat buiten kijf maar neemt niet weg dat ik de vergelijking tussen de twee nergens op vind slaan.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was dan ook een uitstekend bommetje van @:caland
Er zijn ook best wel een hoop gelijkenissen die je kunt maken tussen de twee, ook qua rol in het elftal en hoe fit ze zijn in het algemeen. Alhoewel ik Tadic niet met 60 gehandicapte kinderen zie poseren om zijn eigen merk te promoten, en Kuyt vind ik weer niet iemand die geblesseerde medespelers in het veld duwt om tijd te rekken (maar tegelijkertijd klagen dat anderen zoveel tijdrekken)
Ik kan eigenlijk van de afgelopen 20 jaar geen belangrijkere speler noemen voor Feyenoord maar dat is geen discussie voor dit topic.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mwa ik vind het maar matig, zelf denk ik dat Tadic veel belangrijker voor Ajax is dan Kuyt ooit geweest is voor Feyenoord, dat Kuyt een mooie(re) carriere heeft gehad staat buiten kijf maar neemt niet weg dat ik de vergelijking tussen de twee nergens op vind slaan.
Was even vergeten dat Feyenoord bijna nooit wat wint dus het zou zomaar eens kunnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk van de afgelopen 20 jaar geen belangrijkere speler noemen voor Feyenoord maar dat is geen discussie voor dit topic.
Dat maakt je dan ook een leuker persoon dan de meeste Ajaciedenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:20 schreef Tarado het volgende:
Was even vergeten dat Feyenoord bijna nooit wat wint dus het zou zomaar eens kunnen.
Dat komt niet tot uiting in het Feyenoord topic dat is geen warm badquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat maakt je dan ook een leuker persoon dan de meeste Ajacieden
Niet zo kek neequote:Op donderdag 23 februari 2023 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik denk niet dat Dirk zo'n kek filmpje heeft!
Gewoon dezelfde tactiek als vorige week de 2e helft. Ik denk een soort 3-4-3 variant en dan heb je aan Bassey meer dan aan Wijndalquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:46 schreef T3hTommay het volgende:
Dacht dat we wel klaar waren met Bassie op linksback, #sjonnieout
beste linkerflank op de bank. (deels)quote:
Laat maar zien met je bakkes Owen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |