Zeker. Jan heeft ook vaker dingen in de trant van "als dit mijn dochter zou overkomen ging ik ervoor de bak in" getweet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:34 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Zal het niet eerder Jan zijn die de borreltjes op had? Ik denk dat Jan trouwens ook iemand op zijn bakkes zou slaan wanneer diegene beweerde dat zijn dochter een verkrachting verzint.
Oh zeker, Jantje lijkt me ook bij uitstek het type dat in een groot gezelschap vader Noort nog even extra uit gaat dagen. Misschien is laatstgenoemde normaal de verstandigste, maar vielen de oranjebittertjes ff niet lekker en vloog ie Jan aan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:34 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Zal het niet eerder Jan zijn die de borreltjes op had? Ik denk dat Jan trouwens ook iemand op zijn bakkes zou slaan wanneer diegene beweerde dat zijn dochter een verkrachting verzint.
Meen jequote:Op vrijdag 28 april 2023 15:21 schreef Regilio_ het volgende:
Jan heeft jaren geleden ook een klap van een maat van me gehad omdat ie tijdens het stappen het normaal vond een vrouw vol in haar borsten te knijpen. En zo zullen er vast nog (veel) meer verhalen zijn.
Onlangs nog bedreigd en uitgescholden en schreeuwen op straat door haar ouders.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:36 schreef koemleit het volgende:
[..]
Dus zn hele familie kotst hem uit, maar dat ligt aan hen niet aan Jan.
En "het dossier is veel groter" zegt ie alleen maar omdat ie zelf ook wel door heeft dat een aangifte over worsteling/tik binnen een familievete een beetje treurig overkomt.
Dus dan maar doen alsof er een heel dossier is over ome Noort.
Waarom denk je dat Jan Roos ook maar iets hier mee te maken heeft?quote:Op woensdag 3 mei 2023 13:34 schreef koemleit het volgende:
waarom zou ons Jantje een samenwerking aangaan met iemand die qua music het niveau met Rinus niet overstijgt?
ik durft zelfs te beweren dat Mr. Nightlife betere muziek heeft.
wat is dit joh? dit moet wel haast een vriend van Jan zijn.
quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:23 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Jan Roos ook maar iets hier mee te maken heeft?
ah ga niet kijken, Jan die z'n privéproblemen uitvecht via de show vind ik tamelijk treurig kansloos.quote:
Als ze dit niet bespreken dan zou dat hypocriet zijn vanwege hun eigen kritiek op de roddelpers die constant om privacy roepen en ontzien worden als er wat over hun leven te melden is.quote:Op woensdag 3 mei 2023 18:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
ah ga niet kijken, Jan die z'n privéproblemen uitvecht via de show vind ik tamelijk treurig kansloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je precies niks aan zo'n gast.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 11 mei 2023 10:44 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar heb je precies niks aan zo'n gast.
Vond de reactie van Ferri Somogyi dan wel weer goud, zo zouden meer mensen moeten reageren ipv een rechtszaak te starten of boos te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |